Mist in zijn huidige vorm.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:23 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb liever dat Berghius de pingels neemt als hij er toch in staat.
En altijd zo bescheiden geblevenquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
VBL / Memphis Depay #13 Mondjes snoeren in Barcelona
ik vind hem eigenlijk een stuk sympathieker gewordenquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En altijd zo bescheiden gebleven
Is ook, in ieder geval in interviews.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind hem eigenlijk een stuk sympathieker geworden
maar ik heb dan ook zijn docu niet gekeken
Neequote:Op zaterdag 4 september 2021 21:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Klaassen gaat straks gewoon weer scoren.
Heldenquote:
Bij Feyenoord valt het me meestal niet tegen, hij kan het welquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wel jammer dat Bijlow in 1,5e interland nog geen bal over meer dan 20 meter heeft gegeven die aan is gekomen. Kerel heeft een traptechniek van lik m'n hol.
hij is zelfs tweebenigquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord valt het me meestal niet tegen, hij kan het wel
N1ek- heeft het niet zo op Feyenoorders.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord valt het me meestal niet tegen, hij kan het wel
quote:
Wat speelt die kerel?quote:
Wie moet dit zijn dan ?quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de staatsmongool op FOK! in ieder geval
geslacht: Vrouwquote:
Ik ken heel die figuur nietquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Weer iemand die denkt dat @:phoenyx-god een vrouw is
Dan had hij wel phoenyx-godin gehetenquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn ja. Ben d'r beduusd van.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Louis van Gaal's army wacht op niemand
Dat ligt tegenwoordig erg gevoelig.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Die is inmiddels 30quote:
Joh. Malacia had het moeilijk tegebn utrechtquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Zie hier waarom Blind speelt. Rest is zowaar nog kutter
Kan ook moeilijk slechter.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Malacia speelt een betere partij dan Blind afgelopen woensdag, dat dan weer wel.
Na één foute pass?quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Zie hier waarom Blind speelt. Rest is zowaar nog kutter
Malacia is een leuke kuitenbijter. In zon pot heb je er niks aanquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Malacia speelt een betere partij dan Blind afgelopen woensdag, dat dan weer wel.
Gibraltargodenquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Turkije staat nog steeds op 0-0 tegen Gibraltar
quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is om de boel wakker te schudden.
Blind moet je sowieso niet meer op de back zetten, stel hem dan niet op.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Joh. Malacia had het moeilijk tegebn utrecht
Goede jinx. 0-1quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Turkije staat nog steeds op 0-0 tegen Gibraltar
dochter van @de_boswachter ?quote:
Pas nou op. @Slobeend is al boosquote:Op zaterdag 4 september 2021 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Joh. Malacia had het moeilijk tegebn utrecht
Alternatief is er niet echt. Tot wijndal weer kan.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Blind moet je sowieso niet meer op de back zetten, stel hem dan niet op.
Wijndal is toch ook niet wat.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Alternatief is er niet echt. Tot wijndal weer kan.
Hopelijk wordt Willems ooit nog wat.quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Blind moet je sowieso niet meer op de back zetten, stel hem dan niet op.
2014quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:01 schreef Coco het volgende:
Wanneer hebben we voor het laatst genoten van het Nederlands Elftal?
WK 2014.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:01 schreef Coco het volgende:
2014quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:01 schreef Coco het volgende:
WK, wedstrijd tegen Mexicoquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:01 schreef Coco het volgende:
Ik heb het hier goed in de handquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
Oké, ik was vergeten dat Nederland moest spelen, maar nu ben ik er bij hoor
Tijdens de 1e Nations Leaguequote:Op zaterdag 4 september 2021 22:01 schreef Coco het volgende:
Dikke pad.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:05 schreef Haags het volgende:
Ik pak er even een trosje druiven bij.
Lekker maat, ondertussen neuk ik je moederquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:05 schreef Haags het volgende:
Bolshewik komt wel bekend voor.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:04 schreef Stichting_NoFap het volgende:
wat een rare achternamen allemaal
Voorbeelduser.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker maat, ondertussen neuk ik je moeder
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:05 schreef Haags het volgende:
kk geil.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker maat, ondertussen neuk ik je moeder
Snorvic zit Vicic aan tafel.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Wanneer komen Bromvic en Snorvic?
ah, Opdievicquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snorvic zit Vicic aan tafel.
De altijd homoachtige Haags.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:05 schreef Haags het volgende:
F1 hybride is een term die in de landbouw wordt gebruikt. Het geeft aan dat een plant of dier via een bepaalde methode van veredeling is voortgebracht, door inteelt en kruising te combineren. Dit levert een gelijkmatig groeiend gewas of dier op met een hoge opbrengst en grote uniformiteit, dat zichzelf echter niet effectief kan voortplanten. In de praktijk van de Nederlands landbouw worden veel hybride rassen gebruikt. Zo komen in Nederland alle eieren in de handel van (F1-) hybride kippenrassen. Een "Chiko" F1 hybride kool bijvoorbeeld is een Chinese kool met lange, goedgesloten dikke kroppen.quote:
Deze gif is altijd een like waardquote:
Note gezetquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Autootje rijden met Max is enorme aids.
Like gezet.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Autootje rijden met Max is enorme aids.
Trosje druiven voor je.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn stream loopt wat achter boys, graag later juichen
We spelen kut maar Montenegro kan er niks vanquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze gif is altijd een like waard
Over dit plaatje heb ik gisteravond al een mening gegeven, en die was aardig positief!quote:
Nee joh. Onder Drank won nl ook gewoon van Oostenrijk en Oekraïne.quote:
Jaquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:13 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die mierzoete oranje of die chemische groene?
Maar wel naderhand tijdens het interview zeggen dat we domineerden en dat hij kansen ziet voor de volgende wedstrijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |