Ik wil Uncharted 4 spelen maar ik heb het idee dat Sony met een 60fps patch gaat komen binnenkort, ter promotie van de film.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Eindelijk begonnen aan Uncharted 4, nu al spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan. Vond vooral 3 echt matig, maar 4 is echt een heerlijke game so far.
En ziet er ook echt heel mooi mooi.
Tsushima is een lange game hoor, afhankelijk van wat je allemaal doet natuurlijk.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:10 schreef koffiekoekjes het volgende:
Horizon: Forbidden West - Regalla Edition staat in de preorder.
Hopelijk krijg ik hem ook echt, volgens mij zijn er echt weinig beschikbaar
Zit overigens in begin van Act 2 van Ghost of Tsushima, heerlijke game
Hopelijk komend weekend uitspelen
Ik doe alle quests en ik explore de hele mapquote:Op donderdag 9 september 2021 13:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tsushima is een lange game hoor, afhankelijk van wat je allemaal doet natuurlijk.
Iki Island is als het goed is vanaf Act 2 beschikbaar.
Is playtime ook terug te vinden op de PS5?quote:Op donderdag 9 september 2021 13:55 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens How Long To Beat is een completionist playthrough ruim 60 uur, en de Iki Island uitbreiding bijna 15 uur.
Zelf zit ik daar altijd ruim overheen.
Heb Tsushima op mijn PS4 gespeeld en moet Iki Island nog doen.
Zal straks eens kijken hoeveel uur ik over de game gedaan heb.
Yep.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:59 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Is playtime ook terug te vinden op de PS5?
Ach, de gameswereld is al compleet verkankerd door de woke ziekte, dan kan dit er ook wel bij.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:27 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
CCPED
Zal me niets verbazen als de westerse publishers aan zelfcensuur gaan doen omdat ze anders niet meer de Chinese markt op mogen.
Wordt wel een uitdaging. Verplichte zoenende transgenders en deze Chinese censuur.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, de gameswereld is al compleet verkankerd door de woke ziekte, dan kan dit er ook wel bij.
Empathie superpower genot.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wordt wel een uitdaging. Verplichte zoenende transgenders en deze Chinese censuur.
Over transgenders gesproken. De nieuwe Life is Strange scoort ook weer goeie cijfers. Hopelijk komt die snel naar Gamepass of PS+
Ik moet LiS 2 nog spelen.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wordt wel een uitdaging. Verplichte zoenende transgenders en deze Chinese censuur.
Over transgenders gesproken. De nieuwe Life is Strange scoort ook weer goeie cijfers. Hopelijk komt die snel naar Gamepass of PS+
Hopelijk komt deze game nog uitquote:Op donderdag 9 september 2021 15:27 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
CCPED
Zal me niets verbazen als de westerse publishers aan zelfcensuur gaan doen omdat ze anders niet meer de Chinese markt op mogen.
GTA Vice City in 4K lijkt mij ubervet hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |