En ook die fakkels weer, er is gevraagd om dat niet te doen omdat de coureurs daar last van hebben.quote:
Boeiend, Max rijdt toch vooraanquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En ook die fakkels weer, er is gevraagd om dat niet te doen omdat de coureurs daar last van hebben.
mis je hem dan?quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:38 schreef Pino112 het volgende:
Is Nattekrant er vandaag al of alleen morgen?
Ik heb dienst vanmiddagquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:38 schreef Pino112 het volgende:
Vieze troep ook.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En ook die fakkels weer, er is gevraagd om dat niet te doen omdat de coureurs daar last van hebben.
Op Zandvoort? Hij is er dit weekend helemaal niet..quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:38 schreef Pino112 het volgende:
Leukquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op Zandvoort? Hij is er dit weekend helemaal niet..
Ja, dat bedoelde ik, op Zandvoort.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op Zandvoort? Hij is er dit weekend helemaal niet..
Hij had andere dingen te doen dit wekendquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik, op Zandvoort.
Maar niet dus, jammer.
nieuwe gordijnen en vloerbedekking uitzoekenquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij had andere dingen te doen dit wekend
quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:41 schreef DKUp het volgende:
Iedereen om hem heen met soft, dus prima.
prioriteiten stellen hequote:Op zaterdag 4 september 2021 12:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
er is geen school in het weekend, al het andere is niet belangrijkquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Meh, dat heeft ie ook nog nietquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij moet toch shoppen voor zijn huisje
zijn nieuwe huisquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Meh, dat heeft ie ook nog niet
Koop kan nog niet betalen, dan zal huur moeten zijnquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Koop kan nog niet betalen, dan zal huur moeten zijn
GPS storingquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:44 schreef Peterselieman het volgende:
Lando zocht een snellere route, maar heeft die niet gevonden
Bel Daniel LaRusso ff.quote:
is tegenwoordig ook nauwelijks te betalen. Huizen gaan voor prijzen wat de gek er voor geeftquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Koop kan nog niet betalen, dan zal huur moeten zijn
en de gek geeft welquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is tegenwoordig ook nauwelijks te betalen. Huizen gaan voor prijzen wat de gek er voor geeft
Je ben toch mod van dienst hierquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee ik vind het mooi dat je er niet bent, kunnen we lekker rellen
Vanaf nu ben ik er voor de rest van het weekendquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:48 schreef shiz het volgende:
Merc ff snel de zandzakken in de duinen legen, valt niet op.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |