Anders bijvoorbeeld wat ik vergeten ben. Maar goed je zoekt gelijk weer overal negatieve dingen achter. Zo jammer. Ben gewoon benieuwd naar verhalen en ervaringen nadat mensen de poll invullen waarom zij vinden dat X beter is dan Y maar ja het is natuurlijk weer "KAPPEN NU MET DAT GEDOE!!" ouwe zuurpruim veel plezier met je 3 topics per dag dan en idd beter alle nieuwe topics sluiten vanwege je onderbuikgevoel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:58 schreef CoolGuy het volgende:
Kap eens met je gedoe. Daarnaast, 'westers' om vervolgens onderscheid te maken tussen Europees en amerikaans? En wat is 'anders' dan?
Omdat dat de regel is. Even los van de scheldpartij, maar het vermelden dat je suïcidaal bent is een grote no go. Dat betekent direct een slot. Ik snap natuurlijk prima dat TS problemen heeft en hier een uitlaatklep zoekt, en daar is ook niks mis mee, maar aangeven dat je jezelf iets aan wil doen is hier gewoon niet toegestaan. Daar heeft Rene goed op gereageerd, en als ik thuis was geweest op dat moment had ik exact hetzelfde gedaan.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:15 schreef Slumlord. het volgende:
Hoi,
N.a.v. dit topic: broer in R&P / Aan de afgrond zat ik met TS te DM'en erover. Daar is naar voren gekomen dat TS iets heeft wat niet is genoemd in dat topic, maar wel een logische verklaring is voor zijn problematiek/posts (vind ik).
TS had bepaalde uitspraken niet moeten/mogen doen, maar dan vraag ik me af waarom er is gekozen voor meteen een slot i.p.v. een paar posts/uitspraken te verwijderen en een grens te trekken? Het topic begon en verliep goed namelijk.
(Ik heb ook tegen hem gezegd in DM dat hij dat probleem wel had moeten noemen, anders wij ook niet van goede adviezen/posts kunnen voorzien).
In de OP word doorgaans besproken wat de inhoud van een topic zou moeten behelzen en daarmee indirect een soort van regels/richtlijnen van wat daar niet thuis hoort.quote:Op dinsdag 7 september 2021 08:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vraag alleen om duidelijkheid in de OP, niet om strikte regels waar users zich aan moeten houden.....
Ja, het werd wel heel erg hé, begon mij ook al op te vallenquote:Op maandag 6 december 2021 16:20 schreef M1stral het volgende:
Jezus, kan dat gewauwel tussen Faxie en die vrouwen ergens anders? Doelend op het datingtopic. Gaat helemaal nergens meer over zo.
Ja, ik maak de regels niet, ik volg ze alleen maar. Ik snap wat je zegt, maar een nieuw deel openen is voorbehouden aan de originele TS. Het is/was zíjn situatie, en als hij geen 2e deel aanmaakt is dat zijn goed recht. Ik kan daar verder weinig aan veranderen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:36 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Ander account omdat mijn mailadres afgebroken is… hopelijk wel herkenbaar als in ik ben het…
Maar vind het echt jammer dat vervolg topics en de daaruit volgende discussie gesloten wordt.
Ik snap dat het hier en daar los gaat van wat de originele ts zegt en dat hij/zij zelf geen vervolg topic maakt.
Maar ik vind het een verlies dat er dan geen verdere discussie mag zijn.
Dat is niet klaar, de ander kan dan niet meer reageren, ik en evt anderen kunnen er niet op doorgaan.
Als fok! meer leven wil zouden ze doorgaan op een onderwerp meer doorgang bieden.
Nu slaat het dood.
In dit geval geeft Halcon een prima inhoudelijke reactie, iets om verder op te gaan. Maar kan er niet op gereageerd worden, wordt dat gestopt.
Als jullie willen dat dit forum leeft dan zullen jullie ook voortgang van discussie moeten dulden.
Het gaat me niet om mijn mening kunnen uiten, ook andere meningen zijn belangrijk.
Onderwerpen geven meer discussie materiaal, laat dat wat meer toe.
In dit ene geval is het Halcon die een vervolg opent. Waarom niet?
Hij is inhoudelijk, gooit niet enkel een trol ding neer. Laat het open en kijk wat eruit voortkomt.
Als dat inhoudelijk is (ondanks tegengestelde mening) is het prima.
Naar mijn mening wordt er veelste veel afgekapt.
Fair enough.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik maak de regels niet, ik volg ze alleen maar. Ik snap wat je zegt, maar een nieuw deel openen is voorbehouden aan de originele TS. Het is/was zíjn situatie, en als hij geen 2e deel aanmaakt is dat zijn goed recht. Ik kan daar verder weinig aan veranderen.
Het zijn wel vaak nieuwe users die niet weten dat een topic automatisch sluit en niet weten hoe ze een nieuw deel moeten openen. Misschien is een korte uitleg hierover wel handig?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik maak de regels niet, ik volg ze alleen maar. Ik snap wat je zegt, maar een nieuw deel openen is voorbehouden aan de originele TS. Het is/was zíjn situatie, en als hij geen 2e deel aanmaakt is dat zijn goed recht. Ik kan daar verder weinig aan veranderen.
Het is dan vooral handig als de huisregels gelezen worden denk ik. Daar staat het namelijk gewoon in.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het zijn wel vaak nieuwe users die niet weten dat een topic automatisch sluit en niet weten hoe ze een nieuw deel moeten openen. Misschien is een korte uitleg hierover wel handig?
Bij het slotje wordt ook wel netjes aangegeven dat de eigenlijke topic starter een nieuwe topic kan openen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het zijn wel vaak nieuwe users die niet weten dat een topic automatisch sluit en niet weten hoe ze een nieuw deel moeten openen. Misschien is een korte uitleg hierover wel handig?
Nou denk dat weinig mensen die lap tekst lezen, maar goedquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het is dan vooral handig als de huisregels gelezen worden denk ik. Daar staat het namelijk gewoon in.
Denk dit ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou denk dat weinig mensen die lap tekst lezen, maar goed
Das dan jammer. Dat is waar het staat. Of wie dan ook dat wel of niet leest is verder niet mijn verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou denk dat weinig mensen die lap tekst lezen, maar goed
Nou sorry, maar heel duidelijk staat het er niet en zeker niet voor mensen die echt een serieus verhaal delen denken hier niet aan hè.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Das dan jammer. Dat is waar het staat. Of wie dan ook dat wel of niet leest is verder niet mijn verantwoordelijkheid.
Dit was geen nieuwe user.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja, dat is net als de voorwaarden bij iets wat je moet ondertekenen niet lezen en dan achteraf mekkeren dat je niet wist dat het er stond. Ik heb sinds gisteren aan het eind van de middag (daar kun jij niks aan doen) wel wat anders aan m'n hoofd dan dit, en ik heb al helemáál geen geduld voor dit soort non-discussies.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou sorry, maar heel duidelijk staat het er niet en zeker niet voor mensen die echt een serieus verhaal delen denken hier niet aan hè.
Nee, niet klaar. Er staat alleen dát een ts zelf een nieuw deel moet openen niet hóe. Maak dan een sticky puur over hoe je een nieuw deel moet openen en vanaf welk bericht het automatisch sluit.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat is net als de voorwaarden bij iets wat je moet ondertekenen niet lezen en dan achteraf mekkeren dat je niet wist dat het er stond. Ik heb sinds gisteren aan het eind van de middag (daar kun jij niks aan doen) wel wat anders aan m'n hoofd dan dit, en ik heb al helemáál geen geduld voor dit soort non-discussies.
Eerst was het dat misschien handig is om het erbij te zetten. Dan wijs ik op waar het staat, wat ook nog eens een sticky topic is, en daarna begin je over dat het er niet duidelijk staat.
Het staat er. Het is sticky. Klaar.
Mijn feedback post was geen verwijt naar jou toe. Ik vind je een prima mod!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat is net als de voorwaarden bij iets wat je moet ondertekenen niet lezen en dan achteraf mekkeren dat je niet wist dat het er stond. Ik heb sinds gisteren aan het eind van de middag (daar kun jij niks aan doen) wel wat anders aan m'n hoofd dan dit, en ik heb al helemáál geen geduld voor dit soort non-discussies.
Eerst was het dat misschien handig is om het erbij te zetten. Dan wijs ik op waar het staat, wat ook nog eens een sticky topic is, en daarna begin je over dat het er niet duidelijk staat.
Het staat er. Het is sticky. Klaar.
Wat moet ik doorspelen? Dat iemand het niet eens is met een regel die er al sinds jaar en dag is? En dat die iemand niet eens de originele TS van het topic waar het om gaat is, maar wél een user die hier al eeuwen rondloopt en niet op de hoogte was van dát het er stond en waar het stond?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, niet klaar. Er staat alleen dát een ts zelf een nieuw deel moet openen niet hóe. Maak dan een sticky puur over hoe je een nieuw deel moet openen en vanaf welk bericht het automatisch sluit.
En alle respect voor als je andere zaken aan je hoofd hebt, maar speel dit dan door naar een andere collega.
Ik bedoelde het zo goed hé: het is mij duidelijk dat niet iemand anders dan ts een nieuw deel mag openen. Heel begrijpelijk ook. Ik geef alleen aan dat het voor nieuwe users hier niet makkelijk terug te vinden is wanneer een topic automatisch sluit en hoe ze een nieuw deel moeten openen. Dus maak desnoods een extra sticky met deze uitleg hierover.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat moet ik doorspelen? Dat iemand het niet eens is met een regel die er al sinds jaar en dag is? En dat die iemand niet eens de originele TS van het topic waar het om gaat is, maar wél een user die hier al eeuwen rondloopt en niet op de hoogte was van dát het er stond en waar het stond?
Ok, ga ik doen. Serieus. Alleen als het resultaat daarvan niet naar je zin is hoef ik je hier niet wederom te zien, deal?
Ik zeg niet dat je het niet goed bedoelt. Neem maar van mij aan dat het meer gaat om 'gisteren' dan om dit, maar dan nog is de regel al sinds jaar en dag bekend.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het zo goed hé: het is mij duidelijk dat niet iemand anders dan ts een nieuw deel mag openen. Heel begrijpelijk ook. Ik geef alleen aan dat het voor nieuwe users hier niet makkelijk terug te vinden is wanneer een topic automatisch sluit en hoe ze een nieuw deel moeten openen. Dus maak desnoods een extra sticky met deze uitleg hierover.
Okee, dankjewel......en sterktequote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het niet goed bedoelt. Neem maar van mij aan dat het meer gaat om 'gisteren' dan om dit, maar dan nog is de regel al sinds jaar en dag bekend.
Hoe dan ook. Ik heb het, zoals je verzocht, achteren doorgegeven. Ik ben er weg van voor vandaag.
Voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat moet ik doorspelen? Dat iemand het niet eens is met een regel die er al sinds jaar en dag is? En dat die iemand niet eens de originele TS van het topic waar het om gaat is, maar wél een user die hier al eeuwen rondloopt en niet op de hoogte was van dát het er stond en waar het stond?
Ok, ga ik doen. Serieus. Alleen als het resultaat daarvan niet naar je zin is hoef ik je hier niet wederom te zien om hierover door te gaan, deal?
Tvp voor als ik achter de pjoeter zit. Ik heb je post hierboven ook gelezenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid.
Ik ben me bewust van de huisregels. Mijn feedback was niet bedoeld als commentaar, maar als idee.
En zeer zeker niet bedoeld om een verdere discussie of verwijten te triggeren binnen dit forum onderdeel.
Ik had dit niet als zodanig hier in het feedback topic van dit forum onderdeel moeten doen. Het ging niet over twijfel over een mod beslissing.
Het was een algemeen idee waar admins e.d. misschien iets mee zouden kunnen doen, mee zouden kunnen nemen in de ideeën over het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |