SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 september 2021 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een uurtje lekker aan de schnitzels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2021 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Kan ook wat anders zijn. Maar traditioneel heb je schnitzel bij een Hongaarse zondagslunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kilo?quote:Op zondag 5 september 2021 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buuf is tegen de 70. Nog interesse?
Neequote:Op zondag 5 september 2021 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buuf is tegen de 70. Nog interesse?
quote:Op zondag 5 september 2021 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal het blijft zomer totdat je op vakantie gaat![]()
[ afbeelding ]
20C is geen zomer voor bitterbal hoorquote:Op zondag 5 september 2021 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal het blijft zomer totdat je op vakantie gaat![]()
[ afbeelding ]
Nu ik weer 2-3x per week sport merk ik het verschil ook wel.quote:Op zondag 5 september 2021 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb een week niet gesport door die gebroken teen.
Ik voelde me direct zwak, conditieloos en half bejaard, puur mentaal natuurlijk.
Maar heb gemtb en door de stijve zolen is dat super goed te doen.
nee 20 niet.quote:Op zondag 5 september 2021 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
20C is geen zomer voor bitterbal hoor
Als je ouder wordt is ie sowieso iets langer, maar regelmaat gaat boven lengte of intensiviteit van de training, voor je het weet ben je er weer.quote:Op zondag 5 september 2021 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ik weer 2-3x per week sport merk ik het verschil ook wel.
De hersteltijd is wel af en toe nog iets te lang
die moet zich gewoon niet zo aanstellenquote:Op zondag 5 september 2021 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
20C is geen zomer voor bitterbal hoor
zal het onthouden als jullie hte weer eens te warm vindenquote:Op zondag 5 september 2021 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
die moet zich gewoon niet zo aanstellen
quote:Op zondag 5 september 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Wopke heeft een brilletje nodig.
https://www.instagram.com/p/CTZNbLko77H/?utm_source=ig_embed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |