dat hij er maar flink uitgerend mag worden vandaagquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:44 schreef fetX het volgende:
Blind aids. Die kan er niet zoveel meer van op lb.
Maar goed, ik snap het verder wel dat hij speelt gezien zijn ervaring op het hoogste podium.
Alleen Ajacieden staan nog achter Blind.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:44 schreef fetX het volgende:
Blind aids. Die kan er niet zoveel meer van op lb.
Maar goed, ik snap het verder wel dat hij speelt gezien zijn ervaring op het hoogste podium.
Tja. Malacia maakt een fout dus die kan er dan ook meteen niks meer van.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Alleen Ajacieden staan nog achter Blind.
Uitgeschoten met de blokjes genot.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:20 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
@:JR-Style-93
Ik vind dit geen goede layout.
middelmatig is primaquote:
hoe kan dat, zulke aidsquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uitgeschoten met de blokjes genot.
Nee maar zelfs middelmatig lijkt al teveel gevraagdquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
middelmatig is prima
in die linie heb je nu een talentvolle keeper, 3 van de beste CV's van de wereld en prima rechtsback
dan kun je niet verwachten dat er ook nog een linksback van wereldklasse loopt René(e?)!!
daar is er eentje mee bezig maar jij zit stom te doen over hemquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee maar zelfs middelmatig lijkt al teveel gevraagd
Laten we maar hopen dat er snel iemand doorbreekt
Laat hem nog wat wedstrijdjes op niveau spelen voordat we een oordeel geven okequote:Op dinsdag 7 september 2021 19:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar is er eentje mee bezig maar jij zit stom te doen over hem
En met Van Gaal dan?quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met Bergwijn gaan we de oorlog ook niet winnen.
Stagiair moet ook wat te doen hebben.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe kan dat, zulke aids
het is niet eens goed leesbaar
en dat is het enige doel van zo'n plaatje, snel info laten zien
tijd om te solliciteren JR
Heeft hij even mazzel dat hij gewoon mag voetballen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met Bergwijn gaan we de oorlog ook niet winnen.
Ben behoorlijk leeg aan het lopen, ik hoop het.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het begint pas over drie kwartier
Dan ben je wel klaar toch
Was uw stoma STUK.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ben behoorlijk leeg aan het lopen, ik hoop het.
Waarom gebruik jij geen interpunctie?quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het begint pas over drie kwartier
Dan ben je wel klaar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |