SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over het algemeen starten Zwitsers vrij vroeg (7u) als ze de kans hebben, zodat ze 's middags eerder weg kunnen om te gaan mountainbiken, hardlopen, hiken, etc. Waarom wordt dat in NL niet gewaardeerd?quote:Op maandag 6 september 2021 07:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het in Zwitserland normaal om al om 6:15 op kantoor te zitten?
Dat is in NL vlg mij helemaal niet gewaardeerd.
Flexibele werktijden genotquote:Op maandag 6 september 2021 07:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over het algemeen starten Zwitsers vrij vroeg (7u) als ze de kans hebben, zodat ze 's middags eerder weg kunnen om te gaan mountainbiken, hardlopen, hiken, etc. Waarom wordt dat in NL niet gewaardeerd?![]()
Maar ik ben soms heel vroeg zodat m'n Australische collega's niet altijd hun avond hoeven te verpesten met meetings. De collega die ik vanochtend sprak zit geregeld om middernacht nog in meetings met Europa/de VSEn voor mij kleine moeite om af en toe meeting met hem om 6:30/7:00 te plannen
Dat is correct en tevens juistquote:
Ja heerlijkquote:
hier stonden alle ochtendmensen gezellig voor de poort tot er eens eindelijk iemand met een sleutel aan kwamquote:Op maandag 6 september 2021 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heerlijkHad eerder collega's die om 10:30 begonnen en dan later vertrokken omdat ze geen ochtendmensen waren. Ook prima
Zolang je maar een uur of 4 overlap hebt, dat is wel handig.
Handigquote:Op maandag 6 september 2021 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier stonden alle ochtendmensen gezellig voor de poort tot er eens eindelijk iemand met een sleutel aan kwam
ja, blijkbaar hebben alle mensen die normaal op tijd komen en een sleutel hebben vandaag collectief vrij genomenquote:
Als ik niet kan slapen bijvoorbeeld begin ik nog wel eens om 0400/0430. Helemaal prima. En dan stop ik rond 1400 ofzo.quote:Op maandag 6 september 2021 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heerlijkHad eerder collega's die om 10:30 begonnen en dan later vertrokken omdat ze geen ochtendmensen waren. Ook prima
Zolang je maar een uur of 4 overlap hebt, dat is wel handig.
goede planning welquote:Op maandag 6 september 2021 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, blijkbaar hebben alle mensen die normaal op tijd komen en een sleutel hebben vandaag collectief vrij genomen
quote:Op maandag 6 september 2021 07:51 schreef UitStraling het volgende:
Als je hier regelmatig om 06:00 uur begint dan komt er wel een vinkje bij HR en de bedrijfsarts te staan bij de termen burnout en autisme.
op zich denk ik wel dat ik een ochtendmens ben, alleen die eerste 10-15 minuten nadat de wekker is gegaan ben ik niet te genieten.quote:Op maandag 6 september 2021 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]Daar maken ze beter gewoon "ochtendmens" van.
Ja dat kan ook uiteraard maar ik denk dat ze wel wat wijzer aan het worden zijn dan pakweg tien jaar geleden dat vaak buiten de reguliere kantoortijden werken tot uitgebluste en opgebrande werknemers kan leiden.quote:Op maandag 6 september 2021 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]Daar maken ze beter gewoon "ochtendmens" van.
Als die werknemers vervolgens niet ook gewoon eerder kunnen stoppen op zo'n dag dan begrijp ik dat ja. Maar als je dan eerder weg kan zijn het gewoon verschoven werktijden.quote:Op maandag 6 september 2021 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat kan ook uiteraard maar ik denk dat ze wel wat wijzer aan het worden zijn dan pakweg tien jaar geleden dat vaak buiten de reguliere kantoortijden werken tot uitgebluste en opgebrande werknemers kan leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |