SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 september 2021 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een uurtje lekker aan de schnitzels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2021 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Kan ook wat anders zijn. Maar traditioneel heb je schnitzel bij een Hongaarse zondagslunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kilo?quote:Op zondag 5 september 2021 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buuf is tegen de 70. Nog interesse?
Neequote:Op zondag 5 september 2021 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buuf is tegen de 70. Nog interesse?
quote:Op zondag 5 september 2021 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal het blijft zomer totdat je op vakantie gaat![]()
[ afbeelding ]
20C is geen zomer voor bitterbal hoorquote:Op zondag 5 september 2021 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal het blijft zomer totdat je op vakantie gaat![]()
[ afbeelding ]
Nu ik weer 2-3x per week sport merk ik het verschil ook wel.quote:Op zondag 5 september 2021 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb een week niet gesport door die gebroken teen.
Ik voelde me direct zwak, conditieloos en half bejaard, puur mentaal natuurlijk.
Maar heb gemtb en door de stijve zolen is dat super goed te doen.
nee 20 niet.quote:Op zondag 5 september 2021 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
20C is geen zomer voor bitterbal hoor
Als je ouder wordt is ie sowieso iets langer, maar regelmaat gaat boven lengte of intensiviteit van de training, voor je het weet ben je er weer.quote:Op zondag 5 september 2021 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ik weer 2-3x per week sport merk ik het verschil ook wel.
De hersteltijd is wel af en toe nog iets te lang
die moet zich gewoon niet zo aanstellenquote:Op zondag 5 september 2021 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
20C is geen zomer voor bitterbal hoor
zal het onthouden als jullie hte weer eens te warm vindenquote:Op zondag 5 september 2021 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
die moet zich gewoon niet zo aanstellen
quote:Op zondag 5 september 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Wopke heeft een brilletje nodig.
https://www.instagram.com/p/CTZNbLko77H/?utm_source=ig_embed
Kan hij het wel mee doen.quote:Op zondag 5 september 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Nee maar mooiste en knapste vrouw ter wereld is het niet, dat zijn van die kruiperige CDA uitspraken.quote:
quote:Op zondag 5 september 2021 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je naar huis als een bifteki.
Misschien is hij er wel gelukkig mee. Kan hequote:Op zondag 5 september 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar mooiste en knapste vrouw ter wereld is het niet, dat zijn van die kruiperige CDA uitspraken.
Wat is er te doen?quote:Op zondag 5 september 2021 11:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Goh wat heb ik hier leuke tijden gehad, tijdens Koningsdag en nacht, Vanmiddag wordt het ook wel gezellig.
we hebben van jouw vrouw nog geen fotos gezienquote:Op zondag 5 september 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar mooiste en knapste vrouw ter wereld is het niet, dat zijn van die kruiperige CDA uitspraken.
quote:
quote:Maar we zitten met een dilemma. Hugo's naargeestige ommezwaai komt vlak voor een geplande demo op de Dam tegen de coronamaatregelen. Die demo is op voorhand gekaapt door complotdenkers en rabiate antivaxxers, zoals Willem Engel, Robert Jensen en Thierry Baudet. Dat we niet van liegende, door alle bodems gezakte politici houden en onze normale vrijheid terug willen zonder digitaal Chinees sociaal dwang- en kredietsysteem, betekent niet dat we meteen vertegenwoordigd willen worden door aluhoedjes en 5G-vrezers die in blinde paniek zijn over """gentherapie""" en globalistenfascisme. We willen een normaal normaal, waarin Lowlands en Mysteryland dezelfde behandeling krijgen als de Grand Prix, waarin kroeg en museum vrij toegankelijk zijn zonder QR-codes, waarin politici eerlijk en transparant handelen terwijl ze de zorgcapaciteit vergroten zodat we leren leven met een virus dat nooit meer verdwijnt, en waarin aluhoedjes weer in achterafzaaltjes door hun UFO-fotoboeken bladeren een geen haatklikbeet-headlines meer maken of bij talkshows aanschuiven voor "een tegengeluid" in onze stupide media.![]()
Zeg dan mijn mooie knappe Liselot in plaats van te slijmpreuten.quote:Op zondag 5 september 2021 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is hij er wel gelukkig mee. Kan he
Merk sowieso dat ik geen 18 meer ben; maar na een aantal keer maak ik wel weer mijn vooruitgang waar ik naar opzoek was. En er zijn al 5 kilo verdwenen dat scheelt ook. Nu nog even zorgen dat ik beetje netjes blijf eten en doorga met sporten.quote:Op zondag 5 september 2021 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je ouder wordt is ie sowieso iets langer, maar regelmaat gaat boven lengte of intensiviteit van de training, voor je het weet ben je er weer.
Dan let je niet heel erg goed op.quote:Op zondag 5 september 2021 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben van jouw vrouw nog geen fotos gezien
In Amsterdam. Daar wil je toch niet dood gevonden worden tijdens die dagen.quote:Op zondag 5 september 2021 11:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Goh wat heb ik hier leuke tijden gehad, tijdens Koningsdag en nacht, Vanmiddag wordt het ook wel gezellig.
Goede CDA-vrouw.quote:Op zondag 5 september 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Hij kan ook niet zeggen, “getrouwd met mijn matige Liselotte, helaas kon ik met mijn achterbakse cultuur geen echt knappe vrouw krijgen, maar deze heeft best grote borsten en ik kan het er prima op doen en ze bakt lekkere wentelteefjes”quote:Op zondag 5 september 2021 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dan mijn mooie knappe Liselot in plaats van te slijmpreuten.
quote:Op zondag 5 september 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan let je niet heel erg goed op.
Dit is een minder grote leugen dan van de neus zelf.quote:Op zondag 5 september 2021 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij kan ook niet zeggen, “getrouwd met mijn matige Liselotte, helaas kon ik met mijn achterbakse cultuur geen echt knappe vrouw krijgen, maar deze heeft best grote borsten en ik kan het er prima op doen en ze bakt lekkere wentelteefjes”
Google maar op Willeke Alberti.quote:Op zondag 5 september 2021 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben van jouw vrouw nog geen fotos gezien
Zou wel een stuk eerlijker zijnquote:Op zondag 5 september 2021 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij kan ook niet zeggen, “getrouwd met mijn matige Liselotte, helaas kon ik met mijn achterbakse cultuur geen echt knappe vrouw krijgen, maar deze heeft best grote borsten en ik kan het er prima op doen en ze bakt lekkere wentelteefjes”
Nee joh dat was altijd geweldig.quote:Op zondag 5 september 2021 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Amsterdam. Daar wil je toch niet dood gevonden worden tijdens die dagen.
Ja en waar is zij gebleven dan?quote:Op zondag 5 september 2021 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch heb je het gemist. Herinner je je nog toen hij helemaal verliefd was enzo?
Leek me vrij duidelijk ja.quote:Op zondag 5 september 2021 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch heb je het gemist. Herinner je je nog toen hij helemaal verliefd was enzo?
quote:Op zondag 5 september 2021 11:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh dat was altijd geweldig.
Met de auto sochtends ervoor erheen, parkeren onder de Bijenkorf. Hostel nemen voor douchen.
En dan lekker drinken, eenmaal dronken merk je niks van de drukte en heb je de leukste gesprekken (met de mooiste meiden).
Soort kwartetten met foto's van bedpartners.quote:Op zondag 5 september 2021 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wil US wel ruilen tegen een foto van baldie.
Voetbalplaatjes 2.0quote:Op zondag 5 september 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort kwartetten met foto's van bedpartners.
Mag ik van jou uit de categorie bitterdates de strandwandeldate?quote:Op zondag 5 september 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort kwartetten met foto's van bedpartners.
Foqueville wie is het?-spel zou het ook wel goed doen.quote:
Hmmquote:Op zondag 5 september 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foqueville wie is het?-spel zou het ook wel goed doen.
- is het een vrouw?
- houdt ze van sushi?
Is het Dimmy?quote:Op zondag 5 september 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foqueville wie is het?-spel zou het ook wel goed doen.
- is het een vrouw?
- houdt ze van sushi?
Is dit de bio van een Tinderprofiel?quote:Op zondag 5 september 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
Loves trains, money and coffeechicks?
Nou?
quote:Op zondag 5 september 2021 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag ik van jou uit de categorie bitterdates de strandwandeldate?
quote:Op zondag 5 september 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
Loves trains, money and coffeechicks?
Nou?
quote:Op zondag 5 september 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Maar valt me wel op hoe slecht mensen lezen of ik ben zo'n extreem goede verstaander, dat kan ook.
waar is die vrouw gebleven dan? Of ben je net zoals Wopke ook getrouwd?! ?!!??!?!quote:Op zondag 5 september 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Maar valt me wel op hoe slecht mensen lezen of ik ben zo'n extreem goede verstaander, dat kan ook.
Ik ben een beetje verbaasd.quote:Op zondag 5 september 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan het wel weer een keer vragen als je erop staat, zou weer eens tijd worden.quote:Op zondag 5 september 2021 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar is die vrouw gebleven dan? Of ben je net zoals Wopke ook getrouwd?! ?!!??!?!
ja vraag het maarquote:Op zondag 5 september 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan het wel weer een keer vragen als je erop staat, zou weer eens tijd worden.
Als je dan maar geen twee ABC's verwacht.quote:Op zondag 5 september 2021 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een dubbele bruiloft van maken, moeten de SC hier toch uitnodigen.
Een duo bruiloft, ik ga vast lobbyen om The Smiths op te laten treden.quote:Op zondag 5 september 2021 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een dubbele bruiloft van maken, moeten de SC hier toch uitnodigen.
ABC's?quote:Op zondag 5 september 2021 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je dan maar geen twee ABC's verwacht.
Vraag me ook af van wie de meest beschamende beelden voorbij gaan komen.quote:Op zondag 5 september 2021 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je dan maar geen twee ABC's verwacht.
quote:Op zondag 5 september 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
De A is van Annelies, mijn eerste vrouw.
Ik blijf al steken op de Bquote:Op zondag 5 september 2021 11:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zouden we een heel ABC met je exen volkrijgen denk je?
Dan blijven we op hetzelfde punt steken.quote:Op zondag 5 september 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik blijf al steken op de B![]()
De C wel, die is van Carlinde, de D van Deborah, de E is nog vrij volgens mij
Ik zit me stuk te denkenquote:Op zondag 5 september 2021 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan blijven we op hetzelfde punt steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |