quote:Op zondag 5 september 2021 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niemand kan aan jouw superieure smaak tippen lieverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2021 17:35 schreef Zipportal het volgende:
De Slag om Zandvoort is een mooie film.Die mag wel wat minder sjag roken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2021 17:36 schreef Toby56 het volgende:
Het enige geschikte nummer na afloop van de overwinning van Max op Zandvoort: Gimme Shelter van The Rolling Stones.
Met Charly Max.quote:Op zondag 5 september 2021 17:36 schreef Toby56 het volgende:
Het enige geschikte nummer na afloop van de overwinning van Max op Zandvoort: Gimme Shelter van The Rolling Stones.
Ik hoor milieudefensie alquote:
quote:
Ja meinetwegen.quote:
Hoi Tong, ook genoten?quote:
Alleen bij tennis, wielrennen en golf heb je dat. Dat zijn geen sporten.quote:Op zondag 5 september 2021 17:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben trouwens echt blij dat alles gewoon goed is gegaan. Was wat bang voor een ernstig ongeval of iets dergelijks, maar gelukkig niks van dat
Ik was eigenlijk bang voor het publiek bij Hamilton, maar dat viel gelukkig reuze mee.quote:Op zondag 5 september 2021 17:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben trouwens echt blij dat alles gewoon goed is gegaan. Was wat bang voor een ernstig ongeval of iets dergelijks, maar gelukkig niks van dat
En terechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |