Wat is er mis met een selectie met Mollema, Van Baarle en Schelling?quote:
Ik zie nu dat Jan Maas Dylan van Baarle vervangt:quote:Op maandag 6 september 2021 13:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is er mis met een selectie met Mollema, Van Baarle en Schelling?
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 6 september 2021 13:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie nu dat Jan Maas Dylan van Baarle vervangt:
https://www.wielerflits.n(...)met-twee-handen-aan/
Volg je het wielrennen wel of kijk je alleen de Tour de France ??quote:
Ik heb de Sazka Tour dit jaar net even gemist!quote:Op maandag 6 september 2021 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volg je het wielrennen wel of kijk je alleen de Tour de France ??
Alsof je alleen Tour de France kijkt als je Jan Maas niet kentquote:Op maandag 6 september 2021 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb de Sazka Tour dit jaar net even gemist!
Supercompensatie is een vreemd fenomeen. Zie Cosnefroy die al drie jaar achter elkaar de stenen uit de straat rijdt na een slechte Tour. Al is daar bij Harm geen historie in te ontdekken.quote:Op maandag 6 september 2021 14:55 schreef DeeBee het volgende:
'Heeft 'ie de hele Vuelta buiten beeld gereden?
Had 'ie absoluut geen benen?
Is hij totaal uit vorm?
Dan nemen we hem!'
Zo ging de selectie van Boer Harm denk.
quote:Junior Cian Uijtdebroeks wil scoren op EK én WK, maar voelt geen druk: “Ik moet niet hetzelfde doen als Remco”
Simpel: in welke juniorenwedstrijd Cian Uijtdebroeks (18) ook aan de start staat, hij is de topfavoriet. Dus ook woensdag op de EK-tijdrit in Trento en de wegrit vrijdag. Twee keer goud en hij doet hetzelfde als Remco Evenepoel drie jaar geleden. “Ik voel geen druk. Het parcours is niet op mijn maat gemaakt, maar ik ga er wel voor.”
Zeven zeges en zes tweede plaatsen: dat is het mooie palmares dit seizoen van Cian Uitdebroeks bij de junioren. Maar hij heeft gepiekt naar wat komen gaat: eerst het EK in Trento en daarna het wereldkampioenschap in eigen land. Telkens in tijd- en wegrit. “Al weet ik niet of ik de te kloppen man ben”, zegt Uijtdebroeks. “Op een klimparcours was er geen discussie mogelijk maar op deze omlopen weet ik het niet. De tijdritten zijn zowel hier in Trento als in Vlaanderen vlak. In de wegrit lijkt het parcours in Trento mij beter te liggen omdat er een bergje van 3 à 4 km in zit. Maar dat is geen col natuurlijk (lacht). En daar hou ik het meest van. Ik mis die explosiviteit op de korte klimmetjes.”
Toch gaat Uijtdebroeks er voluit voor. Te beginnen woensdag in de tijdrit. “Ik won in de Vredeskoers toch ook de vlakke tijdrit. Op deze tijdritomlopen hebben de zwaardere mannen een voordeel. Maar het gaat natuurlijk om vermogen trappen. Ik zou blij zijn met een podiumplaats. De Noor Per Strand Hagenes is volgens mij de topfavoriet en ook de Fransman Romain Grégoire en de Duitser Emil Herzog (en ploegmaat bij Auto Eder de opleidingsploeg van BORA-hansgrohe, red.), moeten in de gaten worden gehouden. Maar er zal ook wel plots een sterke Italiaan zijn. Het is moeilijk te voorspellen.”
Wat niet wegneemt: iedereen kijkt naar toptalent Uijtdebroeks. “Ik heb gepiekt naar deze periode, voor de jeugdrenners zijn kampioenschappen de mooiste koersen. Op dat podium staan met een Belgische trui roept emoties op. En alle toppers zijn er. Maar ik voel geen druk. Natuurlijk zou het leuk zijn om twee keer goud te pakken, maar niet omdat Remco Evenepoel dat deed. We zijn andere renners.”
Tirreno-Adriatico
Toch maakt ook de perfect tweetalige renner uit Hannuit volgend jaar meteen de overstap van de junioren naar de profs. “Het is een hele grote stap, maar ik denk wel dat ik er klaar voor ben. En de ploeg zou mij geen contract van drie jaar geven als ze er niet in geloven. Niets moet. Het zal er op aan komen om ervaring op te doen en steeds beter te worden. Ik ga ook vooral kleinere wedstrijden rijden, al zal er wel eens een koers al Tirreno-Adriatico of Dauphiné tussen zitten. En ik ga ook nog beloftenwedstrijden rijden met de nationale ploeg. Dat is belangrijk om te blijven kunnen strijden voor de zege en niet meteen in een helpersrol te zitten. Dan is er een kans dat je dat blijft. Die combinatie is nodig. Waar ik dan later terechtkom, dat zien we wel. Is dat knechten voor een topper zoals bijvoorbeeld Tadej Pogacar, dan is dat zo. Maar uiteraard wil ik liefst kopman worden hé. Ik droom van grote rittenkoersen als de Tour. Mijn liefde voor de koers kwam er nadat ik Chris Froome zag winnen in Frankrijk. Maar ook al wordt er gezegd dat ik de nieuwe Pogacar, Roglic of Evenepoel kan worden: dat hoeft niet. We zien wel wat de toekomst brengt. Het is ook afwachten hoe mijn lichaam reageert op die profwedstrijden. Niet iedereen rijdt meteen vlot mee met de profs zoals Remco. Maar als ik toch iemand mag kiezen: doe dan maar Primoz Roglic.”
quote:Mijn liefde voor de koers kwam er nadat ik Chris Froome zag winnen in Frankrijk.
quote:“Ik voel mij veel sterker en frisser dan tijdens de Olympische Spelen.” Getekend Remco Evenepoel (21) aan de vooravond van het EK in Trento, waar hij zowel in de tijd- als wegrit mikt op het allerhoogste. De maagproblemen zijn weg, het vertrouwen is opnieuw heel groot. En dat was geleden sinds zijn val in Lombardije vorig jaar. “Ik geef toe dat ik heb getwijfeld, maar in Overijse reed ik mijn beste waarden ooit. Ik ben terug.”
Het was een goedlachse Remco Evenepoel die de pers dinsdag te woord stond in Hotel Adege in Mattarello, een dorpje in Trento. Een contrast met een die bewuste 27 mei. Het was die morgen, in datzelfde hotel, dat Evenepoel besliste om niet meer te starten in de 18de rit van de Giro. “Dat is allemaal vergeten. Ik heb echt zin in het EK”, aldus een herboren Evenepoel.
Te beginnen donderdag in de tijdrit van 22,4 km. Tegen toppers als Filippo Ganna, Stefan Küng, Tadej Pogacar, Stefan Bissegger, Kasper Asgreen en Remi Cavagna. “Het is typisch Italiaans: gemaakt voor Italianen”, zegt Evenepoel. “Heel vlak. In deze streek zijn er nochtans genoeg hellingen om in het parcours te steken. Maar twee jaar geleden in Alkmaar was het nog vlakker en won ik. Dus ik heb geen schrik. Ik heb die mannen ook al allemaal geklopt. Er zitten veel lange rechte stukken in en daar kan ik mijn aerodynamica uitspelen. Het is wel jammer dat het zo kort is. 22,4 km: we doen dezelfde afstand als de meisjes-junioren. Voor een kampioenschap mag dat wat meer zijn. Er zijn wel drie hellende stukjes die pijn kunnen doen en de finale is heel technisch met bochten en ronde punten. Het is leuk, maar te kort. Maar in een goede dag is veel mogelijk.” "Maar Serge (Pauwels, de assistent van de bondscoach) zegt dan: control the controllable. We moeten het hier mee doen, er het beste van maken."
Het is duidelijk dat voor Evenepoel maar één plaats telt. “Het wordt moeilijk maar goud is het doel. Dat heb ik Yves Lampaert beloofd. Als ik Europees kampioen word, mag hij als derde Belgische deelnemer het WK rijden. Dat is een extra motivatie. Neen, hij heeft mij niks beloofd. (lacht) Ook geen tractor.”
Zondag, 3 dagen na de tijdrit, neemt Evenepoel ook deel aan de wegrit, samen met onder meer Dylan Teuns, Philippe Gilbert en Ben Hermans. "Ook dit is een korte wedstrijd (179 kilometer), maar dat zal er juist een lastige koers van maken. Het is bijna geen moment vlak. Ik hoop op een open koers. Dan krijgen we een mooie wedstrijd, met een mooie winnaar."
Misschien Evenepoel zelf? Sinds zijn teleurstellende Spelen wist hij al 5 keer te winnen. "Het is een heel sterk veld. De Italianen lijken tegenwoordig allemaal in bloedvorm. Zij worden de gevaarlijkste klanten." Dan denken we in eerste instantie aan Sonny Colbrelli, afgelopen weekend nog winnaar van de Benelux Tour. "Dit is nog een stukje zwaarder dan de Ardennenrit die hj solo won. Hij zal misschien iets defensiever rijden, hoewel hij ook de snelle mannen zal willen lossen.'' Ook Peter Sagan is erbij, maar van hem verwacht Evenepoel niet zoveel. "In de laatste ritten in de Benelux Tour kwam hij toch tekort. hij zal hier de laatste procentjes zoeken om straks in Leuven voor de 4e keer wereldkampioen te kunnen worden."
Mentale weerbaarheid
Met de gezondheid zit het alvast snor. De maagproblemen die hem tot opgave dwongen in de Benelux Tour zijn voorbij. “Ik moet gewoon iets verkeerd gegeten hebben. Twee dagen later kon ik opnieuw voluit trainen. De kracht is er nog. Ik zit hier met heel veel vertrouwen. Ik was ondanks de pech goed gestart in de Benelux Tour en dat gaf vertrouwen. Die rittenkoers was nog een niveau hoger dan de Ronde van Denemarken, Druivenkoers en Brussels Cycling Classic en ik voelde meteen dat het goed zat.”
Na de tegenvallende Olympische Spelen kwam er dan toch een déclic in Denemarken. “Het ging zeer snel en toch kon ik wegrijden en de voorsprong verder uitbouwen. Toen dacht ik: oké, er kan nog iets dit seizoen. En dat gevoel werd steeds beter. In Overijse heb ik trouwens mijn beste waarden ooit gereden. En ik hoop dat ik nog beter word. Het is duidelijk dat ik mij veel sterker en frisser voel dan de periode voor en tijdens de Spelen.”
Na Tokio had Evenepoel het nochtans mentaal moeilijk. “Ik had niet meer gedacht dat het er dit jaar nog ging uitkomen. Ik heb echt getwijfeld, was bang dat ik die mooie momenten als een EK en WK niet meer ging kunnen meemaken. Maar kijk, ik ben terug.”
Zowel voor de Giro als voor de Spelen had het toptalent van Deceuninck-Quick-Step misschien beter wat voorbereidingswedstrijden gereden. “Klopt, maar voor de Giro had ik door de zware revalidatie en val in de Ronde van Lombardije gewoon het niveau niet om dat te kunnen doen. Maar het is nu duidelijk dat ik wat rittenkoersen nodig heb. Dat was te merken in Denemarken, waar ik de goede vorm doortrok. In de toekomst gaan we dat meer doen dan de vele hoogtestages.”
Overwinteren
Daarom is het belangrijk om een goede winter te hebben. “Cruciaal, zou ik zo zeggen”, aldus Evenepoel. “Een zorgeloze winter en een goede stage vormen de basis. Dat heb ik dit seizoen niet gehad en dat merk je gewoon. In 2020 verliep alles perfect en kon ik er het hele seizoen op teren. Daarom is het belangrijk dat ik deze laatste maand goed doorkom. Om dan even de stekker er uit te trekken en rust te nemen. Om ook mentaal te herstellen. En dan kan ik weer grote doelen vooropstellen.”
Maar dus eerst het EK. Met zondag ook de wegrit. “Dat is wel een zwaar parcours. Het is maar 180 km, er zal van in het begin worden gekoerst. Van bij de start gaat het bergop. Als ze meteen naar boven poefen, zal de deur openstaan. Er moeten bijna 4.000 hoogtemeters overwonnen worden, dat kan tellen. En na de lus zijn er acht plaatselijke ronden met telkens een klim van 3,5 km aan 5 procent. Het wordt niet makkelijk maar ik wil ook daar vol voor de overwinning gaan en België de sterrentrui schenken.”
Ganna 1 minuut na Pogacar.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:29 schreef Marcoss het volgende:
Startlijst / starttijden bij de profs donderdag
http://www.uec.ch/resourc(...)art/TT%20-%20elm.pdf
Doet het niet bij mij.quote:Op woensdag 8 september 2021 10:54 schreef Koffieplanter het volgende:
https://egs-eventi.s3.ama(...)62153/cis/index.html
Ik kan je zeggen dat Segaert met een gigantisch gemiddelde van 52 over het parcours vliegt. De rest komt aan het tussenpunt werkelijk niet in de buurt en ligt al op een halve minuut achterstand. De grootste kanonnen moeten nog komen, maar we hebben toch al Herzog, Romele, Romeo en Westgaard Holther gehad. Dit zou wel eens gespeeld kunnen zijn.quote:
Je moet bovenin naar "monitor time trial", anders blijven ze maar benvenuto roepenquote:
quote:Op woensdag 8 september 2021 11:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Deze wel? http://mysdam.simply-webspace.it/mtb/Trento2021/cis/home.html
Het bijzondere is ook dat het verschil tussen hem en Uijtdebroeks 17 sec is in nog geen 9km, terwijl het verschil tussen Uijtdebroeks en de nummer 10 amper 21 sec is. Die verschillen in een korte tijd lijken me logischer dan 17 sec tussen nummer 1 en 2.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:42 schreef Pistolero het volgende:
Mag ik hier hele forse vraagtekens bij zetten?
Hij hij de hele tijd een motor 1 meter voor hem rijden of wat is dit.
Tussentijd bij de junioren lag wel na 8 km en nog iets, niet bij 10,5 in ieder gevalquote:Op woensdag 8 september 2021 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Segaert was dus sneller na 10,5 km dan Van Emden/Bouwman/Mollema.
Ah, dat verklaart het ook wel een beetje. Nederland uiteindelijk bijna 55 gemiddeld.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tussentijd bij de junioren lag wel na 8 km en nog iets bij de junioren, niet bij 10,5 in ieder geval
Uiteindelijk 51.28 gemiddeld aan de finish, bijna 3 minuten sneller dan de nr. 2.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het ook wel een beetje. Nederland uiteindelijk bijna 55 gemiddeld.
Italië heeft 26 seconden voorsprong halverwege.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:50 schreef Marcoss het volgende:
Ganna (en die andere 2) 12 seconden sneller dan NL voorlopig
Denk dat ze er ook wel voor blijven met de damesquote:Op woensdag 8 september 2021 16:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Italië heeft 26 seconden voorsprong halverwege.
Nederland had ook wel een B-team bij de vrouwen. Met Van Dijk, Van der Breggen en Van Vleuten was je een stuk sneller geweest.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:33 schreef Momo het volgende:
Tja... Duitsland was misschien te pakken geweest maar Italië niet met Ganna in het team.
Als ze hier met 2 van van Dijk/vd Breggen/van Vleuten hadden gereden ipv Mackaij en Vollering was dat vast wel gelukt. En bij de mannen had het ook wel beter gekund qua namen.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:33 schreef Momo het volgende:
Tja... Duitsland was misschien te pakken geweest maar Italië niet met Ganna in het team.
quote:Op woensdag 8 september 2021 12:55 schreef Marcoss het volgende:
Sam Bennett overigens ook op de startlijst voor zondag, die is blijkbaar toch nog niet klaar voor dit seizoen
quote:Patrick Lefevere verklaart de oorlog aan ‘geblesseerde’ Sam Bennett: “Wat hij nu doet is en plein public met mijn kloten spelen”
Nieuwe episode in de slaande ruzie tussen Patrick Lefevere en Sam Bennett. Voor Deceuninck - Quick-Step heeft de Ierse sprinter sinds mei niet meer gekoerst, maar zondag start hij wel voor Ierland op het EK. Een oorlogsverklaring voor Patrick Lefevere: “Alle truken van de foor zijn blijkbaar goed.”
De ploegmanager van Deceuninck - Quick-Step vindt het een grap, Bennett die zondag het EK in Trento rijdt. “Een koers met vierduizend hoogtemeters”, klinkt het bij Lefevere. Voor hem is de selectie dan ook eerder een juridische zet dan een sportieve keuze. “Truken van de foor”, klinkt het.
Met Bennett zit er sinds de Tour de France meer dan een haar in de boter. De renner moest forfait geven omwille van knieblessure, maar zijn onduidelijke communicatie daarover enerveerde de ploeg. “Achter onze rug is hij naar de kinesist van Froome gegaan”, aldus Lefevere. “Die zei: ‘train’ maar, tegen het advies in van onze dokter Yvan Vanmol. Yvan werkt 27 jaar voor onze ploeg en heeft dezelfde blessure gezien bij Boonen en Alaphilippe. Maar zijn diagnose telt blijkbaar niet.”
Halvering loon
Omdat de Ierse sprinter sinds de Ronde van de Algarve in mei niet meer gekoerst heeft voor Deceuninck - Quick-Step wil de ploeg vanaf september zijn loon halveren. De UCI-reglementen laten dat toe vanaf een inactiviteit van drie maanden. Bennett en diens entourage werden daar de voorbije week schriftelijk van op de hoogte gesteld.
“Wie mij kent, weet dat ik dat nooit doe”, zegt Lefevere. “Jakobsen en tientallen andere renners ben ik vol blijven betalen, ondanks lange blessures. Maar hier handelt de renner ter kwader trouw: hij laadt geen trainingsfiles meer op. Hij wil zich niet laten opereren. En hij huilt aan de telefoon met onze dokter Philip Jansen.”
Door deel te nemen aan het EK – binnen de Ierse selectie en los van Deceuninck - Quick-Step – wil Bennett bewijzen dat hij wedstrijdfit is. En dat het dus een keuze is van de ploeg om hem niet op te stellen. “Ik hoor van zijn manager Andrew McQuaid dat hij het EK zeker gaat uitrijden. Ik ben daar nog niet zo zeker van. We hebben al voorgesteld om bij ons in de Bakala Academy een inspanningstest te doen, maar daar gaat hij niet op in. Voor mij is het simpel: eerst bewijzen dat je fit bent, voor je de plaats van een ploegmaat inneemt.”
“Ik ga hem terugpakken”
Lefevere denkt dat manager McQuaid zijn invloed aangewend heeft om een selectie voor het EK af te dwingen. “Hoeveel renners heeft Ierland? Drie of vier. Iedereen kent iedereen in die wereld. McQuaid zegt mij dat hij alles doet om de belangen van zijn renners te verdedigen en daar geef ik hem gelijk in. Maar ik veronderstel dat hij in de toekomst ook nog renners bij mijn ploeg wil onderbrengen.”
Lefevere is niet onder de indruk van de démarche van Bennett. Hij wapent zich voor een juridisch geschil door te documenteren waar de renner de voorbije maanden in gebreke is gebleven. Dat gaat over het niet opladen van trainingsfiles, maar ook over het niet naleven van de kledingcode van de ploeg. “Wat hij nu doet is en plein public met mijn kloten spelen”, besluit Lefevere. “Hij heeft ook al een brief naar de UCI gestuurd om aan te klagen dat ik hem heb aangepakt in de media. Het zal niet werken. Ik ga hem terugpakken tot de stoom uit zijn oren komt.”
Van Anrooij valt wat tegen.quote:Op donderdag 9 september 2021 09:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgende Italiaans goud op komst.
Van Anrooij is al 2 jaar steeds minder aan het rijden. Ploegkeuze is ook niet echt handig geweest. Bij Trek moet ze werkelijk waar elke wedstrijd vol in dienst rijden, ook al is ze zelf goed en ligt de wedstrijd haar. Wat dat betreft had ze beter naar een - bij de vrouwen gaat dit wel op - DSM of desnoods Parkhotel Valkenburg kunnen gaan.quote:
Was inderdaad beter geweest.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Anrooij is al 2 jaar steeds minder aan het rijden. Ploegkeuze is ook niet echt handig geweest. Bij Trek moet ze werkelijk waar elke wedstrijd vol in dienst rijden, ook al is ze zelf goed en ligt de wedstrijd haar. Wat dat betreft had ze beter naar een - bij de vrouwen gaat dit wel op - DSM of desnoods Parkhotel Valkenburg kunnen gaan.
Reusser is sinds de zomer sowieso bizar hard aan het rijden.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:31 schreef Felagund het volgende:
Van Dijk 7 seconden trager bij het eerste tussenpunt dan Reusser. Die twee wel duidelijk de beste.
Tijd van absolute dominantie van de Nederlandse vrouwen zal ook wel rap voorbij zijn.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:15 schreef Marcoss het volgende:
Hier hadden vd Breggen en van Vleuten waarschijnlijk ook moeite mee gehad
Wat natuurlijk ook alleen maar goed is voor het vrouwenwielrennen. Het heeft al met al echt heel lang geduurd met dezelfde generatie. Wild is gestopt, AvdB stopt, Blaak stopt na volgend seizoen, AvV is flink op leeftijd en gaat het per jaar bekijken, Vos is op leeftijd, Van Dijk is op leeftijd, Pieters is ‘al’ 30.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tijd van absolute dominantie van de Nederlandse vrouwen zal ook wel rap voorbij zijn.
Maar goed vd Breggen stootte ook 'plots' door, dus alles usb gebeuren. Maar idd alleen maar goed voor het vrouwenwielrennen, mits het niveau opgetrokken wordt naar de standaard van VDB en Van Vleutenquote:Op donderdag 9 september 2021 12:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook alleen maar goed is voor het vrouwenwielrennen. Het heeft al met al echt heel lang geduurd met dezelfde generatie. Wild is gestopt, AvdB stopt, Blaak stopt na volgend seizoen, AvV is flink op leeftijd en gaat het per jaar bekijken, Vos is op leeftijd, Van Dijk is op leeftijd, Pieters is ‘al’ 30.
Wat daarachter volgt, zijn Vollering als topper in de klassiekers en het gebergte en Wiebes als beste sprintster van de wereld. En dan zijn er een hoop rensters van midden 20 tot 30 die prima zijn, maar op zijn max subtoppers zijn of gaan worden (Mackaij, Thalita de Jong, Markus, Korevaar, Rooijakkers, A. Koster), en een hoop talenten waarvan het de vraag is waar de limieten liggen (Uneken, Bredewold, Van der Hulst, Kool, Van der Duin, Hengeveld, Swinkels).
Alsnog geen slechte situatie om in te zitten en er kan er zomaar eentje in 2 jaar tijd doorstoten naar de absolute top, maar de absolute hoogconjunctuur is wel bijna voorbij ja.
Van der Breggen was bij de beloften wel een hele goede subtopper op de zwaardere parcoursen (en dan druk ik me zelfs nog zwak uit), dus dat kwam niet helemaal niet het niets, maar ging wel snel ja. Vollering kwam ook heel snel opzetten, dus het kan zeker. Het kan in het dameswielrennen snel gaan en dan kan je maar beter een brede basis hebben en dat heeft NL zeker wel dan hopen dat die 1 of 2 toppers uit de jeugd doorstoten.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed vd Breggen stootte ook 'plots' door, dus alles usb gebeuren. Maar idd alleen maar goed voor het vrouwenwielrennen, mits het niveau opgetrokken wordt naar de standaard van VDB en Van Vleuten
Waerenskjold boven JPP.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:53 schreef Koffieplanter het volgende:
*****: Johan Price-Pejtersen*
****: Soren Waerenskjold*, Michel Hessmann
*** Daan Hoole, Tim van Dijke, Filippo Baroncini
**: Adam Jorgensen, Filip Maciejuk, Fran Miholjevic, Lennert Van Eetvelt
*: Juan Ayuso, Hugo Forssell, Raul Garcia Pierna, Maurice Ballerstedt, Hugo Page
Of zo?
Denk ook vooral dat de tijd van RGP heel goed is.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:44 schreef Koffieplanter het volgende:
52.5 gemiddeld, jeetje. Desalniettemin niet echt uitgelopen op Garcia Pierna. Price-Pejtersen heeft wel mazzel gehad met die Litouwer en Luxemburger, die hij in de slotkilometers nog als richtpunt heeft kunnen gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |