Gelukkig heb ik die zender ook op mijn TV. Heb eigenlijk alle zenders van over de hele wereld wel. Alleen ga nu op de laptop kijken, dus ik slinger die illegale stream maar weer aanquote:Op maandag 6 september 2021 18:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waardeloos, die partij zenden ze uit op Eurosport 2.
Eentje die elk jaar Gstaad domineert is ook leukquote:Op maandag 6 september 2021 18:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heeft wel een tijdje redelijk stabiel rond de nummer 50 positie gezeten he? Zelfs wat hoger soms. Maar nee, dat willen we niet meer. Wij Nederlanders zijn inmiddels wel klaar voor een echte topper! Minimaal vaste top 20 speler.
Martin Verkerk had/heeft top 20 slagenquote:Op maandag 6 september 2021 18:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heeft wel een tijdje redelijk stabiel rond de nummer 50 positie gezeten he? Zelfs wat hoger soms. Maar nee, dat willen we niet meer. Wij Nederlanders zijn inmiddels wel klaar voor een echte topper! Minimaal vaste top 20 speler.
Uitstekende keuze!quote:Op maandag 6 september 2021 18:52 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hij is mijn captain bij Scorito. Maar dat is het dan ook wel.
Tja. Het zou heel fijn zijn als wij wisten hoe lang de wedstrijd ging duren. Dat worden we slapend rijk van het "gokken"quote:Op maandag 6 september 2021 19:17 schreef Federer-fan het volgende:
Zverev-Sinner is op dit moment op Eurosport 1. Weet niet voor hoe lang.
Nou 10 euroquote:Op maandag 6 september 2021 18:50 schreef GwaiLow het volgende:
Meer mensen die aardig wat poen op Opelka hebben staan?
Ja, ik bedoel dus of ze straks weer terugschakelen naar Eurosport 2.quote:Op maandag 6 september 2021 19:36 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Tja. Het zou heel fijn zijn als wij wisten hoe lang de wedstrijd ging duren. Dat worden we slapend rijk van het "gokken"
Lijkt mij niet. Maar ja dit is toch bijna klaar. Hij mept zich eenvoudig naar de volgende ronde.quote:Op maandag 6 september 2021 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dus of ze straks weer terugschakelen naar Eurosport 2.
Heel graag, want inmiddels wil ik niet meer dat Djokovic wint. Ben een beetje klaar met hem.quote:
Ik vind dat hij wel erg zijn best doet om grappig over te komen.quote:Op maandag 6 september 2021 20:46 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Mooi van Zverev. Gewoon hopen op een urenlange partij bij Opelka - Harris
Federer, Djoko en bv Roddick konden altijd erg leuke interviews geven. Konden/kunnen zich daar geweldig in verwoorden. Dat hebben er niet zo heel veelquote:Op maandag 6 september 2021 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat hij wel erg zijn best doet om grappig over te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |