SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 september 2021 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een uurtje lekker aan de schnitzels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2021 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Kan ook wat anders zijn. Maar traditioneel heb je schnitzel bij een Hongaarse zondagslunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kilo?quote:Op zondag 5 september 2021 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buuf is tegen de 70. Nog interesse?
Neequote:Op zondag 5 september 2021 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buuf is tegen de 70. Nog interesse?
quote:Op zondag 5 september 2021 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal het blijft zomer totdat je op vakantie gaat![]()
[ afbeelding ]
20C is geen zomer voor bitterbal hoorquote:Op zondag 5 september 2021 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal het blijft zomer totdat je op vakantie gaat![]()
[ afbeelding ]
Nu ik weer 2-3x per week sport merk ik het verschil ook wel.quote:Op zondag 5 september 2021 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb een week niet gesport door die gebroken teen.
Ik voelde me direct zwak, conditieloos en half bejaard, puur mentaal natuurlijk.
Maar heb gemtb en door de stijve zolen is dat super goed te doen.
nee 20 niet.quote:Op zondag 5 september 2021 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
20C is geen zomer voor bitterbal hoor
Als je ouder wordt is ie sowieso iets langer, maar regelmaat gaat boven lengte of intensiviteit van de training, voor je het weet ben je er weer.quote:Op zondag 5 september 2021 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ik weer 2-3x per week sport merk ik het verschil ook wel.
De hersteltijd is wel af en toe nog iets te lang
die moet zich gewoon niet zo aanstellenquote:Op zondag 5 september 2021 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
20C is geen zomer voor bitterbal hoor
zal het onthouden als jullie hte weer eens te warm vindenquote:Op zondag 5 september 2021 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
die moet zich gewoon niet zo aanstellen
quote:Op zondag 5 september 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Wopke heeft een brilletje nodig.
https://www.instagram.com/p/CTZNbLko77H/?utm_source=ig_embed
Kan hij het wel mee doen.quote:Op zondag 5 september 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Nee maar mooiste en knapste vrouw ter wereld is het niet, dat zijn van die kruiperige CDA uitspraken.quote:
quote:Op zondag 5 september 2021 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je naar huis als een bifteki.
Misschien is hij er wel gelukkig mee. Kan hequote:Op zondag 5 september 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar mooiste en knapste vrouw ter wereld is het niet, dat zijn van die kruiperige CDA uitspraken.
Wat is er te doen?quote:Op zondag 5 september 2021 11:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Goh wat heb ik hier leuke tijden gehad, tijdens Koningsdag en nacht, Vanmiddag wordt het ook wel gezellig.
we hebben van jouw vrouw nog geen fotos gezienquote:Op zondag 5 september 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar mooiste en knapste vrouw ter wereld is het niet, dat zijn van die kruiperige CDA uitspraken.
quote:
quote:Maar we zitten met een dilemma. Hugo's naargeestige ommezwaai komt vlak voor een geplande demo op de Dam tegen de coronamaatregelen. Die demo is op voorhand gekaapt door complotdenkers en rabiate antivaxxers, zoals Willem Engel, Robert Jensen en Thierry Baudet. Dat we niet van liegende, door alle bodems gezakte politici houden en onze normale vrijheid terug willen zonder digitaal Chinees sociaal dwang- en kredietsysteem, betekent niet dat we meteen vertegenwoordigd willen worden door aluhoedjes en 5G-vrezers die in blinde paniek zijn over """gentherapie""" en globalistenfascisme. We willen een normaal normaal, waarin Lowlands en Mysteryland dezelfde behandeling krijgen als de Grand Prix, waarin kroeg en museum vrij toegankelijk zijn zonder QR-codes, waarin politici eerlijk en transparant handelen terwijl ze de zorgcapaciteit vergroten zodat we leren leven met een virus dat nooit meer verdwijnt, en waarin aluhoedjes weer in achterafzaaltjes door hun UFO-fotoboeken bladeren een geen haatklikbeet-headlines meer maken of bij talkshows aanschuiven voor "een tegengeluid" in onze stupide media.![]()
Zeg dan mijn mooie knappe Liselot in plaats van te slijmpreuten.quote:Op zondag 5 september 2021 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is hij er wel gelukkig mee. Kan he
Merk sowieso dat ik geen 18 meer ben; maar na een aantal keer maak ik wel weer mijn vooruitgang waar ik naar opzoek was. En er zijn al 5 kilo verdwenen dat scheelt ook. Nu nog even zorgen dat ik beetje netjes blijf eten en doorga met sporten.quote:Op zondag 5 september 2021 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je ouder wordt is ie sowieso iets langer, maar regelmaat gaat boven lengte of intensiviteit van de training, voor je het weet ben je er weer.
Dan let je niet heel erg goed op.quote:Op zondag 5 september 2021 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben van jouw vrouw nog geen fotos gezien
In Amsterdam. Daar wil je toch niet dood gevonden worden tijdens die dagen.quote:Op zondag 5 september 2021 11:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Goh wat heb ik hier leuke tijden gehad, tijdens Koningsdag en nacht, Vanmiddag wordt het ook wel gezellig.
Goede CDA-vrouw.quote:Op zondag 5 september 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Hij kan ook niet zeggen, “getrouwd met mijn matige Liselotte, helaas kon ik met mijn achterbakse cultuur geen echt knappe vrouw krijgen, maar deze heeft best grote borsten en ik kan het er prima op doen en ze bakt lekkere wentelteefjes”quote:Op zondag 5 september 2021 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dan mijn mooie knappe Liselot in plaats van te slijmpreuten.
quote:Op zondag 5 september 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan let je niet heel erg goed op.
Dit is een minder grote leugen dan van de neus zelf.quote:Op zondag 5 september 2021 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij kan ook niet zeggen, “getrouwd met mijn matige Liselotte, helaas kon ik met mijn achterbakse cultuur geen echt knappe vrouw krijgen, maar deze heeft best grote borsten en ik kan het er prima op doen en ze bakt lekkere wentelteefjes”
Google maar op Willeke Alberti.quote:Op zondag 5 september 2021 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben van jouw vrouw nog geen fotos gezien
Zou wel een stuk eerlijker zijnquote:Op zondag 5 september 2021 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij kan ook niet zeggen, “getrouwd met mijn matige Liselotte, helaas kon ik met mijn achterbakse cultuur geen echt knappe vrouw krijgen, maar deze heeft best grote borsten en ik kan het er prima op doen en ze bakt lekkere wentelteefjes”
Nee joh dat was altijd geweldig.quote:Op zondag 5 september 2021 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Amsterdam. Daar wil je toch niet dood gevonden worden tijdens die dagen.
Ja en waar is zij gebleven dan?quote:Op zondag 5 september 2021 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch heb je het gemist. Herinner je je nog toen hij helemaal verliefd was enzo?
Leek me vrij duidelijk ja.quote:Op zondag 5 september 2021 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch heb je het gemist. Herinner je je nog toen hij helemaal verliefd was enzo?
quote:Op zondag 5 september 2021 11:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh dat was altijd geweldig.
Met de auto sochtends ervoor erheen, parkeren onder de Bijenkorf. Hostel nemen voor douchen.
En dan lekker drinken, eenmaal dronken merk je niks van de drukte en heb je de leukste gesprekken (met de mooiste meiden).
Soort kwartetten met foto's van bedpartners.quote:Op zondag 5 september 2021 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wil US wel ruilen tegen een foto van baldie.
Voetbalplaatjes 2.0quote:Op zondag 5 september 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort kwartetten met foto's van bedpartners.
Mag ik van jou uit de categorie bitterdates de strandwandeldate?quote:Op zondag 5 september 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort kwartetten met foto's van bedpartners.
Foqueville wie is het?-spel zou het ook wel goed doen.quote:
Hmmquote:Op zondag 5 september 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foqueville wie is het?-spel zou het ook wel goed doen.
- is het een vrouw?
- houdt ze van sushi?
Is het Dimmy?quote:Op zondag 5 september 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foqueville wie is het?-spel zou het ook wel goed doen.
- is het een vrouw?
- houdt ze van sushi?
Is dit de bio van een Tinderprofiel?quote:Op zondag 5 september 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
Loves trains, money and coffeechicks?
Nou?
quote:Op zondag 5 september 2021 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag ik van jou uit de categorie bitterdates de strandwandeldate?
quote:Op zondag 5 september 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
Loves trains, money and coffeechicks?
Nou?
quote:Op zondag 5 september 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Maar valt me wel op hoe slecht mensen lezen of ik ben zo'n extreem goede verstaander, dat kan ook.
waar is die vrouw gebleven dan? Of ben je net zoals Wopke ook getrouwd?! ?!!??!?!quote:Op zondag 5 september 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Maar valt me wel op hoe slecht mensen lezen of ik ben zo'n extreem goede verstaander, dat kan ook.
Ik ben een beetje verbaasd.quote:Op zondag 5 september 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan het wel weer een keer vragen als je erop staat, zou weer eens tijd worden.quote:Op zondag 5 september 2021 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar is die vrouw gebleven dan? Of ben je net zoals Wopke ook getrouwd?! ?!!??!?!
ja vraag het maarquote:Op zondag 5 september 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan het wel weer een keer vragen als je erop staat, zou weer eens tijd worden.
Als je dan maar geen twee ABC's verwacht.quote:Op zondag 5 september 2021 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een dubbele bruiloft van maken, moeten de SC hier toch uitnodigen.
Een duo bruiloft, ik ga vast lobbyen om The Smiths op te laten treden.quote:Op zondag 5 september 2021 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een dubbele bruiloft van maken, moeten de SC hier toch uitnodigen.
ABC's?quote:Op zondag 5 september 2021 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je dan maar geen twee ABC's verwacht.
Vraag me ook af van wie de meest beschamende beelden voorbij gaan komen.quote:Op zondag 5 september 2021 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je dan maar geen twee ABC's verwacht.
quote:Op zondag 5 september 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
De A is van Annelies, mijn eerste vrouw.
Ik blijf al steken op de Bquote:Op zondag 5 september 2021 11:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zouden we een heel ABC met je exen volkrijgen denk je?
Dan blijven we op hetzelfde punt steken.quote:Op zondag 5 september 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik blijf al steken op de B![]()
De C wel, die is van Carlinde, de D van Deborah, de E is nog vrij volgens mij
Ik zit me stuk te denkenquote:Op zondag 5 september 2021 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan blijven we op hetzelfde punt steken.
Brendaquote:Op zondag 5 september 2021 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ook weinig leuke vrouwennamen met een B verzinnen.
quote:
Zo heet de dochter van 1 van mijn begeleidersquote:
Die is even een jaartje SC aan het teruglezen om te kijken of ze iets gemist heeft.quote:Op zondag 5 september 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Jammer dat @:bitterbal geen live reportages meer maakt.
Anderhalf jaar wel en wee in Coronatijd delen we al met elkaar, best bijzonder eigenlijk.quote:Op zondag 5 september 2021 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is even een jaartje SC aan het teruglezen om te kijken of ze iets gemist heeft.
Hij zit toch in de paddohandel, lijkt me dat je dan een beetje onder de radar wil blijven?quote:Op zondag 5 september 2021 12:11 schreef bitterbal het volgende:
nee zoek social van baldie. Niet te vinden
die smartshop dingen zijn legaalquote:Op zondag 5 september 2021 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij zit toch in de paddohandel, lijkt me dat je dan een beetje onder de radar wil blijven?
Champignons?quote:Op zondag 5 september 2021 12:14 schreef bitterbal het volgende:
je mag geen bewerkte paddo's meer verkopen maar andere dingen wel
Best veel mensen die geen social media meer gebruiken. Mijn vriendin was ooo niet te vinden en die is relatief normaal. Zeker voor iemand die ook op FOK! zit.quote:Op zondag 5 september 2021 12:11 schreef bitterbal het volgende:
nee zoek social van baldie. Niet te vinden
Een snelkokerinhoud er overheen gooienquote:Op zondag 5 september 2021 12:24 schreef mschol het volgende:
kinderen hier op pad om dingen te ruilen..
of ik wat wilde ruilen tegen 2 thee zakjes
Oude wasmachine meegeven.quote:Op zondag 5 september 2021 12:24 schreef mschol het volgende:
kinderen hier op pad om dingen te ruilen..
of ik wat wilde ruilen tegen 2 thee zakjes
relatief normaalquote:Op zondag 5 september 2021 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best veel mensen die geen social media meer gebruiken. Mijn vriendin was ooo niet te vinden en die is relatief normaal. Zeker voor iemand die ook op FOK! zit.
quote:Op zondag 5 september 2021 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een snelkokerinhoud er overheen gooien
als ze een maand of wat eerder waren gekomen had ik vast nog wel iets in huis gehad waarmee ik dat ruilspelletje kon meespelen (en het mij dus niet boeide)quote:
neequote:Op zondag 5 september 2021 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kent CE zijn vriendin niet?
Ik ken zijn repetoire nietquote:Op zondag 5 september 2021 12:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Django Wagner bezingt haar...![]()
HOuden zo, Ik ken het nummer ook alleen maar, omdat het wel eens bij PSV in de rust of voor de wedstrijd werd gedraaid...quote:
15.00 uur ofzoquote:Op zondag 5 september 2021 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht, hoe laat is die race eigenlijk?
Dan ga ik dan wel, dan is het vast lekker rustig in de supermarktquote:
Ik ging het opzoeken, weggeklikt.quote:Op zondag 5 september 2021 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
HOuden zo, Ik ken het nummer ook alleen maar, omdat het wel eens bij PSV in de rust of voor de wedstrijd werd gedraaid...
wat voor stuk gebruik je voor de p.p.?quote:Op zondag 5 september 2021 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een pork voor pulled pork. En vanavond denk ik ook de ribeye
gewoon niet behandelen dat soort mallotenquote:Ziekenhuizen in de Amerikaanse staat Oklahoma zeggen hun handen vol te hebben aan patiënten die een overdosis van het middel hebben genomen.
Mooi he, een spuitje durven ze niet maar wel medicijnen voor paarden slikken.quote:Op zondag 5 september 2021 12:45 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-experts-zorgen.html
[..]
gewoon niet behandelen dat soort malloten
Procureur.quote:Op zondag 5 september 2021 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat voor stuk gebruik je voor de p.p.?
quote:Op zondag 5 september 2021 12:51 schreef bitterbal het volgende:
in het ad een artikel dat er een spinneninvasie gaande is
Dat artikel heb ik bewust niet gedeeld.quote:Op zondag 5 september 2021 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Hildequote:Op zondag 5 september 2021 12:51 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hilde
@:hildewereld
Asked dad to get rid of a spider. Dad tried to pick up spider. Spider fell into my bed and we lost sight of it. Life over.
lees het zelf welquote:Op zondag 5 september 2021 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat artikel heb ik bewust niet gedeeld.
Altijd die wijven die het meteen koud krijgen 's avonds.quote:Op zondag 5 september 2021 12:59 schreef bitterbal het volgende:
omdat de vrouwtjes het snachts koud vinden gaan ze naar binnen en zullen de mannetjes volgen op zoek naa een vrouwtjesspin
quote:Op zondag 5 september 2021 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Opzuigen met de stofzuiger wordt niet gewaardeerd. ,,Heb respect voor spinnenlevens,” zegt Anne Krediet. ,,Opzuigen met de stofzuiger heeft niet veel zin. Spinnen kruipen er gewoon weer uit.”
Meestal zijn die grote spinnen dan boos en proberen ze naar je gezicht te springen.quote:Op zondag 5 september 2021 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Opzuigen met de stofzuiger wordt niet gewaardeerd. ,,Heb respect voor spinnenlevens,” zegt Anne Krediet. ,,Opzuigen met de stofzuiger heeft niet veel zin. Spinnen kruipen er gewoon weer uit.”
Waarom zouden ze dood zijn als je ze opzuigt? Hooguit de astmatische spinnen hebben een rottijd in die stofzuigerzakquote:Op zondag 5 september 2021 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
daar is ook niemand het over eens
ja dit klopt welquote:Op zondag 5 september 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal zijn die grote spinnen dan boos en proberen ze naar je gezicht te springen.
Vooral lippen en oogleden vinden ze lekker. Die zijn zacht.quote:Op zondag 5 september 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal zijn die grote spinnen dan boos en proberen ze naar je gezicht te springen.
word gezegd dat ze stikken of kapot gaan door het rondvliegend vuilquote:Op zondag 5 september 2021 13:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dood zijn als je ze opzuigt? Hooguit de astmatische spinnen hebben een rottijd in die stofzuigerzak
Zielig.quote:Op zondag 5 september 2021 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
word gezegd dat ze stikken of kapot gaan door het rondvliegend vuil
Als je ze dan toch dood wil mep ze dan dood. Ik zet ze meestal in de tuinquote:Op zondag 5 september 2021 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
word gezegd dat ze stikken of kapot gaan door het rondvliegend vuil
Eentje met nog meer spinnen?quote:
maar ik heb dat allemaal niet binnenquote:Op zondag 5 september 2021 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Spinnen zijn goed man. Helpen je van allerlei muggen, wespen en whatnot afIk noem ze altijd Boris trouwens.
door die spinnen jaquote:Op zondag 5 september 2021 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ik heb dat allemaal niet binnen
Was goed weer om te wandelenquote:
Nog een kleine 3 wekenquote:Op zondag 5 september 2021 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wanneer word je ook weer gecyborgt?
krokante mousse? wat?quote:Op zondag 5 september 2021 14:04 schreef LTVDK het volgende:
Een gruwelijk sappige kwiwi, lekkere druifjes, broodje hamburger en een krokante mousse, goede lunch
Koens DiCaprioquote:
Oh het is krakende schijnbaar https://www.ah.nl/producten/product/wi384061/bros-krakende-moussequote:
Vast RTL7quote:Op zondag 5 september 2021 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Qua TV kijkers is het een uur voor de start van de F1 al ongeveer zo druk als het op zaterdagavond prime-time is. Praktisch allemaal 1 zender.
Allo Allo marathon zo te zienquote:
Doet me denken aan de Olympische Winterspelen, toen die ene griezel moest schaatsen klapte compleet Friesland eruit qua internet.quote:Op zondag 5 september 2021 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Qua TV kijkers is het een uur voor de start van de F1 al ongeveer zo druk als het op zaterdagavond prime-time is. Praktisch allemaal 1 zender.
Gewoon topic open laten staan en niet vernieuwen, dan worden de kleuren vanzelf weer normaalquote:Op zondag 5 september 2021 14:18 schreef Ama het volgende:
Nu ben ik een roze mod met oranje kleurtje.
we're all pink on the insidequote:Op zondag 5 september 2021 14:18 schreef Ama het volgende:
In het buitenland zijn ze nog wat gekker rondom bepaald sportwedstrijden.quote:Op zondag 5 september 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Olympische Winterspelen, toen die ene griezel moest schaatsen klapte compleet Friesland eruit qua internet.
Sowieso raar dat mods ook oranje wordenquote:Op zondag 5 september 2021 14:18 schreef Ama het volgende:
Wel beetje verwarrend maar nu ben ik weer één van jullie. ❤️quote:Op zondag 5 september 2021 14:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso raar dat mods ook oranje worden
quote:
Je zou sowieso een knopje moeten hebben om je kleurtje en tag te disablen. Soort secret mod ben je danquote:Op zondag 5 september 2021 14:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel beetje verwarrend maar nu ben ik weer één van jullie. ❤️
Ik zit op het strand. Vind het best leuk maar pas plannen er niet op aanquote:Op zondag 5 september 2021 14:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Hallootjes, zijn jullie ook klaar voor de race der racen?
De race naar Mars is allang beslist hoorquote:Op zondag 5 september 2021 14:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat de naam dan ook weg valt om het extra spannend te makenquote:Op zondag 5 september 2021 14:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je zou sowieso een knopje moeten hebben om je kleurtje en tag te disablen. Soort secret mod ben je dan
Terwijl Snickers echt veel lekkerder isquote:Op zondag 5 september 2021 14:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
De race naar Mars is allang beslist hoor
als we zo gaan doen kan het alleen maar op een teleurstelling uitdraaien.quote:Op zondag 5 september 2021 14:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ah lekker, druk of valt t mee?quote:Op zondag 5 september 2021 14:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit op het strand. Vind het best leuk maar pas plannen er niet op aan
ik wacht nog op de eerste die een bak zand leeggooit op het circuit, just for funsiesquote:Op zondag 5 september 2021 14:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze hebben jou gekozenquote:Op zondag 5 september 2021 14:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Nuts en bounty ook. Twix en lion zijn wel minder lekkerquote:Op zondag 5 september 2021 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl Snickers echt veel lekkerder is
Meeuw in de motor.quote:Op zondag 5 september 2021 14:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wacht nog op de eerste die een bak zand leeggooit op het circuit, just for funsies
Strandkip*quote:
Welnee, hij wint gewoon.. voel het aan mij neus die gaat dan altijd kriebelenquote:Op zondag 5 september 2021 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als we zo gaan doen kan het alleen maar op een teleurstelling uitdraaien.
Geheid dat er wel een of twee de grindbak in rijden jaquote:Op zondag 5 september 2021 14:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wacht nog op de eerste die een bak zand leeggooit op het circuit, just for funsies
zoveel geluk hebben we nietquote:
Nee joh, Lion is ook lekkerder, twix soms oomquote:Op zondag 5 september 2021 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Nuts en bounty ook. Twix en lion zijn wel minder lekker
Nou denk dat veel mensen hem echt wel gaan missen hoor, als die mee mocht naar marsquote:
spacexquote:Op zondag 5 september 2021 14:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 september 2021 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl Snickers echt veel lekkerder is
Zit bij een meer in de buurt, niet bij de zee. Gezellig druk, niet extreemquote:Op zondag 5 september 2021 14:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah lekker, druk of valt t mee?
Dat zou ik ook niet doen nee, maar goed dat had ik ook niet gedaan als er een programma/film of serie op tv is..
Snickers icecream barsquote:
Nee lion staat echt bijna onderaan. Bueno wisselt af en toe van plaats ermee.quote:Op zondag 5 september 2021 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, Lion is ook lekkerder, twix soms oom
Lion staat bovenaan, op de voet gevolgd door Snickers. Bounty staat eenzaam onderaan.quote:Op zondag 5 september 2021 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee lion staat echt bijna onderaan. Bueno wisselt af en toe van plaats ermee.
Lion staat onderaanquote:Op zondag 5 september 2021 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lion staat bovenaan, op de voet gevolgd door Snickers. Bounty staat eenzaam onderaan.
Wat loop jij te haten op de Lion johquote:Op zondag 5 september 2021 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lion staat onderaan
Bounty staat derde. En als het een rode bounty is tweede
twix is echt veel lekkerder..quote:Op zondag 5 september 2021 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Nuts en bounty ook. Twix en lion zijn wel minder lekker
quote:Op zondag 5 september 2021 14:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Is niet lekkerquote:Op zondag 5 september 2021 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat loop jij te haten op de Lion joh
Weg met Movistarquote:Op zondag 5 september 2021 14:43 schreef crv het volgende:
[..]laatste etappe van de vuelta dit jaar
jij en wij, anders zaten we niet in de #viesdikSCquote:Op zondag 5 september 2021 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is niet lekker![]()
En wie is hier nou de #viesdik vetklep? Ik of jullie
quote:Op zondag 5 september 2021 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
jij en wij, anders zaten we niet in de #viesdikSC
Ik ga denk ik voorquote:Op zondag 5 september 2021 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
twix is echt veel lekkerder..
nuts is smerig, kitkat ook trouwens
lion is wel oke, bounty is ook niet verkeerd
Kreeg kippenvel om de verkeerd redenen.quote:Op zondag 5 september 2021 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Meisje met je kikkerogen, je zingt als een panty met een ladder erin, ga maar achter de kassa zitten.
die maken er ook weer een showtje zooitje van iddquote:
dan wel minimaal op de racefietsquote:Op zondag 5 september 2021 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ] Op de fiets naar Zandvoort toe [ afbeelding ]
Wat een verschrikkelijke reclame
Maar 2% is met de auto gekomen, ik vind dat wat moeilijk te gelovenquote:Op zondag 5 september 2021 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ] Op de fiets naar Zandvoort toe [ afbeelding ]
Wat een verschrikkelijke reclame
bij mij staan ze allemaal onderaan zoete gore zooiquote:Op zondag 5 september 2021 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor
Lion
Snickers
Kitkat
Snickers
Balisto
Twix
Mars
Milky Way
Lion
Bounty
En dan vergeet ik er vast nog wat
is het nog steedsquote:Op zondag 5 september 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
Voor werk nog even in de zon zitten :p. Was mooie stranddag geweest
Lig je dan de hele middag wat in de zon te bakken?quote:Op zondag 5 september 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
Voor werk nog even in de zon zitten :p. Was mooie stranddag geweest
boehoe..quote:Op zondag 5 september 2021 14:57 schreef crv het volgende:
[..]
bij mij staan ze allemaal onderaan zoete gore zooi
Het is maar hoe je het meet. Mijn baas is ook met de auto daar; alleen het laatste stukje krijgen ze een soort van leenfiets. Dus die telt ook als fietser.quote:Op zondag 5 september 2021 14:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar 2% is met de auto gekomen, ik vind dat wat moeilijk te geloven
nee geen van dat alles, eet nagenoeg suikervrij al een tijdje dus al dat zoete vind ik gewoon niet lekker meerquote:Op zondag 5 september 2021 14:58 schreef mschol het volgende:
[..]
boehoe..
jij eet alleen muslie repen?
Nee ben net pas buiten :p.quote:Op zondag 5 september 2021 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lig je dan de hele middag wat in de zon te bakken?
om zelf te doenquote:
das knap..quote:Op zondag 5 september 2021 15:00 schreef crv het volgende:
[..]
nee geen van dat alles, eet nagenoeg suikervrij al een tijdje dus al dat zoete vind ik gewoon niet lekker meer
vroeger dronk ik graag cola maar vindt het niet meer te zuipen nu
Oh ja dat gedrocht van een milky way had ik al verdrongen. Dat staat wel lager dan lionquote:Op zondag 5 september 2021 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor
Lion
Snickers
Kitkat
Snickers
Balisto
Twix
Mars
Milky Way
Lion
Bounty
En dan vergeet ik er vast nog wat
zitten er allemaal nog aan. als ik niet te gek doe gaat het redelijkquote:Op zondag 5 september 2021 15:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
klopt goed bezig, hoe is het met je been?
potje badminton kan dus nog welquote:Op zondag 5 september 2021 15:02 schreef crv het volgende:
[..]
zitten er allemaal nog aan. als ik niet te gek doe gaat het redelijk
1.15 per rondje. Dat valt nog wel mee.quote:Op zondag 5 september 2021 15:03 schreef liesje1979 het volgende:
Wat duurt het 72 rondjes? Dacht kijk even mee, vinden de kinderen vast leuk om over te praten morgen.
Ja wat dacht jij dan? drie?quote:Op zondag 5 september 2021 15:03 schreef liesje1979 het volgende:
Wat duurt het 72 rondjes? Dacht kijk even mee, vinden de kinderen vast leuk om over te praten morgen.
7 uur de samenvatting op studio sportquote:Op zondag 5 september 2021 15:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ruim een uur, ik weet niet of ik dat trek.quote:Op zondag 5 september 2021 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1.15 per rondje. Dat valt nog wel mee.
Zijn maar korte rondjesquote:Op zondag 5 september 2021 15:03 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2021 15:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, dacht kwartiertje ofzo.
Je kan het opnemen en op 4x snelheid afspelen. Dan is het ongeveer een kwartiertjequote:Op zondag 5 september 2021 15:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, dacht kwartiertje ofzo.
exklusief 3 uur wachttijdquote:Op zondag 5 september 2021 15:11 schreef Karzai het volgende:
Niet zo gek gedacht was vorige week wel zo
Of voor bitterbal een spekstrip.quote:Op zondag 5 september 2021 15:19 schreef mschol het volgende:
waar blijft de politie met een spikestrip, u rijdt te hard?
zal vast wel ergens een flitspaal langs het circuit staanquote:Op zondag 5 september 2021 15:19 schreef mschol het volgende:
waar blijft de politie met een spikestrip, u rijdt te hard?
Watquote:Op zondag 5 september 2021 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of voor bitterbal een spekstrip.
Zie je ineens ballie het circuit op rennen en boos kijken naar auto'squote:Op zondag 5 september 2021 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of voor bitterbal een spekstrip.
Nou dat geloof ik graag ja, dat dit spektakel stervensduur is allemaal. Maar er gebeurt helemaal niets behalve rondjes rijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |