abonnement Unibet Coolblue
pi_201220599
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 05:50 schreef northernlight81 het volgende:
Het werd ineens heel stil in Ahoy nadat Hari plat ging door die trap, dat had echt niemand aan zien komen 😄. Ik vond het nadat ik het terug heb gezien ook echt geen trap waarvan ik zou verwachten dat dit een KO is, misschien hooguit een knockdown. Einde verhaal voor de kickbox carrière van Badr vrees ik, hij heeft nu 5 wedstrijden voor Glory gevochten en daarvan heeft hij er 4 verloren en na de enige wedstrijd die hij won werd ongekdig 'no contest' verklaard vanwege doping. Dat komt echt niet alleen door pech ofzo, ondanks dat hij net als dat 2e gevecht tegen Rico tot het moment dat hij niet verder kon veel beter was.


Ik vond dit wel een leuke Glory met toffe gevechten. 20 euro vind ik eigenlijk wel te duur om 1 avond een sportevenement op je tv te kunnen kijken, maar net als de vorige keer dat ik dat betaalde voor een glory evenement (toen met dat toernooi met Rico en Gerges) heb ik (samen met een paar vrienden) weer een geweldige avond gehad en genoten hiervan. _O_
Het was echt een fantastisch evenement, de hele PPV was smullen geblazen. Elke partij was raak, dat zie je nergens ook niet bij de UFC. Ik heb daar graag 20 euro voor over.

Ik vind het ook belangrijk om Glory te ondersteunen en de kans krijgen om een fatsoenlijke organisatie te worden. Dus ik ben tegen die gierige streams. Volwassenen die werken en dan te gierig zijn om 20 euro te betalen :D
Hallo
pi_201221861
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:28 schreef dvdfreak het volgende:
ik hoop dat saki weer terug komt
Ik ook. Met Rico, Overeem, Sadik, Badr, Saki, adegbuyi en nog 2 man heb je super toernooi denk ik.

Lijkt me ook enige manier hoe je badr (en sadik?) nog topfights kunt geven.
pi_201222171
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 09:55 schreef roninho het volgende:

[..]
Ik ook. Met Rico, Overeem, Sadik, Badr, Saki, adegbuyi en nog 2 man heb je super toernooi denk ik.

Lijkt me ook enige manier hoe je badr (en sadik?) nog topfights kunt geven.

Een soort legends toernooi met Saki, REEM, Spong, Badr, Saki, Hunt etcetera zou wel tof zijn
Hallo
pi_201223558


pi_201223766
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 11:48 schreef SOG het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De man kan fantastisch boksen maar zijn lichaam is op. En het was een prachtige trap uit stand.
Hallo
pi_201225846
De laatste ko van hem was koen everink :P
  zondag 5 september 2021 @ 16:07:20 #107
80382 manny
30 is best veel
pi_201227655
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 07:24 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Het was echt een fantastisch evenement, de hele PPV was smullen geblazen. Elke partij was raak, dat zie je nergens ook niet bij de UFC. Ik heb daar graag 20 euro voor over.

Ik vind het ook belangrijk om Glory te ondersteunen en de kans krijgen om een fatsoenlijke organisatie te worden. Dus ik ben tegen die gierige streams. Volwassenen die werken en dan te gierig zijn om 20 euro te betalen :D
Eens. UFC is staand van minder niveau, en op de grond is het allemaal heel technisch en (in mijn ogen) minder spectaculair. For mij zijn de Thaiboks gevechten van One en idd Glory toch het leukst.

However: 20 euro is teveel in mijn ogen, zeker voor de Nederlandse markt. Wij zijn PPV amateurs.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_201237116
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 10:20 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Een soort legends toernooi met Saki, REEM, Spong, Badr, Saki, Hunt etcetera zou wel tof zijn
Ja inderdaad ja. Al kan ik me voorstellen dat zolang Glory met 1 bekende naam een Ahoy kan uitverkopen en een lading ppv'tjes @20 euro erbij verpatst dat hun huidige concept misschien wel meer oplevert dan 1x per jaar zo'n toernooi.

Grote gevaar wat ik eigenlijk voor Glory zie is dat de grote namen allemaal richting einde carriere zitten en er is nog geen populaire jonge aanwas. Daarvoor zou een toernament juist perfect kunnen werken. Een Badr werd ook groot omdat hij juist als jonge gast tegen de bekende namen succesvol was.
pi_201237266
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:54 schreef roninho het volgende:
ik eigenlijk voor Glory zie is dat de grote namen allemaal richting einde carriere zitten en er is nog geen populaire jonge aanwas. Daarvoor zou een toernament juist perfect kunnen werken. Een Badr werd ook groot omdat hij juist als jonge gast tegen de bekende namen succesvol w
Klopt, maar al heb je wel Rigters, Khbabez en Plazibat die redelijk jong zijn. De mannen hebben nog lang niet de status van die grootheden.

Dus ik hoop dat de sport verder blijft groeien en anderen gaan opstaan.
Hallo
  maandag 6 september 2021 @ 10:10:09 #110
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_201237292
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 07:24 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Het was echt een fantastisch evenement, de hele PPV was smullen geblazen. Elke partij was raak, dat zie je nergens ook niet bij de UFC. Ik heb daar graag 20 euro voor over.

Ik vind het ook belangrijk om Glory te ondersteunen en de kans krijgen om een fatsoenlijke organisatie te worden. Dus ik ben tegen die gierige streams. Volwassenen die werken en dan te gierig zijn om 20 euro te betalen :D
Haha ik keek een gierige stream, was leuk om te zien zaterdag.

Had tegelijk UFC aan staan, via KIJK, blijft ook prachtig om te zien
pi_201237372
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:10 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Haha ik keek een gierige stream, was leuk om te zien zaterdag.

Had tegelijk UFC aan staan, via KIJK, blijft ook prachtig om te zien
o|O ~O>
Hallo
pi_201237566
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 14:43 schreef SOG het volgende:
De laatste ko van hem was koen everink :P
en zelfs toen deed een tennisleraar een betere KO :+
hardcoholic
pi_201239095
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:08 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Klopt, maar al heb je wel Rigters, Khbabez en Plazibat die redelijk jong zijn. De mannen hebben nog lang niet de status van die grootheden.

Dus ik hoop dat de sport verder blijft groeien en anderen gaan opstaan.
Ja ik hoop het ook. Zie Khbabez niet doorgroeien en Plazibat niet populair worden. Misschien dat Rigters aan kan haken.
pi_201461678
Heeft Glory nog iets gezegd over de verkochte Pay-Per-Views voor Hari vs Pool?

Rico vs Reem


Glory: Collision 3 will be a kickboxing event held by Glory on October 23, 2021 at the GelreDome in Arnhem, Netherlands.



https://en.wikipedia.org/wiki/2021_in_Glory#Background_3
https://glorykickboxing.c(...)3b-b399-a8ffbcdc14f0
https://www.tapology.com/(...)glory-79-collision-3
pi_201465030
https://nos.nl/video/2398(...)-tegen-een-oude-auto

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201476847
quote:
"Ik heb Rico op tv gezien, hij is gewoon niet mijn type. Meer zeg ik daar niet over", zei Overeem
Waarschijnlijk die cringe toespraakjes van Rico :7

[ Bericht 29% gewijzigd door 3rr0r op 22-09-2021 22:23:41 ]
pi_201477635
Dat antwoord van rico op overeems opmerkingen dat overeem hem in een straatgevecht 100 procent zal overwinnen :')

Antwoord rico: 23 october, is gonna be an amazing night.
pi_201478724
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 22:59 schreef SOG het volgende:
Dat antwoord van rico op overeems opmerkingen dat overeem hem in een straatgevecht 100 procent zal overwinnen :')

Antwoord rico: 23 october, is gonna be an amazing night.
Het is ook een wat dommige opmerking voor grote kerels met een kleine piemel.

En natuurlijk wint Overeem een straatgevecht, die heeft een veel groter arsenaal aan technieken. Het is alleen totaal onbelangrijk, want veel van wat hij kan, mag hij niet gebruiken.
pi_201643326
Ik heb er zin in! :7

'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201643843
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:08 schreef Sangha het volgende:
Ik heb er zin in! :7

[ afbeelding ]
Ik kijk hier ook naar uit, wat mindere kaart dan de vorige maar nog steeds zeer de moeite waard.
Hallo
pi_201645050
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 11:00 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Ik kijk hier ook naar uit, wat mindere kaart dan de vorige maar nog steeds zeer de moeite waard.
Inderdaad ja, de vorige card was helemaal top. Deze is wel interessant vanwege natuurlijk Verhoeven tegen Overeem en de match van Saddik wat mij betreft, waarbij de laatst niet hoeft te winnen, ook wat mij betreft. ;)

Qua Verhoeven tegen Overeem vind ik het lastig omdat ik fan ben van beide, gaat lastig worden. Dus dan maar genieten van een mooie pot. ^O^
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:55:45 #122
80382 manny
30 is best veel
pi_201650095
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_201650176
Rico tegen die Overeem kan best leuk worden. Overeem was toch best goed in die tijd toen hij bij K1 of Glory zat.
En ik had graag Saddik tegen Hari gezien maar ja.........
Verder zijn het natuurlijk niet de sterksten want die vechten niet bij Glory. Die kiezen voor de kooi enzo.
Maar toch mooi dat die jongens goed verdienen en een show willen opvoeren.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:05:16 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201650212
Hopelijk nu wel een keer goed te streamen naar de chromecast. Ze beloven van wel vooralsnog
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201658202
twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')