Nee.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:57 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
En dan daarop blijven wachten met versoepelen?
Nee. De groep die oververtegenwoordigd is in de ziekenhuizen is maakt vrijwel geen gebruik van TVT, dus je aandacht richten op TVT heeft dan ook weinig zin. Wat mij betreft stoppen met maatregelen, testen bij klachten houden, that's it.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:57 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
En dan daarop blijven wachten met versoepelen?
Dat worden dan weer twee hele leuke weken en daarna kan alles weer op slot, aangezien de druk op de ziekenhuizen nu al erg hoog is.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee. De groep die oververtegenwoordigd is in de ziekenhuizen is maakt vrijwel geen gebruik van TVT, dus je aandacht richten op TVT heeft dan ook weinig zin. Wat mij betreft stoppen met maatregelen, testen bij klachten houden, that's it.
Maar dan alleen testen bij klachten. En niet iedereen zijn moeder moeten willen blijven testen omdat er toevallig een bulkcontract is afgesloten waarbij je een afnameplicht hebt.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee. De groep die oververtegenwoordigd is in de ziekenhuizen is maakt vrijwel geen gebruik van TVT, dus je aandacht richten op TVT heeft dan ook weinig zin. Wat mij betreft stoppen met maatregelen, testen bij klachten houden, that's it.
Wat stel jij dan voor?quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:01 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Dat worden dan weer twee hele leuke weken en daarna kan alles weer op slot, aangezien de druk op de ziekenhuizen nu al erg hoog is.
Ik stel voor dat er per 20 september versoepeld wordt, zoals ze dat de vorige persconferentie hebben gezegd. Dus met een vaccinatiebewijs voor bijvoorbeeld evenementen. En dan aankijken hoe dat gaat. Proberen de vaccinatiegraad op te krikken en een maand later kijken of we weer verder kunnen versoepelen.quote:
Je bedoelt zoals in het huidige beleid het plan is?quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:08 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat er per 20 september versoepeld wordt, zoals ze dat de vorige persconferentie hebben gezegd. Dus met een vaccinatiebewijs voor bijvoorbeeld evenementen. En dan aankijken hoe dat gaat. Proberen de vaccinatiegraad op te krikken en een maand later kijken of we weer verder kunnen versoepelen.
Jaa! Voorquote:Op dinsdag 7 september 2021 11:00 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Dus alles open gooien zonder restricties?
Ja, ik sta daar wel achter. Moeten ze het natuurlijk wel door laten gaan.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:09 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals in het huidige beleid het plan is?
Als we nu gaan teruggrijpen op lockdowns is het einde zoek. Dan zitten we hier de komende jaren elke winter nog aan vast.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:44 schreef capricia het volgende:
In GB praten ze al weer openlijk over een lockdown in de herfst.
[..]
https://inews.co.uk/news/(...)l-admissions-1185533
Dat is wat wappies al lang voorspellen. Krijgen ze weer gelijkquote:Op dinsdag 7 september 2021 11:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als we nu gaan teruggrijpen op lockdowns is het einde zoek. Dan zitten we hier de komende jaren elke winter nog aan vast.
Laat het een vrije keuze zijn. En richt je communicatie op de kwetsbaren (ouder, overgewicht, etc) die de IC bevolken en geen dwang / drang van de gezonde mensen.quote:
Als je vanaf volgende week alles hier ineens wil opengooien zonder restricties dan krijg je inderdaad gelijk.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:12 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dat is wat wappies al lang voorspellen. Krijgen ze weer gelijk
Het is ook een vrije keuze, niemand verplicht je om je te laten vaccineren. Echter als je dan naar een festival of voetbalwedstrijd wil, moet je je de komende tijd laten testen. En ik vind dat logisch aangezien de IC vol ligt met ongevaccineerden.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:12 schreef zoost het volgende:
[..]
Laat het een vrije keuze zijn. En richt je communicatie op de kwetsbaren (ouder, overgewicht, etc) die de IC bevolken en geen dwang / drang van de gezonde mensen.
Gisteren bij Jinek, bevestigde het OMT dat de app/paspoort waarschijnlijk niet meer afgeschaft gaat worden.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:12 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat we hetzelfde zeggen. Ik ben geen voorstander van TVT en ben er liever gisteren dan morgen vanaf, maar ik snap dat het op dit moment enige waarde kan hebben.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:08 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat er per 20 september versoepeld wordt, zoals ze dat de vorige persconferentie hebben gezegd. Dus met een vaccinatiebewijs voor bijvoorbeeld evenementen. En dan aankijken hoe dat gaat. Proberen de vaccinatiegraad op te krikken en een maand later kijken of we weer verder kunnen versoepelen.
Wat is alles hier ineens?quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:13 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Als je vanaf volgende week alles hier ineens wil opengooien zonder restricties dan krijg je inderdaad gelijk.
Persoonlijke meningen van OMT leden in de media neem ik aan ter kennisgeving en niet als waarheid.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:14 schreef zoost het volgende:
[..]
Gisteren bij Jinek, bevestigde het OMT dat de app/paspoort waarschijnlijk niet meer afgeschaft gaat worden.
Ik denk niet dat het zo’n vaart loopt. De virologen en epidemiologen zullen in de basis altijd voorstander zijn van strenge maatregelen. Dat is weinig nieuws. Ik kan me niet voorstellen dat Mark en Hugo voor de lol een lockdown voorstellen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:12 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
"Zullen we even koffie gaan drinken?"quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:14 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Het is ook een vrije keuze, niemand verplicht je om je te laten vaccineren. Echter als je dan naar een festival of voetbalwedstrijd wil, moet je je de komende tijd laten testen. En ik vind dat logisch aangezien de IC vol ligt met ongevaccineerden.
Dat is dan helaas maar even zo. Dit heb ik liever dan dat in december de horeca weer dicht moet. Nogmaals je hebt gewoon een keuze om je te laten vaccineren. Alleen moet er wel gekeken worden naar de groep die zich niet kan laten vaccineren. Die horen sowieso niet te betalen voor een test.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:17 schreef zoost het volgende:
[..]
"Zullen we even koffie gaan drinken?"
"Nee, nog geen test gedaan".
Vrijheid / spontaniteit is weg. Ik vind dat een behoorlijke beperking van de vrijheid.
Wat mij betreft is het gewoon klaar met maatregelen voor wie dan ook.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:18 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Dat is dan helaas maar even zo. Dit heb ik liever dan dat in december de horeca weer dicht moet. Nogmaals je hebt gewoon een keuze om je te laten vaccineren. Alleen moet er wel gekeken worden naar de groep die zich niet kan laten vaccineren. Die horen sowieso niet te betalen voor een test.
Zoals user @Tijn gisteren al opmerkte, heeft coronacheck voor een terras of een restaurant niet zoveel met veiligheid te maken, maar vooral met vaccinaties pushen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 11:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan denk ik dat we hetzelfde zeggen. Ik ben geen voorstander van TVT en ben er liever gisteren dan morgen vanaf, maar ik snap dat het op dit moment enige waarde kan hebben.
Wel ben ik van mening dat het gros van de mensen die naar plekken gaan waar TVT nodig is niet de groep is die ondervertegenwoordigd is in de vaccinaties óf die het meeste risico lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |