abonnement Unibet Coolblue
pi_201237448
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Je weet wie de organisatoren zijn. Je weet dat het gedeeld wordt via bepaalde whatsapp/facebook/reddit etc groepen. Als jij met droge ogen durft te beweren dat ze dat niet wisten dan heb je of je kop in het zand of je liegt.
Ik heb geen idee wie het heeft georganiseerd. Was mij wel bewust dat het een allegaartje zou zijn. Was dus positief verrast van de groep die ik zag. Geen rare fratsen. Als ik anders had gezien was ik weggegaan.
pi_201237473
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 10:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wie het heeft georganiseerd. Was mij wel bewust dat het een allegaartje zou zijn. Was dus positief verrast van de groep die ik zag. Geen rare fratsen. Als ik anders had gezien was ik weggegaan.
Als ik me goed herinner woon jij in A'dam en ben je gewoon even gaan kijken. Het merendeel is specifiek naar A'dam gekomen om te demonstreren, die weten dondersgoed wie de organisatoren waren en wat die voor gedachtegoed aanhangen.

Het zal inderdaad niet 100% zijn, dat geef ik meteen toe. Maar het gros weet het maar al te goed.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 6 september 2021 @ 10:29:31 #178
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201237501
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Als ik me goed herinner woon jij in A'dam en ben je gewoon even gaan kijken. Het merendeel is specifiek naar A'dam gekomen om te demonstreren, die weten dondersgoed wie de organisatoren waren en wat die voor gedachtegoed aanhangen.

Het zal inderdaad niet 100% zijn, dat geef ik meteen toe. Maar het gros weet het maar al te goed.
Dit ja. En ze hebben ook totaal geen problemen met dat gedachtegoed.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 6 september 2021 @ 10:32:08 #179
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201237528
Ze hebben nu spijt :D

twitter


[ Bericht 98% gewijzigd door Starhopper op 06-09-2021 10:37:51 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201237581
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Als ik me goed herinner woon jij in A'dam en ben je gewoon even gaan kijken. Het merendeel is specifiek naar A'dam gekomen om te demonstreren, die weten dondersgoed wie de organisatoren waren en wat die voor gedachtegoed aanhangen.

Het zal inderdaad niet 100% zijn, dat geef ik meteen toe. Maar het gros weet het maar al te goed.
:D :D

En met mij meer en we zeiden allemaal: Goh normale mensen. Hadden we niet verwacht. Het was gezellig en de sfeer was goed. De groepen die ik zag, hadden het over verbinding en liefde en vrijheid.

Ben daarna boodschappen gaan doen. Wist niet eens de route en kwam ze toevallig weer tegen. En weer zag ik normale mensen. Geen sterren of rare vlaggen. Op tv en Twitter zag ik dat.
pi_201237626
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 10:37 schreef potjecreme het volgende:

[..]
:D :D

En met mij meer en we zeiden allemaal: Goh normale mensen. Hadden we niet verwacht. Het was gezellig en de sfeer was goed. De groepen die ik zag, hadden het over verbinding en liefde en vrijheid.

Ben daarna boodschappen gaan doen. Wist niet eens de route en kwam ze toevallig weer tegen. En weer zag ik normale mensen. Geen sterren of rare vlaggen. Op tv en Twitter zag ik dat.
Verbinding liefde en vrijheid.... de leus van dhr Engel. Dezelfde man die oproept om GGD personeel te fotograferen "voor later" ...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201237645
twitter


twitter
pi_201237687
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Verbinding liefde en vrijheid.... de leus van dhr Engel. Dezelfde man die oproept om GGD personeel te fotograferen "voor later" ...
Valt me op dat jij er maar druk mee bent.

Dus nu zijn verbinding, liefde en vrijheid ook foute zaken 8)7
pi_201237704
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 10:51 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Valt me op dat jij er maar druk mee bent.

Dus nu zijn verbinding, liefde en vrijheid ook foute zaken 8)7
Die woorden gebruiken zoals Engel dat doet.... dat is fout.
pi_201237723
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 10:51 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Valt me op dat jij er maar druk mee bent.

Dus nu zijn verbinding, liefde en vrijheid ook foute zaken 8)7
Heb je uberhaupt gelezen wat ik schrijf?
"Arbeid maakt vrij" is ook geen foute leus op zich. Als je werkt verdien je geld waardoor je onafhankelijk bent en vrij.

Het is alleen jammer dat het boven de poort van Auswitz hing
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201237928
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 10:45 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Grappig... overal lees ik 10 duizend in de MSM.
quote:
Er is geen vaccinatieplicht en die komt ook niet.
Er wordt geen land "onteigent"
F1 is nu ook al een complot? Vandaar dat Max won.
Nee we leven in een dictatuur, vandaar dat er gisteren ~10.000 mensen vrijelijk met jodensterren en NSB vlaggen mochten demonstreren zonder dat ze ook maar een strobreed in de weg werd gelegd
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201238355
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 11:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Grappig... overal lees ik 10 duizend in de MSM.
[..]
Er is geen vaccinatieplicht en die komt ook niet.
Er wordt geen land "onteigent"
F1 is nu ook al een complot? Vandaar dat Max won.
Nee we leven in een dictatuur, vandaar dat er gisteren ~10.000 mensen vrijelijk met jodensterren en NSB vlaggen mochten demonstreren zonder dat ze ook maar een strobreed in de weg werd gelegd
- 2393 positief getest
Dat is lager dan het gemiddelde van de afgelopen 7 dagen (2.539).

- 30 mensen opgenomen in het ziekenhuis
Dat is lager dan het gemiddelde van de afgelopen 7 dagen (60).

23.013.287 prikken gezet

https://coronadashboard.rijksoverheid.nl

En we hebben nog steeds maatregelen.
pi_201238387
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 11:51 schreef Nober het volgende:

[..]
- 2393 positief getest
Dat is lager dan het gemiddelde van de afgelopen 7 dagen (2.539).

- 30 mensen opgenomen in het ziekenhuis
Dat is lager dan het gemiddelde van de afgelopen 7 dagen (60).

23.013.287 prikken gezet

https://coronadashboard.rijksoverheid.nl

En we hebben nog steeds maatregelen.
Klopt... als wat meer mensen zich zouden laten vaccineren ipv tegen de stroom in te zwemmen, dan zouden die laatste maatregelen ook losgelaten kunnen worden, en zouden de mensen met een slechte immuniteit door ziekte/transplantatie/Suikerziekte etc ook weer gewoon verder kunnen met hun leven.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201238443
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 11:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Klopt... als wat meer mensen zich zouden laten vaccineren ipv tegen de stroom in te zwemmen, dan zouden die laatste maatregelen ook losgelaten kunnen worden, en zouden de mensen met een slechte immuniteit door ziekte/transplantatie/Suikerziekte etc ook weer gewoon verder kunnen met hun leven.
Dus er is dus toch dwang.
pi_201238481
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 11:57 schreef Nober het volgende:

[..]
Dus er is dus toch dwang.
Nee. Je hebt altijd een alternatief. Testen. Maar ja dat willen ze ook niet.

Vroeger had je dienstplicht. 1 jaar het leger in.
Wilde je dat niet dan was er een alternatief namelijk sociaal werk doen maar wel 1/3e langer.

Was dat dwang? Heb ik iig nooit zo ervaren, dat deed je voor de samenleving
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201238546
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Misschien kunnen ze een gele ster opplakken, kunnen we er direct met een boog omheen lopen als we ze tegenkomen op straat.
Ga toch weg met je gele ster. Die zie je veel te makkelijk over het hoofd.
We geven die mensen een ratel, net als vroeger bij melaatsen. Dan hoor je ze tenminste aankomen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201238576
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 12:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ga toch weg met je gele ster. Die zie je veel te makkelijk over het hoofd.
We geven die mensen een ratel, net als vroeger bij melaatsen. Dan hoor je ze tenminste aankomen
Daar komt de Hitler uit de mouw.
pi_201238608
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 12:05 schreef Nober het volgende:

[..]
Daar komt de Hitler uit de mouw.
Nee, dat waren de sterren... Ratels zijn van ver voor zijn tijd. Meer richting de middeleeuwen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 6 september 2021 @ 12:07:48 #194
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_201238614
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:45 schreef Weltschmerz het volgende:

Welk inzicht dan precies? Ik heb niks gehoord, dan krijg ik toch de indruk dat dit altijd al het plan was maar het er in de loop van maanden ingemasseerd moest worden.
Als men een deLorean had gehad dan was dit vorig jaar wsl al beslist... Je kunt natuurlijk moeilijk op basis van volstrekt onbekende gegevens op voorhand al allerlei maatregelen verzinnen.
pi_201238661
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 12:07 schreef AchJa het volgende:

[..]
Als men een deLorean had gehad dan was dit vorig jaar wsl al beslist... Je kunt natuurlijk moeilijk op basis van volstrekt onbekende gegevens op voorhand al allerlei maatregelen verzinnen.
Met alleen een DeLorean kom je niet ver.
Zie maar eens een werkende flux capacitor te vinden :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 6 september 2021 @ 12:11:24 #196
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_201238783
Liefde en vrijheid scanderen heeft weinig te maken met die twee echt praktiseren.
twitter


De stille bezorgde meerderheid van 'gewone' mensen die er zo massaal bij waren is dit wel degelijk aan te rekenen.
twitter

En volgende week sta ik er zelf en dan zal ik dat ook zeker in praktijk brengen. :)
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201238836
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 10:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dus 200k mensen moeten weg als 10k mensen zich zo gedragen.....Je hebt duidelijk geen idee hoe druk het was en dat een groot gedeelte dat helemaal niet mee heeft gekregen.

Media zou juist zich kunnen richten op de 200k normale en geen aandacht aan die anderen. Waarom zeg je dat niet?
10k op 20k is wel fors, dat is gewoon de helft.
twitter
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201238864
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:10 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Maar als dit de groep is die niet wil, wat dan?
Die willen wel zodra ze tot de conclusie komen dat er gevolgen ziten aan je niet vaccineren. Zodra ze dat merken gaan die principes waar ze voorstaan overboord.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_201238933
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 12:24 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
10k op 20k is wel fors, dat is gewoon de helft.
[ twitter ]
Dan is het 1k op 20k
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')