quote:Met nog 85 kilometer te gaan, is het Mathieu van der Poel himself die het gashendel opendraait. Dat resulteert in een kopgroep van zeven renners. Ook Taco van der Hoorn is mee. De zeven pakken in een mum van tijd een halve minuut.
Ah, terwijl hij vooraf zei gewoon te volgen en wachten op een sprint. Classic.quote:
Je moet Mathieu ook niet op z'n woord geloven.quote:Op zondag 12 september 2021 17:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah, terwijl hij vooraf zei gewoon te volgen en wachten op een sprint. Classic.
Die wil testen of het zin heeft richting wk en roubaix. Dan ga je toch niet wachten op de sprintquote:Op zondag 12 september 2021 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je moet Mathieu ook niet op z'n woord geloven.
Alvast een keer warmdraaien met Ruben, aangezien hij zijn vaste cross-maat wordt als Michel afzwaait.quote:Op zondag 12 september 2021 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Drie stroken zand en Pol moet ingevlogen worden.
Bij Eurosport doen ze niet anders.quote:Op zondag 12 september 2021 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Drie stroken zand en Pol moet ingevlogen worden.
Ik voel me ineens niet zo goed.quote:Op zondag 12 september 2021 17:52 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Alvast een keer warmdraaien met Ruben, aangezien hij zijn vaste cross-maat wordt als Michel afzwaait.
Logisch maar hij zegt natuurlijk wel vaker A terwijl het uiteindelijk B is.quote:Op zondag 12 september 2021 17:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die wil testen of het zin heeft richting wk en roubaix. Dan ga je toch niet wachten op de sprint
Ah, dank. Ik zat niet op te letten en er stond ondertussen muziek op. Dacht dat ze even snel het Journaal ertussen gingen proppen en zat te wachten tot ze terug gingen schakelen.quote:Op zondag 12 september 2021 17:50 schreef Dutch_view het volgende:
We gaan zo de zapper ter hand nemen voor Canvas
Slecht, matig.quote:Op zondag 12 september 2021 17:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel een fraai parcours. Jammer dat het vandaag droog is.
Ze zijn in staat om een asfaltweg te kapot te fresen voor deze koers.quote:Op zondag 12 september 2021 18:13 schreef Dutch_view het volgende:
Vorige week net weer een lading gemalen bakstenen gestort op het pad zo te zien
En daar is er eentje.quote:Op zondag 12 september 2021 18:13 schreef Zwansen het volgende:
Relatief weinig lekke banden nog volgens mij.
quote:Op zondag 12 september 2021 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zijn in staat om een asfaltweg te kapot te fresen voor deze koers.
Alles voor spektakelquote:Op zondag 12 september 2021 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zijn in staat om een asfaltweg te kapot te fresen voor deze koers.
Ging nu beter.quote:Op zondag 12 september 2021 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is dezelfde dikzak als bij Remco.
Blijkbaar kan hij het wel als de renner hem niet staat uit te schelden.quote:Op zondag 12 september 2021 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is dezelfde dikzak als bij Remco.
Ik dacht even dat Pol 200 kg ging zeggen.quote:Op zondag 12 september 2021 18:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze mekanieker staat niet heel scherp.
Als je dan toch een goede copy van de Strade wil doen, valt er zoveel moois uit te tekenen in het Land van de Herve, en de Ardennen.quote:Op zondag 12 september 2021 18:18 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Alles voor spektakelAl liggen er ook een pak wegen standaard zo bij in Vlaanderen en meest Wallonië
Dat zou toch wel GENOT zijnquote:Op zondag 12 september 2021 18:24 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Als je dan toch een goede copy van de Strade wil doen, valt er zoveel moois uit te tekenen in het Land van de Herve, en de Ardennen.
Dan moet je niet in Antwerpen zijn, of Gent-Wevelgem vernaggelen.
Heeft een goed seizoen.quote:
Het is een wonder dat hij hier überhaupt rijdt.quote:Op zondag 12 september 2021 18:32 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Dit is geen MvdP die van Aert en de Bahrein bonus erop gaat leggen in Leuven.
Hij heeft nog 2 weken om te groeien...dit is een prima basisniveau.quote:Op zondag 12 september 2021 18:32 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Nope, kan ook nog niet natuurlijk. Vrees dat het WK en PR net te vroeg gaan komen om de absolute topvorm te bereiken. Wout bij beide koersen topfavoriet.quote:Op zondag 12 september 2021 18:32 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Klopt, hij gaat nauwelijks harder dan Havik.quote:Op zondag 12 september 2021 18:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is de bocht die hem hier de koers wint. Verder leek er niet extreem veel op te zitten.
Gekkenwerk idd. Maar je hoopt toch op een fantastisch toneelstuk.quote:Op zondag 12 september 2021 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is een wonder dat hij hier überhaupt rijdt.
Valt mij nog heel erg mee eigenlijk.quote:Op zondag 12 september 2021 18:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft nog 2 weken om te groeien...dit is een prima basisniveau.
Hopelijk heeft hij vooral niet te veel last.quote:Op zondag 12 september 2021 18:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valt mij nog heel erg mee eigenlijk.
Over twee weken kan hij wel die topvorm hebben verwacht (hoop) ik. En anders dan maar over drie weken.quote:Op zondag 12 september 2021 18:32 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Wel even een verschil in afstand en tegenstand.quote:Op zondag 12 september 2021 18:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Over twee weken kan hij wel die topvorm hebben verwacht (hoop) ik. En anders dan maar over drie weken.
Vergis je niet, Antwerpen Port Epic staat op gelijke hoogte als een monument.quote:Op zondag 12 september 2021 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wel even een verschil in afstand en tegenstand.
Ja, zie Taco dit wel winnen.quote:Op zondag 12 september 2021 18:49 schreef Jason22 het volgende:
Mathieu rijdt als een Gesink vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |