Wie zegt dat?quote:Op zondag 5 september 2021 11:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ok we houden het op stigmatisering, discriminatie etc en wie zich er niet aan houdt mag gerust een tik krijgen...
quote:Op zondag 5 september 2021 11:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Rolling Stone 'Horse Dewormer' Hit-Piece Debunked After Hospital Says No Ivermectin Overdoses
On Friday, Rolling Stone's Peter Wade took another stab - publishing a hit piece claiming that Oklahoma ERs were overflowing with people 'overdosing on horse dewormer.'
It was suspect from the beginning.
The report, sourced to local Oaklahoma outlet KFOR's Katelyn Ogle, cites Oklahoma ER doctor Dr. Jason McElyea - claimed that people overdosing on ivermectin horse dewormer are causing emergency rooms to be "so backed up that gunshot victims were having hard times getting" access to health facilities.
NHS Sequoyah has not treated any patients due to complications related to taking ivermectin. This includes not treating any patients for ivermectin overdose.
https://www.zerohedge.com(...)l-says-no-ivermectin
Waar zijn de msm 'fact checkers' nou?
Verder alles goed met je?quote:Op zondag 5 september 2021 09:35 schreef Twinkle20 het volgende:
De gevaccineerde ligt nog een kort leven in het verschiet. De kleinste bloedvaten in hun lichamen raken nu verstopt omdat de grove structuur van de Spike-eiwitten het bloed motiveren te gaan klonteren. Let maar eens op, de gevaccineerde medemensch is goed te identificeren aan z’n huidskleur. De kleine bloedvaatjes raken verstopt en de gezonde kleur is vervangen met een geelachtige tint nu dat de zon nog weleens schijnt en een wit voor hen die al weinig pigment hadden.
Hun harten zullen proberen het bloed door al die obstructies heen te pompen en dat houdt zo’n hart een jaartje of drie vol. Dat staat dan nog los van het feit dat de spike eiwitten zich met liefde door de Ace2-cellen heen vreten. Deze cellen vind je in bloedvaten dus, men krijgt inwendige bloedingen en daar wordt de niet al te intelligente gevaccineerde bepaald niet slimmer van.
De gevaccineerde is nu al tot weinig rede vatbaar maar, hoe dommer ze worden, hoe gevaarlijker ze zullen zijn. Daarbij komen tal van akelige psychologische neveneffecten die hun daadkracht nog eens extra zullen aanjagen. Hun angst voor de gevaccineerde zal zich omzetten in woede omdat tal van gevaccineerden om hen heen zullen sterven aan een diversiteit van ziekten.
Hartproblemen, kanker, auto-immuunziekten en uiteindelijk nog steeds alle virussen en schimmels die nog iets zien in een vergiftigde gastheer/vrouw of dinges. De gevaccineerde gaat betrekkelijk vlot dood en die wetenschap zal niet alleen paniek veroorzaken. Het zal zich omzetten in een ongekende haat, dat zal leiden tot een verse versie van de Kristallnacht bijna 83 jaar geleden.
Gelukkig kan ik vermelden dat de gemiddelde gevaccineerde straks nog weinig zuurstof overheeft. De haarvaten in de longen raken verstopt dus, met een stevige voordeur en een spade ga je een eind in je persoonlijke beveiliging komen.
Die zag ik ook al:quote:Op zondag 5 september 2021 12:24 schreef potjecreme het volgende:
Er loopt echt van alles. Zelfs honden 🤪
Geloof je werkelijk dat iedere gevaccineerde doodziek zal worden en over een jaar of 3 dood zal zijn?quote:
Ik heb geen idee. Ik ben geen dokter.quote:Op zondag 5 september 2021 12:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geloof je werkelijk dat iedere gevaccineerde doodziek zal worden en over een jaar of 3 dood zal zijn?
En je hebt geen vertrouwen in mensen die dat wel zijn?quote:Op zondag 5 september 2021 12:35 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ben geen dokter.
Lekker druk weer.. maar nooit volle ziekenhuizenquote:Op zondag 5 september 2021 12:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die zag ik ook al:
[ twitter ]
Ja zeker wel. Er zijn genoeg doktoren die tegengeluid geven.quote:Op zondag 5 september 2021 12:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En je hebt geen vertrouwen in mensen die dat wel zijn?
Dat dat hele circus in Zandvoort doorgaat is om meerdere redenen belachelijkquote:Op zondag 5 september 2021 12:45 schreef KNAK het volgende:
Zandvoort met 70k geen probleem
Amsterdam met 10k? Wegblijven!
https://www.telegraaf.nl/(...)ept-op-niet-te-komen
Doctoren die denken dat we allemaal doodgaan aan coronavaccinaties, hoeveel zijn er daarvan?quote:Op zondag 5 september 2021 12:45 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Er zijn genoeg doktoren die tegengeluid geven.
Fixed-4-u.quote:Op zondag 5 september 2021 13:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat dat hele circus in Zandvoort doorgaat is om meerdere redenen belachelijk. De hele besluitvorming omtrent dat evenement Corona is één grote grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |