Gewoon lekker je eigen subforum verbaggeren, goed bezig hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vanavond nog kunt slapen.
Volgens mij heb ik gewoon serieus in dat topic gereageerd. Maar hier is een idee; misschien moet je eerst wat meer op je eigen toon letten voor je anderen opmerkzaam gaat maken op wat zij volgens jou anders hadden moeten doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon lekker je eigen subforum verbaggeren, goed bezig hoor.
Ja, want je vindt het zelf natuurlijk wel een typisch R&P onderwerp.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gewoon serieus in dat topic gereageerd. Maar hier is een idee; misschien moet je eerst wat meer op je eigen toon letten voor je anderen opmerkzaam gaat maken op wat zij volgens jou anders hadden moeten doen.
Eerder Aristoteles Onassis.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef Kreator het volgende:
Realiseer je wel dat Coolguy in het echt eigenlijk Mihailo Tolotos uit Griekenland is. Dat helpt in de verwerking.
Zou je willen uitleggen wat je bedoelt met: 'die kant' het is niet echt een duidelijke motivatie.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:03 schreef CoolGuy het volgende: Ja, we gaan weer die kant op. Dat kennen we nu wel. Speelkwartier is voorbij.
Ja, dat kan ik. Ik had vanaf het begin al hele sterke twijfels over de motivatie voor dat topic. We weten beiden dat dit stiekem te maken had met een user op dit forum. Er is een groepje wat die situatie niet los kan laten, en een deel daar van zien we dan ook terug in dat topic. Dan kan ik wel elke keer gaan vegen, maar de referenties en het gezeik over die hele situatie moet maar een keer klaar zijn, dus deed ik het topic dicht.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Zou je willen uitleggen wat je bedoelt met: 'die kant' het is niet echt een duidelijke motivatie.
Het ging naar mijn mening echter een hele andere kant op. Dan komt er een post van iemand die het heeft over 'op fok'.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik. Ik had vanaf het begin al hele sterke twijfels over de motivatie voor dat topic. We weten beiden dat dit stiekem te maken had met een user op dit forum. Er is een groepje wat die situatie niet los kan laten, en een deel daar van zien we dan ook terug in dat topic. Dan kan ik wel elke keer gaan vegen, maar de referenties en het gezeik over die hele situatie moet maar een keer klaar zijn, dus deed ik het topic dicht.
Als dat niet bevalt, dat kan, dan verwijs ik je naar forum@fok.nl
Zolang het op een normale manier gaat is er wat mij betreft heel veel mogelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:51 schreef Oostblokkert het volgende:
R&P / Mijn dochter mag niet thuiskomen met
Jammer dat die dicht is.
Ik nam zelf geen aanstoot aan de OP, maar het onderwerp mag wel of ook niet?
Rustig maar. Niemand die dat denkt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil nog wel even kwijt dat ik niet ‘vol haat’ zit tegenover @:Masberum, want dat zou echt veel te veel eer zijn.
Ik haal er geen eer uit hoor of zie het niet als een eer als iemand kwaad is.. Maar dat je de drang hebt om dit te melden zegt wel iets..quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil nog wel even kwijt dat ik niet ‘vol haat’ zit tegenover @:Masberum, want dat zou echt veel te veel eer zijn.
Ik waardeer het zeer dat je zelf meldde onder welke usernaam je eerder opereerde, want daardoor vielen er een paar puzzelstukken weer op hun plek.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik haal er geen eer uit hoor of zie het niet als een eer als iemand kwaad is.. Maar dat je de drang hebt om dit te melden zegt wel iets..
Wat maakt dat uit voor het feedback subforum? Maar uh oke.. goed om te horen dat ik je heb geholpen..quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik waardeer het zeer dat je zelf meldde onder welke usernaam je eerder opereerde, want daardoor vielen er een paar puzzelstukken weer op hun plek.
wtf is dit voor commentaar? Waarom de fuck zou ik indruk willen maken met een diagnose? Waarom de fuck zou ik daar niets mee kunnen bereiken op een subforum over psychologie?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inbreuk op de 'privacy' die je gewoon op een publiek forum gooit? en waar de regel is dat we niet zomaar posts gaan leeg halen op het moment dat je reacties krijgt die je niet zinnen? Nee, het is geen onbegrip, het is gewoon niet dat wat jij wil horen. Dat is wat anders dan onbegrip.
Ik kan je topic prima sluiten als je dat liever hebt, dan moet je dát zeggen, maar je moet niet met allerlei benamingen komen, want dat maakt 1. geen indruk en 2. bereik je daar niets mee.
Dat is correct, en als je nou gewoon normaal doet, tot 10 telt en bedenkt dat ik het hele topic weg kan gooien als je dat wil (wat niet standaard is, maar goed, het kán en ik ben ook bereid dat te doen) en dát gewoon vraagt is je hele issue opgelost, maar niet hoog van de toren blazen en wild om je heen slaan want daar bereik je dus niks mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:51 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
wtf is dit voor commentaar? Waarom de fuck zou ik indruk willen maken met een diagnose? Waarom de fuck zou ik daar niets mee kunnen bereiken op een subforum over psychologie?
Daarnaast is je post in strijd met de wetgeving voor privacy. Dat ik iets op een forum gooi betekent niet dat het er voor altijd moet blijven
verwijder maarquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is correct, en als je nou gewoon normaal doet, tot 10 telt en bedenkt dat ik het hele topic weg kan gooien als je dat wil (wat niet standaard is, maar goed, het kán en ik ben ook bereid dat te doen) en dát gewoon vraagt is je hele issue opgelost, maar niet hoog van de toren blazen en wild om je heen slaan want daar bereik je dus niks mee.
Wat is jou bewijs dat het nep is? En waarom reageer je überhaupt in mijn topics met je negativiteit elke keer?quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:01 schreef karr-1 het volgende:
Beetje jammer dat er weer geschoond moeten worden in het zoveelste britneycheers verhaal waarvan iedereen allang weet dat het totaal nep is.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |