Inderdaad. In de cockpit soms een heethoofd maar naast de baan altijd wel een geschikte gast geweest.quote:Op zaterdag 25 september 2021 11:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch heeft hij dit altijd wel gehad, zeker buiten de baan. Alleen overheerste in zeker z’n Ferrari-tijd dan het gedoe op de baan
Had niet veel te melden nee maar ik kon hem beter hebben dan ene Molendijk.quote:Op zondag 26 september 2021 02:07 schreef FireFox1 het volgende:
Wat is die Mattie toch een totaal nutteloze gast, hij heeft echt helemaal niks nuttigs te melden.
past er dus prima tussenquote:Op zondag 26 september 2021 02:07 schreef FireFox1 het volgende:
Wat is die Mattie toch een totaal nutteloze gast, hij heeft echt helemaal niks nuttigs te melden.
Liever mattie dan een Coronelquote:Op zondag 26 september 2021 02:07 schreef FireFox1 het volgende:
Haten op Coronelquote:
quote:
Dat was echt idioot. En Kamphues die van hem helemaal niets positiefs mocht zeggen over Stroll.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 01:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jack die Mazepin helemaal gaat zitten verdedigenwat een gek
Maar ja, moeten vriendjes blijven hè
Ik kijk omdat ik alles consumeer wat F1 is. Het ene programma vind ik (veel) beter dan het andere. Slipstream vind ik heel erg goed, NL Motorsport maakt mooie items, Formule 1 Paddock praat vind ik wat droogjes, maar wel informatief. F1 aan tafel is wat populair, maar ook best goed te doen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 06:05 schreef KillerBee4ever het volgende:
... en tóch kijken jullie azijnpissers elke week weer, omdat jullie de presentatoren stiekem gewoon geweldig vinden.
Houdt eens op met dat klagen omdat het zo in is, maar kom eens met goed onderbouwde kritiek. Of beter nog: stop anders gewoon met kijken als je het allemaal maar niks vind, win-win. Stelletje oude wijven...
Vond Sjek juist veel extremer deze aflevering. Kamphues zit altijd in de irritatiezone, maar meestal kan ik hem nog wel hebben. Doornbos is meestal wel prima en Coronel.. ach, Coronel. : "Het is gewoon heel simpel"quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn god wat was Kamphues weer irritant
Ik vraag me bij Doornbos weleens af of die een lijntje cole neemt voor de uitzending.quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vond Sjek juist veel extremer deze aflevering. Kamphues zit altijd in de irritatiezone, maar meestal kan ik hem nog wel hebben. Doornbos is meestal wel prima en Coronel.. ach, Coronel. : "Het is gewoon heel simpel"
Verder kijkt het programma nog steeds prima weg,
Dat was vorige week al zoquote:
Max zei dat, denk dat die wel meer verstand van zaken heeft dan ene user Fer hier.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 08:41 schreef Fer het volgende:
[..]
De motor slijt niet in de racemerk je ook dat ze de laatste regels niet echt meer volgen.
Is Max wel een beetje oud geworden en heeft een Amerikaans accent gekregen dan. Wel 2x Indy500quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 09:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Max zei dat, denk dat die wel meer verstand van zaken heeft dan ene user Fer hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |