Als ik het goed begrijp zijn het de mensen zelf die er om vragen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:13 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Pleur een end opBen bang dat dit enkel nog maar het begin is.
Tot dusver heb ik nog nergens een serieuze controle gehad overigens. Niet in Nederland, en niet in het buitenland.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:13 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Pleur een end opBen bang dat dit enkel nog maar het begin is.
Hopelijk blijft het allemaal zo vrijblijvend. Maar voorlopig voorziet een bedrijf bepaalde werknemers van stickers om die splitsing te kunnen maken. (na verzoek van werknemers zelf,, maar toch..)quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:16 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Tot dusver heb ik nog nergens een serieuze controle gehad overigens. Niet in Nederland, en niet in het buitenland.
Het is toch volslagen idioot om dergelijke splitsing in te lijven. Ben voor mezelf in ieder geval blij dat ik van niks of niemand meer afhankelijk ben.
Maar echt vrijblijvend is het niet natuurlijk. Als je je QR code niet laat scannen krijg je een andere kleur sticker. Dan is het een kleine stap om alleen mensen met een groene sticker toe te laten op bepaalde plekken, want blijkbaar 'vragen de medewerkers erom'.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:30 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het allemaal zo vrijblijvend. Maar voorlopig voorziet een bedrijf bepaalde werknemers van stickers om die splitsing te kunnen maken. (na verzoek van werknemers zelf,, maar toch..)
Ook zijn mensen bang om voor schaap uitgescholden te worden op terrasjes, dus afgeschermde, besloten terrassen zullen er ook wel komen.
Zomaar een kroket halen in de voetbalkantine wordt voor een ongevaccineerde straks ook een stuk lastiger gemaakt.
Ik heb net een bestelling de deur uit gedaan. Net op tijd dan.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:45 schreef _serial_ het volgende:
Vrees voor toename comazuipers: 'Extra hard feesten'
Alcohol verbodje incoming?
Laten we idd alles gaan verbieden. Alles wat slecht voor je is. Beginnend met geboren worden. Als je immers geboren wordt, ga je onherroepelijk ook een keer dood. En dat is niet de bedoeling natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:45 schreef _serial_ het volgende:
Dat zou de wereld wel een heel stuk beter maken, gewoon voor iedereen 5 jaar lang geen kinderen meer.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dus vanaf nu geen baby's meer!!!!
Doe mij maar de oranje sticker als dat betekent dat iedereen fijn uit mijn buurt blijftquote:Op dinsdag 7 september 2021 09:09 schreef F.Sinatra het volgende:
Ja, die sticker zou ik ook niet dragen als ik wel zou scannen.
Pleur een end met die volslagen debiliteit zeg.
M'n vorige post was overigens enigszins sarcastisch
En dan liefst in combinatie met een verruimde euthanasieregeling om de bevolkingsopbouw aan de top wat af te romen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat zou de wereld wel een heel stuk beter maken, gewoon voor iedereen 5 jaar lang geen kinderen meer.
Is geen fake nieuws. Is bevestigd door vattenfallquote:Op dinsdag 7 september 2021 09:02 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja leuk.. Maar Vattenfall noemt het dus geen fake news![]()
https://twitter.com/VattenfallNL/status/1434869364856180741
Om de analogie weer te gebruiken: een snelheidslimiet is een generieke maatregel die per saldo leidt tot meer geluk, omdat er minder ongelukken gebeuren. Het is in ieders belang om dat beetje vrijheid in te leveren.quote:Op maandag 6 september 2021 17:06 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Maar generieke maatregelen zullen toch nooit leiden tot meer 'geluk'?
Als dat de bedoeling was dan waren ze niet begonnen met het vaccineren van de alleroudste Nederlanders en de verpleeghuizen op slot gedaan voor bezoek.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:02 schreef kibo het volgende:
En dan liefst in combinatie met een verruimde euthanasieregeling om de bevolkingsopbouw aan de top wat af te romen.
We kunnen ook doen alsof alcoholvergiftiging geen enkel probleem is, inderdaad.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Laten we idd alles gaan verbieden. Alles wat slecht voor je is. Beginnend met geboren worden. Als je immers geboren wordt, ga je onherroepelijk ook een keer dood. En dat is niet de bedoeling natuurlijk!
Dus vanaf nu geen baby's meer!!!!
Vind je? (dat het bijzonder is)quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zijn het de mensen zelf die er om vragen.
Bijzonder.
Klopt. Voor mij is het geen probleem, ik drink geen alcoholquote:Op dinsdag 7 september 2021 10:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
We kunnen ook doen alsof alcoholvergiftiging geen enkel probleem is, inderdaad.
Leven is een probleem.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
We kunnen ook doen alsof alcoholvergiftiging geen enkel probleem is, inderdaad.
Moeten zij weten, zolang de ICs niet te vol raken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:45 schreef _serial_ het volgende:
Ja joh, is dat nu de houding anno 2021 tegen alle problemen? Het boeit niet zolang de IC's niet vol raken?quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten zij weten, zolang de ICs niet te vol raken.
Ik zit helemaal niet te wachten op dat soort experts die waarschuwen voor vanalles en nog wat. Wat moe je met zo'n bericht? Leuk voor de bühne ja.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit topic is wel echt een schoolvoorbeeld van het hellend vlak.
'Experts waarschuwen voor overmatig alcoholgebruik onder studenten'
naar
'Alcohol moet verboden worden'
naar
'Alles wordt verboden'
naar
'We kunnen maar beter collectieve euthanasie plegen, want het leven zit vol risico's.
Het is bijna knap.
Natuurlijk is het een probleem, maar alcohol verbieden lost niks op. Dan is het reguleren en voorlichten alleen maar moeilijker.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:24 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja joh, is dat nu de houding anno 2021 tegen alle problemen? Het boeit niet zolang de IC's niet vol raken?
Toch best knap hoe ze een artikel kunnen maken van helemaal niets.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:45 schreef _serial_ het volgende:
quote:"Zeker nu naast de horeca ook het hoger onderwijs en sportverenigingen weer volledig open zijn, kan bij jongeren het idee leven om de rustige lockdownmaanden in te halen en extra hard te feesten met veel alcohol. Dat geldt net zo goed voor minderjarigen."
quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Toch best knap hoe ze een artikel kunnen maken van helemaal niets.
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:26 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet te wachten op dat soort experts die waarschuwen voor vanalles en nog wat. Wat moe je met zo'n bericht? Leuk voor de bühne ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |