Tja dat vermoed ik ook maar misschien had het geen effect. Gewoon opvallend, Bottas verliest heel veel en Hamilton win ineens wat in de laatste sectorquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien om een tow te geven?
Die winnen zo veel land, misschien is er geen zee meer over.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, Monaco ligt inderdaad niet aan zee Olav..![]()
![]()
De fans drukten het geluid van de anderen snel weg jaquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:29 schreef Poopkite het volgende:
Viel toch wel mee met het boegeroep? Hier en daar wel maar eigenlijk meer gejuich.
Uitstekende reactie van Hamilton trouwens
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:29 schreef Sfancta het volgende:
Effe twee hamburgers vreten a 9.50 per stuk nu.
Niets aan de hand.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:29 schreef Poopkite het volgende:
Viel toch wel mee met het boegeroep? Hier en daar wel maar eigenlijk meer gejuich.
Uitstekende reactie van Hamilton trouwens
Ja maar morgen weer andere mensen, begint het wel weer opnieuwquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:30 schreef Toby56 het volgende:
Linksom of rechtsom, Hamilton loste het boegeroep goed op.
Na z'n babbel was het voorbij.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
drs deed niet bij max in de laatste sector
Dat was dus niet zo.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat dus. Als je gaat staan juichen nadat je net je grootste concurrent op hoge snelheid de vangrail ingereden hebt ben je een eikel.
WTF?quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
drs deed niet bij max in de laatste sector
Hoeveel zou dat schelen in tijd?quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
Max geen DRS in de laatste run en toch pole pakken. Wat een baas
Zo’n tokkiepetje gekocht?quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
enige geld wat ik gisteren heb uitgegeven is in de fanshops. En dan niet voor mijzelf maar voor de stuiterballen thuis en voor een neefje![]()
water was gratiez, dat is voldoende
Nou, helemaal top toch?quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
enige geld wat ik gisteren heb uitgegeven is in de fanshops. En dan niet voor mijzelf maar voor de stuiterballen thuis en voor een neefje![]()
Fijn om dit even bevestigd te zien.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:31 schreef Pino112 het volgende:
Twee weken geleden nog in Monaco geweest, ik kan bevestigen dat daar wel gewoon zee is.
Misschien is Olav er gisteren nog geweest!quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:31 schreef Pino112 het volgende:
Twee weken geleden nog in Monaco geweest, ik kan bevestigen dat daar wel gewoon zee is.
GEKOLONISEERD.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:32 schreef tralalala het volgende:
Max heeft dus zijn DRS niet opengezet in de laatste ronde
Senna hoodie, aston martin jasje en een 1:43 ferrari schaalauto. Caps vind ik niksquote:
* Deed het niet.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:32 schreef tralalala het volgende:
Wel leuk voor de Britten, dan kunnen ze weer roepen hoe goed de man is die ineens 3 tienden heeft op invalkracht Bottas en op moet nemen tegen de snellere RBR, waarin Perez 0.9 langzamer was.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Tja dat vermoed ik ook maar misschien had het geen effect. Gewoon opvallend, Bottas verliest heel veel en Hamilton win ineens wat in de laatste sector
Ja denk dat ie wel 2x na denkt bij zijn reacties hier.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:30 schreef Toby56 het volgende:
Linksom of rechtsom, Hamilton loste het boegeroep goed op.
Na z'n babbel was het voorbij.
Fanartikelen zijn online/in de supermarkt goedkoper, dus zo Hollands is het nu ook weer niet van je.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:32 schreef tralalala het volgende:
Wtf, stel dat hij daardoor pole had verlorenquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]dat geeft op zich wel hoop voor morgen
En toen heeft ie bommetje gedaan en toen was de zee weg.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien is Olav er gisteren nog geweest!
Service he!quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fijn om dit even bevestigd te zien.
sssssssstquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:33 schreef shiz het volgende:
[..]
Fanartikelen zijn online goedkoper, dus zo Hollands is het nu ook weer niet van je.
Dit is zijn reactie na zo ongeveer elke kwali/racequote:Op zaterdag 4 september 2021 16:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja denk dat ie wel 2x na denkt bij zijn reacties hier.
Klonk al heel minder jammerig!
Ik mag dan een boomer zijn, maar met dergelijke huilie-huilie van de Verstappen-generatie heb ik helemaal niks.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat dus. Als je gaat staan juichen nadat je net je grootste concurrent op hoge snelheid de vangrail ingereden hebt ben je een eikel.
De Britten kunnen mijn ballen likken. Achterlijk dom volkquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wel leuk voor de Britten, dan kunnen ze weer roepen hoe goed de man is die ineens 3 tienden heeft op invalkracht Bottas en op moet nemen tegen de snellere RBR, waarin Perez 0.9 langzamer was.
Gelukkig waren de tokkies in de minderheid.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ja dat was ook een wanvertoning maar dan hoef je je nog niet als een tokkie te gedragen.
quote:
Geen grafaccent uit NH hebbenquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We roddelen hier niet @:dagoduck
Nee, het was alleen in Hongarije heel erg.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:34 schreef MoreDakka het volgende:
Er was toch ook geen boegeroep tegen Hamilton in Oostenrijk met al die Max fans? Net doen alsof het alleen maar om de rivaliteit gaat vind ik nogal dom
Zeiden we bij iets soortgelijks ook over het publiek in Engeland, beetje jammer dus ja.quote:
Fans hebben niet zoveel mogelijkheden om zich uit te drukken, boe geroep, fluiten, juichen, klappen. Ongepast gedrag beantwoorden vind ik niet zo vreemd. Mede omdat Lewis nadien alsnog zei dat er niks mis mee was. Maar inmiddels is het wel tijd 'to move on'.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ja dat was ook een wanvertoning maar dan hoef je je nog niet als een tokkie te gedragen.
Ja en dat vond ik ook vrij terechtquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het was alleen in Hongarije heel erg.
Hamilton had exact de zelfde tijd als de eerste run.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was mij ook ontgaan.
Je zou daardoor maar naast de pole grijpen.
Maar niet iedere race daarna. Nu is het wel klaar.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Fans hebben niet zoveel mogelijkheden om zich uit te drukken, boe geroep, fluiten, juichen, klappen. Ongepast gedrag beantwoorden vind ik niet zo vreemd. Mede omdat Lewis nadien alsnog zei dat er niks mis mee was. Maar inmiddels is het wel tijd 'to move on'.
Jerez 97; Schumacher, Villeneuve en Frentzen (@vosss).quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hamilton had exact de zelfde tijd als de eerste run.
Dus in dat geval zou max alsnog pole krijgen omdat hij als eerste de tijd had neer gezet.
Was ooit al eens eerder voorgekomen in de jaren 90 met 3 rijders.
Weet ff niet meer uit mijn hoofd wie.
Jaah... lekker man, laat toch gaan man.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
De Britten kunnen mijn ballen likken. Achterlijk dom volk
Ah ja dat was m, thxquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jerez 97; Schumacher, Villeneuve en Frentzen.
Villeneuve, Frentzen en Schumacherquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus in dat geval zou max alsnog pole krijgen omdat hij als eerste de tijd had neer gezet.
Volledig eens, en daar hoef je geen 'boomer' voor te zijn. Het is racen en er gebeurt wel eens wat. Verstappen staat er zelf ook zo sportief in, maar je hebt opeens een heel leger idioten die zogenaamd "F1-fan" zijn en denken dat Verstappen een godheid is en Hamilton een kneus die niet tegen zijn verlies kan.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik mag dan een boomer zijn, maar met dergelijke huilie-huilie van de Verstappen-generatie heb ik helemaal niks.
Ik zie nog Piquet breed grijnzen nadat Prost hem de hekken in beukte (ook op Zandvoort, jaar vergeten), wat Nelson misschien wel de overwinning kostte.
"Ja, shit man, hoort erbij man... volgende keer beter."
En het ging toen om de titel tussen Schumi en JV2.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jerez 97; Schumacher, Villeneuve en Frentzen.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat moet zeker kunnen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop echt dat Max hem wint morgen...moet toch kunnen
Ze hebben een naar soort chauvinisme, dat niet alleen niet respecteert dat andere landen er net zo in zitten, maar ook de feiten totaal niet respecteert. Het is ook niet specifiek F1 en Hamilton, we hebben het bij het afgelopen EK ook gezien.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:34 schreef vosss het volgende:
[..]
De Britten kunnen mijn ballen likken. Achterlijk dom volk
Ik verwacht ook wel dat er iets gebeurdquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat moet zeker kunnen.
Inhalen is lastig, maar...
Ik ben ook benieuwd hoeveel coureurs hun kar 72 ronden lang op de baan kunnen houden.
Veel hangt af van de banden, en van de wind.
Maar wind uit het oosten levert minder problemen op (denk ik) dan vanaf zee.
Je mag best veel onderdelen vervangen waar geen automatische penalty op staat. Vandaar dat Leclerc in eerste instantie van pole mocht starten na zijn crash in Q3 in Monaco. Wat je niet mag doen is de setup veranderen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:42 schreef Noppie2000 het volgende:
Mogen ze nog naar Max zijn DRS kijken voor de race morgen of moeten ze van de auto afblijven verder?
Ik haal er even een expert bij. @Wereldgozerquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
schakelfoutje bij Max, waardoor DRS niet open ging?
Helder, thanksquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Je mag best veel onderdelen vervangen waar geen automatische penalty op staat. Vandaar dat Leclerc in eerste instantie van pole mocht starten na zijn crash in Q3 in Monaco. Wat je niet mag doen is de setup veranderen.
Ligt aan het materiaal, zeker niet aan max!!quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij. @:wereldgozer
Denk dat 1 SC een conservatieve schatting gaat zijnquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoeveel coureurs hun kar 72 ronden lang op de baan kunnen houden.
Zelfde met de Brexit-gekte, die lui leven in een andere wereld....quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze hebben een naar soort chauvinisme, dat niet alleen niet respecteert dat andere landen er net zo in zitten, maar ook de feiten totaal niet respecteert. Het is ook niet specifiek F1 en Hamilton, we hebben het bij het afgelopen EK ook gezien.
Misschien sabotage net als bij de Paralympicsquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij. @:wereldgozer
Verwacht wel een rode vlagquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat 1 SC een conservatieve schatting gaat zijn
3 SC's, 2 rode vlaggen is mijn inzet.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks bijzonders.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze hebben een naar soort chauvinisme, dat niet alleen niet respecteert dat andere landen er net zo in zitten, maar ook de feiten totaal niet respecteert. Het is ook niet specifiek F1 en Hamilton, we hebben het bij het afgelopen EK ook gezien.
De Ruijter is die van de slag bij Hagel tochquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Niks bijzonders.
Ga anders maar eens sportuitzendingen kijken vanuit Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Nederland, België... whatever.
Hooguit blijven die Britten zo stompzinnig lang in hun 'glorieuze' verleden hangen, net als de Fransen in het hunne overigens. En denken ze daarom respectievelijk dat de dagen van 'Brittania rules the waves' of de gloriedagen van de Franken nog steeds actueel zijn c.q. zouden moeten zijn.
Je geschiedenis goed kennen is trouwens helemaal niet verkeerd. Alleen veel Britten trekken er vaak kortzichtige en ouderwetse conclusies uit. Brexit is daarvan een naar gevolg.
De gemiddelde Nederlander weet doorgaans niet eens het verschil weet tussen Michiel de Ruyter en Flipje van de Betuwe. Die vreten Amerikaanse hamburgers, doen de polonaise op Dries Roelvink en drinken daarbij waterige uilezeik.
Da's ook niet alles.
Met de snelheid die de raceleiding code roods uitgooit?quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |