abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201208656
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:04 schreef miss_sly het volgende:

Het is zeker niet de bedoeling noch van belang om continu melding te blijven maken van gevaccineerde mensen die besmet zijn. Men weet dat het kan.
Niet continu idd, maar met enige regelmaat.

Men waant zich onterecht veilig, omdat de overheid die illusie wekt (gevaccineerden mogen ongetest overal binnen).

Ik heb geen zin om straks weer maanden in lockdown te zitten omdat mensen niet willen beseffen dat gevaccineerden gewoon besmettelijk zijn en in de ziekenhuizen belanden, en het liefst artikelen weren die hun met de neus op de feiten drukken.
pi_201208679
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:07 schreef Za het volgende:

[..]

Men waant zich terecht veilig, omdat de overheid die illusie wekt (gevaccineerden mogen ongetest overal binnen).

Ik heb geen zin om straks weer maanden in lockdown te zitten omdat mensen niet willen beseffen dat gevaccineerden gewoon besmettelijk zijn en in de ziekenhuizen belanden.
Dan hou je jezelf afzijdig van mensen en test je jezelf preventief iedere dag even.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 4 september 2021 @ 14:11:14 #103
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201208694
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:07 schreef Za het volgende:

[..]

Men waant zich terecht veilig, omdat de overheid die illusie wekt (gevaccineerden mogen ongetest overal binnen).

Ik heb geen zin om straks weer maanden in lockdown te zitten omdat mensen niet willen beseffen dat gevaccineerden gewoon besmettelijk zijn en in de ziekenhuizen belanden.
Het percentage gevaccineerden die in het ziekenhuis belanden versus niet gevaccineerden is significant in het "voordeel" van de niet gevaccineerden. Dat is al lang duidelijk inmiddels.

Dat neemt niet weg dat gevaccineerden nog steeds in het ziekenhuis kunnen belanden ja, maar moet je daar als gevaccineerd persoon bang voor zijn?

Ik vind persoonlijk van niet.
pi_201208702
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:10 schreef miss_sly het volgende:

Dan hou je jezelf afzijdig van mensen en test je jezelf preventief iedere dag even.
Dat heeft geen nut wanneer de gevaccineerden vrijelijk rondhossen en de hele boel besmetten.
pi_201208719
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:07 schreef Za het volgende:

[..]

Men waant zich onterecht veilig, omdat de overheid die illusie wekt (gevaccineerden mogen ongetest overal binnen).

Ik heb geen zin om straks weer maanden in lockdown te zitten omdat mensen niet willen beseffen dat gevaccineerden gewoon besmettelijk zijn en in de ziekenhuizen belanden, en het liefst artikelen weren die hun met de neus op de feiten drukken.
Als dat je grootste zorg is, dan bevreemdt het me dat je je op de 10% gevaccineerden richt i.p.v. de 90% ongevaccineerden die in het ziekenhuis belanden.
pi_201208746
Ik las trouwens een heel interessant artikel van De Correspondent vanochtend:

https://decorrespondent.n(...)&pk_kwd=gelijk-tamar

De reden dat ik het zo interessant vind, is dat ik me er wel een beetje in herken.
Ik ben nog steeds niet zo pessimistisch als een heleboel mensen hier, maar ik zie ook wel dat er dingen anders gaan dan ik voor mogelijk had gehouden. Ik denk nog steeds dat alles tijdelijk is, ik zie er nog steeds geen kwade wil in, willen controleren van de bevolking, The Great Reset en weet ik wat allemaal voor toestanden.
Maar ik had echt niet gedacht dat dat hele tvt zo ver zou gaan als ze nu voorstellen. Ik denk ook nog steeds dat het niet daadwerkelijk zover zal komen, maar het lijkt er toch wel op. Ik ga er nog steeds vanuit dat alles weer ophoudt ooit. En ik kan ergens ook nog steeds de keuzes wel begrijpen; aangezien de Delta-variant een enorm verschil maakt tov van de oorspronkeiljke en de Alpha is het niet zo raar dat alles veel langer duurt dan we oorspronkelijk dachten. Ik ben het alleen niet eens met een aantal keuzes.

Maar goed, ik kleur nog steeds de toekomst niet negatiever in dan strikt noodzakelijk. Ik blijf toch een optimist :+
pi_201208753
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:11 schreef Za het volgende:

[..]
Dat heeft geen nut wanneer de gevaccineerden vrijelijk rondhossen en de hele boel besmetten.
Prima. Dat weet iedereen. We hoeven niet iedere gevaccineerde ziekenhuisopname hier te bespreken.
pi_201208764
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:11 schreef dick_laurent het volgende:

Het percentage gevaccineerden die in het ziekenhuis belanden versus niet gevaccineerden is significant in het "voordeel" van de niet gevaccineerden. Dat is al lang duidelijk inmiddels.

Dat neemt niet weg dat gevaccineerden nog steeds in het ziekenhuis kunnen belanden ja, maar moet je daar als gevaccineerd persoon bang voor zijn?

Ik vind persoonlijk van niet.
Laten we het beestje bij de naam noemen.
Een groot deel van de Nederlanders is niet bepaald onderlegd op gebied van pathogenen, de huidige vaccinaties etc. Zij denken dat een gevaccineerd persoon veilig is, die gedachte wordt gevoed door de overheid.
Dat is gewoon een probleem.
pi_201208777
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:18 schreef miss_sly het volgende:

Prima. Dat weet iedereen. We hoeven niet iedere gevaccineerde ziekenhuisopname hier te bespreken.
Ik heb de afgelopen 6 maanden 2 gevallen gemeld.

Dat is niet iedere, blijkbaar neem je slechts 2 meldingen in 6 maanden heel hoog op. Waarom?
  Moderator zaterdag 4 september 2021 @ 14:20:28 #110
Dick Laurent Is Dead
pi_201208779
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:18 schreef Za het volgende:

[..]
Laten we het beestje bij de naam noemen.
Een groot deel van de Nederlanders is niet bepaald onderlegd op gebied van pathogenen, de huidige vaccinaties etc. Zij denken dat een gevaccineerd persoon veilig is, die gedachte wordt gevoed door de overheid.
Dat is gewoon een probleem.
Jouw mening. Maar die mag je hebben :)
  zaterdag 4 september 2021 @ 14:30:22 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201208876
quote:

[..]
misschien maar besmet raken dan, dat vond je toch sowieso beter?
pi_201208904
Goedemiddag :W de vakantie zit er weer op helaas -O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 4 september 2021 @ 14:34:01 #113
3542 Gia
User under construction
pi_201208920
quote:
Dat is toch niet erg, want die worden er niet erg ziek van en krijgen dan wel meer afweer.
pi_201209002
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Jammerrrrrr. -O-
Maar we hebben je plekje vrijgehouden. :)
Gewoon zo'n 1,5m kruis erop gelegd. ;)
pi_201209039
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Leuke vakantie gehad?
  zaterdag 4 september 2021 @ 14:56:24 #116
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201209200
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:40 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Jammerrrrrr. -O-
Maar we hebben je plekje vrijgehouden. :)
Gewoon zo'n 1,5m kruis erop gelegd. ;)
Wel met looplijnen en om de 5 meter een groot bord met 10 waarschuwingen hé..

Ik bedoel.. we mogen het niet vergeten natuurlijk.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_201209222
:M :lijstje:
pi_201209229
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:56 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Wel met looplijnen en om de 5 meter een groot bord met 10 waarschuwingen hé..

Ik bedoel.. we mogen het niet vergeten natuurlijk.
Hebben ze dat nog in jouw omgeving joh? :s)
Zal wel nodig zijn dan! :P ;)
  zaterdag 4 september 2021 @ 14:59:53 #119
445514 DonDruiper
pi_201209241
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:58 schreef Zipportal het volgende:
:M :lijstje:
Ik go zo rond de 2500.. en 200 Amsterdam.. denk ik.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_201209250
Ik kom ook even binnen vallen.
Ik ben niet gevaccineerd en ben een aantal weken geleden bij een kennis op bezoek geweest. Kennis was flink aan het hoesten maar beweerde ' het is toch geen corona, ik ben 2x gevaccineerd'. Ze had zelfs de GGD gebeld of ze zich moest laten testen, GGD heeft gezegd dat het niet nodig was want ze had geen koorts.
Een paar dagen later werd ik ziek en positief getest. Kennis ingelicht, heeft zich ook laten testen en inderdaad positief. Ondertussen is ze wel gaan werken, naar de supermarkt geweest enzovoorts.

Ik vraag me af hoeveel mensen er zijn zoals zij... En maar zeggen dat de verspreiding de schuld is van ongevaccineerden..🙄 En dan ook nog eens de GGD die verkeerde adviezen geeft.

Het hele beleid is belachelijk. Het is belachelijk om te denken dat gevaccineerde mensen veiliger zijn. Het hele TvT is complete onzin op deze manier.
  zaterdag 4 september 2021 @ 15:03:24 #121
445514 DonDruiper
pi_201209291
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 15:00 schreef windmolentje het volgende:
Ik ben niet gevaccineerd en ben een aantal weken geleden bij een kennis op bezoek geweest. Kennis was flink aan het hoesten maar beweerde ' het is toch geen corona, ik ben 2x gevaccineerd'. Ze had zelfs de GGD gebeld of ze zich moest laten testen, GGD heeft gezegd dat het niet nodig was want ze had geen koorts.
Een paar dagen later werd ik ziek en positief getest. Kennis ingelicht, heeft zich ook laten testen en inderdaad positief. Ondertussen is ze wel gaan werken, naar de supermarkt geweest enzovoorts.

Ik vraag me af hoeveel mensen er zijn zoals zij... En maar zeggen dat de verspreiding de schuld is van ongevaccineerden..🙄 En dan ook nog eens de GGD die verkeerde adviezen geeft.

Het hele beleid is belachelijk. Het is belachelijk om te denken dat gevaccineerde mensen veiliger zijn. Het hele TvT is complete onzin op deze manier.
Je had gelijk naar huis moeten gaan toen je je kennis hoorde/zag hoesten.
Zuiger van het FOK!-OMT
  zaterdag 4 september 2021 @ 15:04:16 #122
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201209304
quote:

Dit post je vanaf de Intensive Care? :o
  zaterdag 4 september 2021 @ 15:06:22 #123
8369 speknek
Another day another slay
pi_201209325
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:23 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat is zo ongeveer de definitie van drang.
Dus?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator zaterdag 4 september 2021 @ 15:07:12 #124
Dick Laurent Is Dead
pi_201209342
quote:

Dit getuigt imo eerder van een nogal domme en egocentrische kennis van je.

Als ik flink zou hoesten en symptomen zou vertonen zou ik een afspraak met vrienden/familie of wie dan ook direct cancellen. Ondanks dat ik gevaccineerd ben.
  zaterdag 4 september 2021 @ 15:08:11 #125
8369 speknek
Another day another slay
pi_201209356
quote:

Gevaccineerde mensen zijn veiliger. Uitgebreid onderzoek naar gedaan. En je kennis had zich gewoon moeten testen toen ze symptomen kreeg. En jij had je natuurlijk gewoon moeten vaccineren, dan had je het ook niet gekregen.
Het beleid is prima, hier zijn gewoon twee domme mensen bij elkaar op bezoek.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')