SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Livescores:
http://live.dartsdata.com/
TV:
RTL 7:
Donderdag 18:55 - 23:30
Vrijdag 18:55 - 23:30
Zaterdag 18:00 - 24:00
Zondag 18:00 - 22:30
![]()
quote:1e prijs: gesigneerd exemplaar van het boek "De vreemdelinge en de oude premiejager" geschreven door David Westling
2e prijs: het boek "de dikke van darte"
3e prijs: set Mastercaller darts
quote:Op donderdag 9 september 2021 09:55 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAA. Eindelijk weer dartsen op tv.
Ik zat ook al aan Ziyech te denken.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:13 schreef Kopiko het volgende:
Ziyech speelt mee bij Gibraltar en opent met 5.
Uitstekend ouwe reus. In Januari weer naar de swingersclub genot. EINDELIJK MOGEN WE WEER JAAAAA.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hoe is het met je vriendin en de spruit die je in haar buik geschoten hebt?
frikandel in de gang genot, zullen je clubgenoten blij mee zijn lolquote:Op donderdag 9 september 2021 21:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uitstekend ouwe reus. In Januari weer naar de swingersclub genot. EINDELIJK MOGEN WE WEER JAAAAA.
Frikandelgoden.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
frikandel in de gang genot, zullen je clubgenoten blij mee zijn lol
Goor onsmakelijk figuur.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jrgensen is lekker aan het kaakschaatsen.
Gadverdamme
quote:Op donderdag 9 september 2021 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Heinsoe is Jan Johansen uit Lilyhammer.
Die schiet heel je familie neer. Stukje maffia.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
die Italiaan met tieten en een oorbel op z'n 50ste....... ik weet het niet hoor. Net niet best of both worlds dit.
die kale lijkt op die van Gomorraquote:Op donderdag 9 september 2021 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die schiet heel je familie neer. Stukje maffia.
Maar wel zwart.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is geen band. Stukje sticker.
Die gaat er met heel het hoofdje in, lekker man.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
die kale lijkt op die van Gomorra
Ciroquote:Op donderdag 9 september 2021 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
die kale lijkt op die van Gomorra
En kapsel uit de '00.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
die Italiaan met tieten en een oorbel op z'n 50ste....... ik weet het niet hoor. Net niet best of both worlds dit.
denk dat als hij de sportschool in ging het wel een fuckboy type zou zijnquote:Op donderdag 9 september 2021 22:30 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
En kapsel uit de '00.
Ooit moet je accepteren dat je op een respectabele leeftijd begint te geraken.
De aanwezigheid van een tribal tattoo valt niet uit te sluiten.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:30 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
En kapsel uit de '00.
Ooit moet je accepteren dat je op een respectabele leeftijd begint te geraken.
... en het zeepje godzijdank niet laten glippen.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:34 schreef Vriezzer het volgende:
Zo. We hebben onze plicht weer voldaan vanavond. Bad op temperatuur gehouden.
quote:Op donderdag 9 september 2021 22:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
... en het zeepje godzijdank niet laten glippen.
Stond kennelijk al op de planning zo (vervanging).quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:07 schreef Vriezzer het volgende:
Belgi - Kroati staat hier op cancelled. Gevolgd door Belgi - Griekenland. Iemand iets over meegekregen ergens?
[ afbeelding ]
De Dikke van Darte krijgen ze nog steeds aan de straatstenen niet kwijtquote:Op woensdag 8 september 2021 22:25 schreef wimderon het volgende:
Het brekket, jawel!
https://challonge.com/2021pdcworldcup
[..]
Gaven gisteren volgens mij aan dat ze afhankelijk zijn van Sky zoals gewoonlijk, maar dat Sky nu niet in Duitsland zit maar in de studio, dus Sky is er dit keer zelf ook te laat bij.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:16 schreef Pino112 het volgende:
RTL mist het begin weer eens![]()
Fijn dat ze de rechten verliezen.
Wel toevallig dat het reclameblok er dan net precies in pastquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gaven gisteren volgens mij aan dat ze afhankelijk zijn van Sky zoals gewoonlijk, maar dat Sky nu niet in Duitsland zit maar in de studio, dus Sky is er dit keer zelf ook te laat bij.
Als we Koert mogen geloven.
Ha! Ja, dat wel natuurlijk. Koert is politicus tegenwoordig, dus hij zit de boel constant bij elkaar te lullen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat het reclameblok er dan net precies in past!
Het lijkt alsof RJR met zn oom speelt die hij stiekem niet magquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:55 schreef Vriezzer het volgende:
Het teamgevoel ontbreekt bij Oostenrijk.
RTL heeft niks meer te verliezen, ze zijn het darten toch al kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:18 schreef Vriezzer het volgende:
Ik zie reclame op TV, terwijl de wedstrijd volgens het scorebord al bezig is...
Ja, ze hebben net geen syndroom van Downquote:Op vrijdag 10 september 2021 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Portela en Wade hebben allebei een verstandelijk beperkt familielid meegenomen.
Gevolgd door De Gies die tegen Dimitri zegt dat Dimitri nog nooit tegen Belgi heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 10 september 2021 22:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
'Dit was de mooiste dag van de wedstrijd' ~Koos Tompe
quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wedstrijd gemist. Heb je ook beeld van vandaag?
heb je haar ook ooit ontmoet?quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:22 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Morgen dus Nederland - Singapore. Oftewel, ons land tegen het land van mijn ex-vriendin.
Niet in het echt, nee. We hebben elkaar wel vaak op de webcam gezien. Da's inmiddels ook alweer 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
heb je haar ook ooit ontmoet?
quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:40 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Niet in het echt, nee. We hebben elkaar wel vaak op de webcam gezien. Da's inmiddels ook alweer 10 jaar geleden.
Duitsland - Japanquote:Op vrijdag 10 september 2021 23:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De moffen staan een beetje ver van de microfoon
misschien had ze wel een pielemuis. Lekker man!!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:40 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Niet in het echt, nee. We hebben elkaar wel vaak op de webcam gezien. Da's inmiddels ook alweer 10 jaar geleden.
je hebt op de bank liggen wippen met darts op de achtergrond aan of wat wil je zeggen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:58 schreef Kopiko het volgende:
Sorry. Ik vormde iemands visite vanavond.
Wel gekeken natuurlijk
Denk dat haar moslimouders het niet zo leuk zouden vinden als zij transgender zou zijn. Die ouders van haar zijn ook gelijk te reden dat we uit elkaar moesten gaan, want ze moest van haar ouders een vriend in het echte leven hebben.quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
misschien had ze wel een pielemuis. Lekker man!!!!!
Dirk sliep gewoon door ?quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Ontruiming hotel zorgt voor slechte nachtrust Michael van Gerwen bij World Cup of Darts
https://www.telegraaf.nl/(...)j-world-cup-of-darts
Erg mooi.
Begint iets van een man weg te hebben.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:27 schreef wimderon het volgende:
Hoe vinden jullie Huw Ware met baard?
... en IJZERDRAAD buitenkant D18, nt geen ninedarter!quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:50 schreef Kopiko het volgende:
Over baarden gesproken: negentje Whitlock!!!
trieste ouders, kun je maar beter single zijn en PH premium abonnement aanschaffen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:08 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Denk dat haar moslimouders het niet zo leuk zouden vinden als zij transgender zou zijn. Die ouders van haar zijn ook gelijk te reden dat we uit elkaar moesten gaan, want ze moest van haar ouders een vriend in het echte leven hebben.
Hopelijk wordt de Hamster dik verslagen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:26 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ja, kan nog wel wat bij.
[ afbeelding ]
RJR weet dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:52 schreef macca728 het volgende:
Krijgen we nog 1 koppelwedstrijd als Dimitri wint
Ik heb al genoeg andere abonnementen waar ik plezier aan beleef, zoals mijn abonnement om Fins vrouwenvoetbal te kunnen kijken. Maar je hebt natuurlijk wel gewoon gelijk!quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
trieste ouders, kun je maar beter single zijn en PH premium abonnement aanschaffen.
Ik moest even naar je username kijken om te begrijpen waarom je in hemelsnaam een abbo op Fins vrouwenvoetbal zou willen hebben.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:16 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg andere abonnementen waar ik plezier aan beleef, zoals mijn abonnement om Fins vrouwenvoetbal te kunnen kijken. Maar je hebt natuurlijk wel gewoon gelijk!
En ik moest even naar je UI kijken omdat je UI wel heel veel op de Finse vlag lijktquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:55 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik moest even naar je username kijken om te begrijpen waarom je in hemelsnaam een abbo op Fins vrouwenvoetbal zou willen hebben.
Nee, officieel omdat ie niet buiten de UK wil reizenquote:
Gary is een boomer.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, officieel omdat ie niet buiten de UK wil reizen
Whisky drinken op het balkonquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar is @:Dr_Flash om de Duitse liedjes mee te zingen? ALLEE ALLEE ALLEE
Verraad binnen de As-mogendheden.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gabriel toont geen enkele Clementie voor de Japanner
Die kan er beter mee stoppen, was niet om aan te zienquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak blijft Hopp verdedigen ondanks deze enorme afgang
71.91 gemiddeld
Volgende week lekker naar Denemarken.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, officieel omdat ie niet buiten de UK wil reizen
We hebben altijd Christiaan "wat zegt ie?" Kist nog.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Floppert en Dirk is een wereld van verschil
Djurmain, Fat Vinny, Benito, zoveel keusquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben altijd Christiaan "wat zegt ie?" Kist nog.
Berry van Peer niet te vergetenquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Djurmain, Fat Vinny, Benito, zoveel keus
aubergines zijn paarsquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik blijf die oorbelletjes gay as fuck vinden. Maar goed.
Trieste mensen in dat publiekquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
niemand zegt wat en n dronkelap "BOOORING BOOOORING TABLES!"
Nee wacht!quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dit slaat nergens op. Welterusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |