Ja.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De Ruijter is die van de slag bij Hagel toch
DRS ging wel open, maar niet geheel, hooguit enkele cm's. Dus een technisch probleem lijkt mij.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
schakelfoutje bij Max, waardoor DRS niet open ging?
Gijs van Lennep zegt je niks?quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:56 schreef PS. het volgende:
Kijk toch best lang F1 maar deze naam zegt me helemaal niks
Gijs van Lennep niet?!quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:56 schreef PS. het volgende:
Vieze casualquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:56 schreef PS. het volgende:
Deze legende niet kennenquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:56 schreef PS. het volgende:
Le Mans, Formule 1.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:58 schreef potjecreme het volgende:
Jammer dat deze baas er niet is [ twitter ]
Dat moet je niet tegen mij zeggen maar tegen @PS.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Le Mans, Formule 1.
Maar had voor de laatste tak helaas niet genoeg poen/sponsors om zich definitief 'in te kopen' destijds.
Een meer dan uitstekende coureur. Een legende eigenlijk.
Nee... ik bevestig(de) eigenlijk je verwondering.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat moet je niet tegen mij zeggen
Nee nou sorryquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gijs van Lennep zegt je niks?
Mond spoelen en Wikipedia erbij pakken jij, dat kan niet.
Ah okquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee... ik bevestig(de) eigenlijk je verwondering.
Geen zorgen.
Ho, Pin defect.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:58 schreef potjecreme het volgende:
Jammer dat deze baas er niet is [ twitter ]
Nouja zonder de uitzending van Ziggo had ik hem nog niet gekend natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zo zie je maar... dit forum kan verrekte leerzaam zijn.
Die was absoluut verre van perfect. Heb je 'm niet gezien ofzo?quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:01 schreef potjecreme het volgende:
Eerste ronde was dus goed en niet verre van perfect.
Ik heb het gezien en Verstappen er over gehoord.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was absoluut verre van perfect. Heb je 'm niet gezien ofzo?
Zo zie je maar... ZELFS televisie kan nog enigszins leerzaam zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Nouja zonder de uitzending van Ziggo had ik hem nog niet gekend natuurlijk
Eerste bocht al afgelopen?quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:05 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen had dus een baggerronde, en Hamilton had een wonderronde. Belooft wat voor morgen.
Zij zien ook wel dat Verstappen geen perfecte ronde had.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:06 schreef Red_85 het volgende:
Pole pakken met een ronde die verre van perfect is.
Merc heeft nu het idee dat ze er dichter bij zijn dan ze werkelijk zijn.
Ik ben tegen racismequote:Op zaterdag 4 september 2021 17:06 schreef PS. het volgende:
Ja joh, het is geen circus aapje die dingen voor je doet Jack
Nee..banden gaan belangrijk worden volgens Maxquote:
Hier het topic SPT / [Junior] Formuleklassen #63 - Zonnig in Zandvoortquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:05 schreef tralalala het volgende:
404 genot
Al 2 vrouwen de baan af in de opwarmronde.
Irritant dat ze dat nog niet uitzenden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:07 schreef Nattekat het volgende:
"Er kan niet ingehaald worden op de baan"
Precies op dat moment in W-series: twee inhaalacties in twee verschillende bochten.
Op het 'echte ouwe' Zandvoort waren het rechte stuk bij start/finish en de Tarzanbocht al de enige twee echt geschikte stukken om in te halen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:07 schreef Nattekat het volgende:
"Er kan niet ingehaald worden op de baan"
Precies op dat moment in W-series: twee inhaalacties in twee verschillende bochten.
Werd gewoon uitgezonden op Ziggo Racingquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Irritant dat ze dat nog niet uitzenden.
Editquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Werd gewoon uitgezonden op Ziggo Racing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |