Bij ons 14.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:21 schreef Woelwater het volgende:
[..]
0 besmettingen in ons dorpKom maar op met die QR-code en TvT, heel zinnig allemaal hh
Ook bij de ziekenhuisopnames? Want daar gaat het tenslotte om.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Bij ons 14.
De studentensteden staan in elk geval weer lekker bovenaan.
Daarom, zodra ik de rondweg op ga in jouw richting doe ik gelijk mn mondkapje op in de auto.. Maar met 120.000 inwoners, hoe groot is de kans dat je een van die 14 tegen gaat komen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Bij ons 14.
De studentensteden staan in elk geval weer lekker bovenaan.
Nagenoeg 0.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:28 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Daarom, zodra ik de rondweg op ga in jouw richting doe ik gelijk mn mondkapje op in de auto.. Maar met 120.000 inwoners, hoe groot is de kans dat je een van die 14 tegen gaat komen.
Studies hebben inmiddels uitgewezen dat gevaccineerde mensen bij besmetting met de Delta variant evenveel virus bij zich dragen als ongevaccineerden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:15 schreef speknek het volgende:
[..]
De kans dat je een symptomatische breakthrough infectie krijgt is iets van 1 op 200, en waarschijnlijk nog lager van andere gevaccineerden. Dus hoogstwaarschijnlijk had hij het niet gekregen nee.
Het is nog steeds geen garantie dat je besmet raakt met een vaccinatie.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:30 schreef windmolentje het volgende:
[..]
Studies hebben inmiddels uitgewezen dat gevaccineerde mensen bij besmetting met de Delta variant evenveel virus bij zich dragen als ongevaccineerden.
De kans op een symptomatische besmetting is vele malen groter dan 1 op de 200. Dat blijkt wel uit de praktijk in bijvoorbeeld Israël.
Gevaccineerd of niet, ik was hoe dan ook besmet geraakt. Misschien had het me een paar graden koorts gescheeld of een paar dagen minder lang ziek zijn.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:16 schreef Zipportal het volgende:
Laatste update: 04-09-2021 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 2793
Gemeentes met +5 besmettingen:
221 Amsterdam
172 's-Gravenhage
163 Rotterdam
74 Utrecht
54 Eindhoven
44 Almere
37 Groningen
35 Enschede
34 Tilburg
33 Haarlemmermeer
30 Nijmegen
28 Lelystad
25 Hardenberg
24 Zoetermeer
24 Westland
24 Zaanstad
23 Súdwest-Fryslân
23 Haarlem
22 Nunspeet
22 Leidschendam-Voorburg
21 Arnhem
21 Zwolle
21 Emmen
20 Maastricht
20 Hengelo (O.)Mooi lijstje. Op West Friesland na ofzo gewoon ongeveer geordend naar inwoneraantal, betekent dat het gewoon geleidelijk gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
45 gemeentes met 0 besmettingen
43 gemeentes met 1 besmettingen
111 gemeentes met 2-4 besmettingen
27 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
@:_serial_They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Heb je nou ineens een kat in plaats van een kolibrie?quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:34 schreef windmolentje het volgende:
Maar waarom zijn al die werkgevers dan zo panisch voor ongevaccineerde medewerkers. Dat geeft toch al aan dat ze geen vertrouwen hebben in hun eigen vaccinatie.
Enige voordeel van thuiswerken, hele dag Asot/abgt aan staan.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:27 schreef _serial_ het volgende:
Oh hier krijg ik toch een partij FOMO van. Dingen die bijna overal weer kunnen behalve in NL.![]()
Nog los van dat het heerlijke muziek is.
Kansloos toch.quote:
In het zicht van de haven doen we niets doms.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:48 schreef theunderdog het volgende:
Samenvatting van heel het corona-beleid: eerste halfjaar waren maatregelen volstrekt logisch. Daarna werd het een glijbaan.
Gelukkig maar? De markt is hier al maanden weer terug. Gooi gewoon alles weer open.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. Overigens ligt dit soort afgelastingen ook vaak aan de organisatie zelf hoor.
Er zit geen ramp aan te komen. 70% is gevaccineerd...quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
In het zicht van de haven doen we niets doms.
[ afbeelding ]
Neen. Je hebt je niet goed laten informeren.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:30 schreef windmolentje het volgende:
Studies hebben inmiddels uitgewezen dat gevaccineerde mensen bij besmetting met de Delta variant evenveel virus bij zich dragen als ongevaccineerden.
https://www.cbsnews.com/n(...)rate-symptoms-study/quote:"Among those who did experience a breakthrough infection, the odds of that infection being asymptomatic increased by 63% after one vaccine dose and by 94% after the second dose," the study's authors wrote in The Lancet.
Wie zegt dat het in Israel vooral door de gevaccineerden weer oplaait? 40% van het land is niet gevaccineerd, dus de gevaccineerden komen vooral gewoon heel veel in aanraking met het virus. (Overigens moet er re:Israël wel gezegd worden dat Pfizer na een half jaar minder goed beschermt tegen breakthrough infecties--maar dan wordt nog steeds maar 6% daarvan symptomatisch, maar zo ver zijn we nog niet in Nederland)quote:De kans op een symptomatische besmetting is vele malen groter dan 1 op de 200. Dat blijkt wel uit de praktijk in bijvoorbeeld Israël.
Gevaccineerd of niet, ik was hoe dan ook besmet geraakt. Misschien had het me een paar graden koorts gescheeld of een paar dagen minder lang ziek zijn.
Dat onderstreept dan haar punt dat het vaak aan de organisatie zelf ligt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig maar? De markt is hier al maanden weer terug. Gooi gewoon alles weer open.
Was een grapje omdat ik braderiëen vreselijk vind. Van mij mag ook alles open en alle maatregelen weg.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig maar? De markt is hier al maanden weer terug. Gooi gewoon alles weer open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |