SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
Lekkere vrolijke tekst trouwens als je bij google images onderaan de pagina komt
[ afbeelding ]
Die asielzoekers mogen hun kamp verlaten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja geloof dat ze hier ook quarantaine wilde verplichten toch. Ja en moet je het checken? Maar ze hebben ook kampen voor asielzoekers waar men niet heel nice wordt behandeld
Zou wel grappig zijn als je ooit het internet "uit" zou kunnen hebbenquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
Lekkere vrolijke tekst trouwens als je bij google images onderaan de pagina komt
[ afbeelding ]
apart dan wel gezien het grote verschil qua aantal corona patienten op de IC met vorig jaarquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel want de planbare zorg is voor groot deel gestopt omdat er geen ic bedden meer zijn of niet genoeg
van wat ik heb begrepen mogen ze die kampen niet af hoorquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die asielzoekers mogen hun kamp verlaten.
Overigens wordt er geen vaccinatie of test gevraagd aan binnenkomende immigranten.
Als je huis in de fik staat krijg je ook geen boete als je je id even niet kunt laten zien zodra de brandweer je uit het huis gered heeft in je pyjamaquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die asielzoekers mogen hun kamp verlaten.
Overigens wordt er geen vaccinatie of test gevraagd aan binnenkomende immigranten.
Moet ik eerst mijn bewustzijn kunnen uploaden voor het eeuwige levenquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als je ooit het internet "uit" zou kunnen hebben
Die werd vorige jaar toch al vrij gehouden voor corona patentien of bedoel je dat neit?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
apart dan wel gezien het grote verschil qua aantal corona patienten op de IC met vorig jaar
Zeker wel.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van wat ik heb begrepen mogen ze die kampen niet af hoor![]()
maar goed zij staan verder ook los van de vaccinatie discussie
'Ja allemaal leuk en aardig hoor meneer, maar zonder ID mag u niet naar buiten en zijn wij genoodzaakt u weer in het pand terug te plaatsen'quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je huis in de fik staat krijg je ook geen boete als je je id even niet kunt laten zien zodra de brandweer je uit het huis gered heeft in je pyjama
Regels zijn regels.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ja allemaal leuk en aardig hoor meneer, maar zonder ID mag u niet naar buiten en zijn wij genoodzaakt u weer in het pand terug te plaatsen'
Waarom ben je voor abortus?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met je 2nd Amendment krijg je wel mooie abortuswetgeving; wat een argument.
TCKR Systems.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik eerst mijn bewustzijn kunnen uploaden voor het eeuwige leven
1e coronagolf max iets van 1200 Covid patienten op de IC tochquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die werd vorige jaar toch al vrij gehouden voor corona patentien of bedoel je dat neit?
Ausweis bitte.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
Nou wow, wat errug zeg.
"Those in home-based quarantine will need to download an app, developed by the South Australian Government, to prove they are staying home while required to"
Zelfde reden waarom jij mag kiezen om je niet te laten vaccineren.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom ben je voor abortus?
Sowieso geweldige seriequote:
nee zijn er denk ik meer geweestquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e coronagolf max iets van 1200 Covid patienten op de IC toch
nou dan, hoe kan het dan nu erger zijnquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zijn er denk ik meer geweest
Ok. Dat wou ik even checkenquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom jij mag kiezen om je niet te laten vaccineren.
Nou ik vind dat best fucked up,. Maar het is niet waar dus..,quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
Nou wow, wat errug zeg.
"Those in home-based quarantine will need to download an app, developed by the South Australian Government, to prove they are staying home while required to"
Ausweis is toch amper nodig, ze kunnen gewoon via je ip meelezen en je mobieltje live uitlezen.quote:
Wie zegt dat het nu erger is dan?quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou dan, hoe kan het dan nu erger zijn
Nou en, hoop van dat anti-abortus volk is wel pro-doodstrafquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Dat wou ik even checken![]()
Een hoop mensen op de socials gezien die "my body, my choice" roepen als het over abortus gaat, maar wel voor een vaccinatieplicht waren.
ja dat klopt ook niet iddquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Dat wou ik even checken![]()
Een hoop mensen op de socials gezien die "my body, my choice" roepen als het over abortus gaat, maar wel voor een vaccinatieplicht waren.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ausweis is toch amper nodig, ze kunnen gewoon via je ip meelezen en je mobieltje live uitlezen.
Van de week was er toch iemand die ze opgejaagd hebben omdat hij niet thuis wilde blijven in quarantaine?quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik vind dat best fucked up,. Maar het is niet waar dus..,
Onschuldig leven of meervoudig moordenaar? Hmmm? Wel precies hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou en, hoop van dat anti-abortus volk is wel pro-doodstraf
Ze "geven " alleen maar om het zgn ongeboren kind, zo gauw het geboren is kan het de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou en, hoop van dat anti-abortus volk is wel pro-doodstraf
Ze krijgen alleen de tyfus als ze ook antivax zijnquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze "geven " alleen maar om het zgn ongeboren kind, zo gauw het geboren is kan het de tyfus krijgen
Jij gaat niet over andermans vagina en baarmoeder en ook een stel bejaarde Texanen niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onschuldig leven of meervoudig moordenaar? Hmmm? Wel precies hetzelfde ja.
Als ze zich op die Bijbel willen beroepen moet dat idd niet uitmaken, zie Johannes hoofdstuk 8.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onschuldig leven of meervoudig moordenaar? Hmmm? Wel precies hetzelfde ja.
Als je op dag twee nadat je geboren bent en niet mee kunt komen, of onverzekerd bent of een tintje hebt kun je de tering krijgen in de VS, moet je maar sterk genoeg zijn om The Americain dream waar te kunnen maken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze "geven " alleen maar om het zgn ongeboren kind, zo gauw het geboren is kan het de tyfus krijgen
Klopt. Iedere vrouw gaat over haar eigen vagina en haar eigen baarmoeder.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij gaat niet over andermans vagina en baarmoeder en ook een stel bejaarde Texanen niet.
Nee totaal niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dimm in actie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, adopteer jij maar al die kinderen die geboren worden uit verkrachtingen, opgelost.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Iedere vrouw gaat over haar eigen vagina en haar eigen baarmoeder.
Echter gaat abortus over het kind in de baarmoeder. En dan mag je daar degelijk een limiet aan stellen.
Persoonlijk vindt ik 6 weken (of hartslag) te vroeg, maar ik vind third trimester and up to birth zoals sommigen democraten willen ziek en belachelijk.
Dat was er eentje, en die neemt niemand serieus..quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Iedere vrouw gaat over haar eigen vagina en haar eigen baarmoeder.
Echter gaat abortus over het kind in de baarmoeder. En dan mag je daar degelijk een limiet aan stellen.
Persoonlijk vindt ik 6 weken (of hartslag) te vroeg, maar ik vind third trimester and up to birth zoals sommigen democraten willen ziek en belachelijk.
De bijbel bla bla bla. Ik heb geen bijbel nodig om een moreel besef te hebben.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ze zich op die Bijbel willen beroepen moet dat idd niet uitmaken, zie Johannes hoofdstuk 8.
Maar goed, conservatieven onderschrijven in hun oh zo "I love Jesus" manie ook zaken als kapitalisme, wapens dragen, nationalisme, rebelleren tegen de overheid... nou ja, zo'n beetje alles waar Jezus duidelijk tegen preekte.
Voorts: jij gaf zelf laatst aan enkel voor 'beestjes' geld over te hebben, dus zo begaan ben je er allemaal niet mee.
Ja nee ja ho nee ja wacht... maar dat kost geld man...quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, adopteer jij maar al die kinderen die geboren worden uit verkrachtingen, opgelost.
'moreel besef'quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De bijbel bla bla bla. Ik heb geen bijbel nodig om een moreel besef te hebben.
Ik ben tevens voor abortussen wegens verkrachting, incest, gevaar voor de gezondheid van de moeder of wegens een birth defect indien de ouders dat wensen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, adopteer jij maar al die kinderen die geboren worden uit verkrachtingen, opgelost.
Dit klopt wel maar goed sommige mensen hebben het hard nodig blijkbaar.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De bijbel bla bla bla. Ik heb geen bijbel nodig om een moreel besef te hebben.
Ja ok, dan kan ik het er alleen maar mee eens zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben tevens voor abortussen wegens verkrachting, incest, gevaar voor de gezondheid van de moeder of wegens een birth defect indien de ouders dat wensen.
Zo goed?
Uhm maar het ging toch om onschuldig leven...quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok, dan kan ik het er alleen maar mee eens zijn.
In het oude testament is abortus toegestaan en is een foetus pas levensvatbaar bij de eerste ademhaling, dus tja; maar ja, christenen en cherry picking hè?quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ze zich op die Bijbel willen beroepen moet dat idd niet uitmaken, zie Johannes hoofdstuk 8.
Maar goed, conservatieven onderschrijven in hun oh zo "I love Jesus" manie ook zaken als kapitalisme, wapens dragen, nationalisme, rebelleren tegen de overheid... nou ja, zo'n beetje alles waar Jezus duidelijk tegen preekte.
Voorts: jij gaf zelf laatst aan enkel voor 'beestjes' geld over te hebben, dus zo begaan ben je er allemaal niet mee.
In het oude testament was de placenta vast ook nog een delicatessequote:Op vrijdag 3 september 2021 23:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In het oude testament is abortus toegestaan en is een foetus pas levensvatbaar bij de eerste ademhaling, dus tja; maar ja, christenen en cherry picking hè?
johquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In het oude testament is abortus toegestaan en is een foetus pas levensvatbaar bij de eerste ademhaling, dus tja; maar ja, christenen en cherry picking hè?
Ja die discussie over wanneer het leven mag heten daar mogen wetenschappers en ethici zich over buigen, zonder sprookjesboek aub.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm maar het ging toch om onschuldig leven...
In veel streken in Afrika telt een geloofsmatig leven pas mee als het kind 5 jaar oud is en dus wat meer kans heeft om te volwassen te worden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Technisch gezien is alles leven, van je vaatwasser tot de zandbak in de sahara, ligt er maar net aan hoe je 'leven' specificeert, gezien atomen en moleculen ook veranderen en samenkomen of afstoten en dus ook een levensvorm zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die discussie over wanneer het leven mag heten daar mogen wetenschappers en ethici zich over buigen, zonder sprookjesboek aub.
Dan nog, vrouwen moeten gewoon de keus hebben om abortus te plegen, wat maakt het volslagen onbekenden nou uit of die foetus geaborteerd wordt of nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die discussie over wanneer het leven mag heten daar mogen wetenschappers en ethici zich over buigen, zonder sprookjesboek aub.
Perfectquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In veel streken in Afrika telt een geloofsmatig leven pas mee als het kind 5 jaar oud is en dus wat meer kans heeft om te volwassen te worden.
Ja dan kun je ook stellen dat niemand ooit doodgaat want de ijzermoleculen in je lichaam zullen er nog wel een paar miljoen jaar zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Technisch gezien is alles leven, van je vaatwasser tot de zandbak in de sahara, ligt er maar net aan hoe je 'leven' specificeert, gezien atomen en moleculen ook veranderen en samenkomen of afstoten en dus ook een levensvorm zijn.
Precies, alles en iedereen leeft voor eeuwig alleen dan in een andere samenstelling van atomen, kumbaya ditdatquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan kun je ook stellen dat niemand ooit doodgaat want de ijzermoleculen in je lichaam zullen er nog wel een paar miljoen jaar zijn.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dan nog, vrouwen moeten gewoon de keus hebben om een moord te plegen, wat maakt het volslagen onbekenden nou uit of die persoon vermoord wordt of niet
Ook wel mee eens, zelfbeschikking maar goed dat hoopje cellen mag vanaf week X ook wel bepaalde basisrechten hebben als er verder geen redenen zijn om te aborteren als "geen zin in een baby" of "ik mag de vader niet meer"quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dan nog, vrouwen moeten gewoon de keus hebben om abortus te plegen, wat maakt het volslagen onbekenden nou uit of die foetus geaborteerd wordt of niet
Heb je wel eens een moederpersonenkoek gegeten?quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:27 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over eten en gerries hebben
Komt een van je ijzermoleculen dadelijk in een genderneutrale knettergekke dictator uit 2355 terecht.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Precies, alles en iedereen leeft voor eeuwig alleen dan in een andere samenstelling van atomen, kumbaya ditdat
heb jij die geplaatst?quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:28 schreef LTVDK het volgende:
Hij gaat best goedhttps://9gag.com/gag/amP43jy?ref=w.upvotenoti
Ja of je bent ergens een molecuul in de kern van een nog ongeboren planeet waar de komende tig miljard jaar geen bewust leven isquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt een van je ijzermoleculen dadelijk in een genderneutrale knettergekke dictator uit 2355 terecht.
Reallyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was de makkelijkste plek om hem hier in het topic te gooien
Dat je bewust tig miljard aan het wachten bent.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of je bent ergens een molecuul in de kern van een nog ongeboren planeet waar de komende tig miljard jaar geen bewust leven is
Nou ja dat is in principe je argumentatie.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Reallyboring weer hoor..ik vind het ook wel weer best deze discussie, anti-abortus mensen zijn gewoon suf, en hebben een suf leven, klaar.
Like i said, boringquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja dat is in principe je argumentatie.
Wat niet wil zeggen dat ik tegen abortus ben.
"Best leuk" ? Dan tref je de verkeerdenquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Seks is best leuk maar abortus is wat minder gezellig.
#USWijsheden.
Nou ja proficiat dan maar.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen is het 25 jaar geleden dat de Erasmusbrug in Rotterdam werd geopend door toenmalig koningin Beatrix. De brug is de afgelopen decennia niet alleen een belangrijke verbinding geworden tussen de noord- en zuidzijde van de stad. De Erasmusbrug, beter bekend als de Zwaan, staat ook symbool voor Rotterdam.
![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)kracht-van-rotterdam
Is echt voor het eerst dat ik het hoor dat het 'beter' bekend is als de Zwaanquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen is het 25 jaar geleden dat de Erasmusbrug in Rotterdam werd geopend door toenmalig koningin Beatrix. De brug is de afgelopen decennia niet alleen een belangrijke verbinding geworden tussen de noord- en zuidzijde van de stad. De Erasmusbrug, beter bekend als de Zwaan, staat ook symbool voor Rotterdam.
![]()
binnen Rotterdam ?quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:35 schreef bitterbal het volgende:
ze hebbe plannen voor nog een brug ergens maar die zal verder op komen
deze is wel mooi hoor. zeker savonds als de verlichting aanstaatquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn wel mooiere bruggen toch?
Daarom kinderen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Seks is best leuk maar abortus is wat minder gezellig.
#USWijsheden.
Staat hier zelfs niet bij.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze is wel mooi hoor. zeker savonds als de verlichting aanstaatin de link zie je dat die alle kleurtjes kan.
Tunnel is minstens 10x zo duur als een brug meestalquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:37 schreef bitterbal het volgende:
ja of tunnel maar dacht tunnel is te duur
Tunnel wel in aanbouw westelijk van de Beneluxtunnelquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:37 schreef bitterbal het volgende:
ja of tunnel maar dacht tunnel is te duur
ja en?quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat hier zelfs niet bij.
https://www.architectural(...)bridges-in-the-world
quote:
Truste manquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:49 schreef LTVDK het volgende:
Sorry Koens, ik rol d'r ook uit
[ afbeelding ]
net zo lelijk als de stadquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:49 schreef LTVDK het volgende:
Sorry Koens, ik rol d'r ook uit
[ afbeelding ]
hi, ja, zie dm zo..quote:Op zaterdag 4 september 2021 00:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Hey mr Schol, heb je al een huis inmiddels?
Wat dan?quote:Op zaterdag 4 september 2021 02:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja moet iets af hebben... NUUUUUUUUUUUUUU....
stuk voor een artikel... maar kan iets niet vinden dus ik ga zo meteen de hele boel in elkaar klappenquote:
Viesmad?quote:Op zaterdag 4 september 2021 02:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
stuk voor een artikel... maar kan iets niet vinden dus ik ga zo meteen de hele boel in elkaar klappen
Trustenquote:Op zaterdag 4 september 2021 02:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
nja ga maar slapen zo want dit wordt niks...
[ afbeelding ]
Niet altijd bij eigen keuzequote:Op zaterdag 4 september 2021 07:21 schreef Karzai het volgende:
Ik blijf nog even liggen. Jij bent ook altijd asociaal vroeg dud0r
Ik heb echt helemaal niks met voetbal maar het is leuk om te zien dat hij er plezier in heeft.quote:Op zaterdag 4 september 2021 07:37 schreef Karzai het volgende:
Oei dat is vroeg, maar je krijgt er zoveel voor terug, als het maar geen voetballer wordt, boudewijn de groot
Het valt mee. Niet zo uitgebreid broodje als gisteravond. Geen gebakken ei erop nu.quote:Op zaterdag 4 september 2021 07:57 schreef Karzai het volgende:
Boh #viesdik
ik heb geen brood meer, eerst een bakkie kwark met aardbeien
11 uur. Misschien iets eerderquote:Op zaterdag 4 september 2021 08:05 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, alweer een tijdje geleden dat ik mosselen at.
Hoe laat vertrek je?
Nog even wat eten op het vliegveld en boek kopen om te lezen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, liever veel te vroeg dan iets te laat
Veel plezier op vakantiequote:Op zaterdag 4 september 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, liever veel te vroeg dan iets te laat
Boek heb ik alquote:Op zaterdag 4 september 2021 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog even wat eten op het vliegveld en boek kopen om te lezen.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 08:16 schreef Karzai het volgende:
Doen het altijd goed stroopwafels en een fles beerenburg
Ik moest altijd stroopwafels en Calvé pindakaas meenemen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil nog iets kopen voor die vriend en zijn vrouw. Misschien stroopwafels in een leuk blik of zo.
Stroopwafels vindt echt iedereen lekker.quote:Op zaterdag 4 september 2021 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest altijd stroopwafels en Calvé pindakaas meenemen.
Goede vakantie Buda!quote:Op zaterdag 4 september 2021 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stroopwafels vindt echt iedereen lekker.Voor mijn Scandinavische collega’s nam ik altijd drop mee. Maar dat vindt verder iedereen smerig
Is een mogelijkheidquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal onderweg naar Zandvoort
Was het maar zo'n feest.quote:
Ik al daarvoorquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was om 7 alweer wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja heerlijk. Perfect weertje.quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Lekkere dag op het strand gehad gisteren?
Ik om zes uur maar ben na een uurtje weer even in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was om 7 alweer wakker
Het is nu nog best fris. Heb een vest aan IPV alleen een T-shirt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag begint de zomer wel. Tot donderdag.
Dan is dit een stuk beterquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik om zes uur maar ben na een uurtje weer even in slaap gevallen.
Maar gisteren was ik om vier uur wakker dus het is al heel wat.
Momenteel is het nog wel behoorlijk grijsquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die wolken zullen zo wel wegtrekken toch?quote:
ja dat weet ik nietquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wolken zullen zo wel wegtrekken toch?
Hier tot in ieder geval volgende week zaterdag zon en 25 gradenquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier nog nietquote:
Wolken blijven toch vaak bij water hangen?quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rotterdam staat ook gewoon goed weer in de voorspelling. Woon je in een deel waar zich altijd wolken ophopen ofzo?
ja schijnbaarquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rotterdam staat ook gewoon goed weer in de voorspelling. Woon je in een deel waar zich altijd wolken ophopen ofzo?
Tis hier koud bewolkt en winderig (huehue).quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
Vanmiddag meeste zon
Vandaag begint de dag in het noorden en midden grijs en bewolkt. De grijzigheid verdwijnt op de meeste plaatsen en daarna is het zonnig. Alleen in het noorden van het land schuiven nog af en toe wolkenvelden over. Met een zwakke tot matige wind uit het oosten tot noordoosten wordt het uiteindelijk 19 graden in het uiterste noorden van het land en 20 tot 24 graden elders. Ook morgen is het zonnig en met 21 tot ruim 25 graden is het zelfs nog iets warmer.
Gewoon bij de afvoer van de havenquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lijkt er wel opquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja grmbl zei dat het goed strandweer zou worden
Die is op bikinifoto aan het azen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://9gag.com/gag/arM7PdBquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is op bikinifoto aan het azen.
Sssssssst ....quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is op bikinifoto aan het azen.
Zo knap dat jij gewoon kunt relaxen en aan het strand liggen wetende dat je ook die andere woning kan opknappen en geld mee verdienen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die woning wordt nu opgeknapt?quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo knap dat jij gewoon kunt relaxen en aan het strand liggen wetende dat je ook die andere woning kan opknappen en geld mee verdienen.
Dat zou ik nooit kunnen helaas.
Ja dan zou ik helpen of meer zelf doen, zou er elke avond en weekend zijn dan.quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die woning wordt nu opgeknapt?
Dm je het adres welquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dan zou ik helpen of meer zelf doen, zou er elke avond en weekend zijn dan.
Wij hebben het niet zo breed Losquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo knap dat jij gewoon kunt relaxen en aan het strand liggen wetende dat je ook die andere woning kan opknappen en geld mee verdienen.
Dat zou ik nooit kunnen helaas.
Los wil dat je alles zelf gaat doen zodat je tenen er straks net zo uit zien als die van hemquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die woning wordt nu opgeknapt?
nou ja hij heeft wel een punt. het had wel al klaar kunnen zijnquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Los wil dat je alles zelf gaat doen zodat je tenen er straks net zo uit zien als die van hem
Dat wel jaquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hij heeft wel een punt. het had wel al klaar kunnen zijn
28 april 2074quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd hoelaat die grijzigheid verdwijnt
Hebben we toch nog 3 zonnige jarenquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2077 gaan de bommen vallen
Snel zonnebank en zo’n douche met zonnebank inslaan.quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor dat we vanaf nu alleen nog maar deze grijzigheid hebben
Foqueville Vault maken tegen die tijd.quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we toch nog 3 zonnige jaren
Het is hoogzomer manquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
Warme chocolademelk met sinaasappel siroop maken
Ik heb net een uur buiten stil gestaan. Ik heb koude handenquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wolken blijven toch vaak bij water hangen?
Ja zoiets is het hier ookquote:
Ik had gehoopt lekker in het ochtendzonnetje te gaan lopenquote:
Klinkt als een Chinese versie van the mistquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:06 schreef bitterbal het volgende:
de grijzigheid.
zou een goede horror zijn
waarom chinees?quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt als een Chinese versie van the mist
Omdat China alles kopieertquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:17 schreef LTVDK het volgende:
Als ballie van de week te vroeg op werk is https://9gag.com/gag/abVn9jO
Even 100x inzoomen a la CSI.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:19 schreef kwiwi het volgende:
Opsporing verzocht op fok
FOT / Wie kan de tekst op deze foto ontcijferen?
die sokken in badslippers ookquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:19 schreef kwiwi het volgende:
Opsporing verzocht op fok
FOT / Wie kan de tekst op deze foto ontcijferen?
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even 100x inzoomen a la CSI.
Weet je gelijk wat voor persoon het isquote:
een persoon met slechte kledingsmaakquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet je gelijk wat voor persoon het is
Het was Petronas. Dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar het is vast Petrobras. Dus ga maar naar een Braziliaan zoeken met een voetbal vestje.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een persoon met slechte kledingsmaak
En wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:26 schreef bitterbal het volgende:
ik heb woensdag met baldie afgesproken
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:26 schreef bitterbal het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa vakantiequote:Op zaterdag 4 september 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ennnn Buda is op weg naar Pest
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:26 schreef bitterbal het volgende:
ja succes! ga je ze vandaag ook al neerleggen?quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens naar de Gamma. Eens zien hoe druk het daar is![]()
wel de bedoeling jaquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja succes! ga je ze vandaag ook al neerleggen?
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
O weer eentje naast me die de hele reis in zijn rugzak zit te roeren
Geniet er vanquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ennnn Buda is op weg naar Pest
Mezelfquote:
ah nog gefeliciteerd. Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:35 schreef Koen66 het volgende:
Vanmiddag m'n moeder ophalen in Dordt en d'r verjaardag vieren vandaag, ze was afgelopen dinsdag jarig
Half drie vanaf Schipholquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
*doet deuren op slot*
Hoe laat gaat je vlucht? ga je vanaf schiphol?
en dan blijkt de waterval een overloop van de dakgoot te zijnquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik krijg een kamer aan de kant van de waterval in Lillafüred
Ff terrasje pakken in Hoek dus hoop dat de zon een beetje doorbreekt. En dan naar Sweet Lake hier thuis goormetten. En vanavond d'r weer droppen in Dordtquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah nog gefeliciteerd. Wat gaan jullie doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |