SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
Lekkere vrolijke tekst trouwens als je bij google images onderaan de pagina komt
[ afbeelding ]
Die asielzoekers mogen hun kamp verlaten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja geloof dat ze hier ook quarantaine wilde verplichten toch. Ja en moet je het checken? Maar ze hebben ook kampen voor asielzoekers waar men niet heel nice wordt behandeld
Zou wel grappig zijn als je ooit het internet "uit" zou kunnen hebbenquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
Lekkere vrolijke tekst trouwens als je bij google images onderaan de pagina komt
[ afbeelding ]
apart dan wel gezien het grote verschil qua aantal corona patienten op de IC met vorig jaarquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel want de planbare zorg is voor groot deel gestopt omdat er geen ic bedden meer zijn of niet genoeg
van wat ik heb begrepen mogen ze die kampen niet af hoorquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die asielzoekers mogen hun kamp verlaten.
Overigens wordt er geen vaccinatie of test gevraagd aan binnenkomende immigranten.
Als je huis in de fik staat krijg je ook geen boete als je je id even niet kunt laten zien zodra de brandweer je uit het huis gered heeft in je pyjamaquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die asielzoekers mogen hun kamp verlaten.
Overigens wordt er geen vaccinatie of test gevraagd aan binnenkomende immigranten.
Moet ik eerst mijn bewustzijn kunnen uploaden voor het eeuwige levenquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als je ooit het internet "uit" zou kunnen hebben
Die werd vorige jaar toch al vrij gehouden voor corona patentien of bedoel je dat neit?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
apart dan wel gezien het grote verschil qua aantal corona patienten op de IC met vorig jaar
Zeker wel.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van wat ik heb begrepen mogen ze die kampen niet af hoor![]()
maar goed zij staan verder ook los van de vaccinatie discussie
'Ja allemaal leuk en aardig hoor meneer, maar zonder ID mag u niet naar buiten en zijn wij genoodzaakt u weer in het pand terug te plaatsen'quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je huis in de fik staat krijg je ook geen boete als je je id even niet kunt laten zien zodra de brandweer je uit het huis gered heeft in je pyjama
Regels zijn regels.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ja allemaal leuk en aardig hoor meneer, maar zonder ID mag u niet naar buiten en zijn wij genoodzaakt u weer in het pand terug te plaatsen'
Waarom ben je voor abortus?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met je 2nd Amendment krijg je wel mooie abortuswetgeving; wat een argument.
TCKR Systems.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik eerst mijn bewustzijn kunnen uploaden voor het eeuwige leven
1e coronagolf max iets van 1200 Covid patienten op de IC tochquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die werd vorige jaar toch al vrij gehouden voor corona patentien of bedoel je dat neit?
Ausweis bitte.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
Nou wow, wat errug zeg.
"Those in home-based quarantine will need to download an app, developed by the South Australian Government, to prove they are staying home while required to"
Zelfde reden waarom jij mag kiezen om je niet te laten vaccineren.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom ben je voor abortus?
Sowieso geweldige seriequote:
nee zijn er denk ik meer geweestquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1e coronagolf max iets van 1200 Covid patienten op de IC toch
nou dan, hoe kan het dan nu erger zijnquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zijn er denk ik meer geweest
Ok. Dat wou ik even checkenquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom jij mag kiezen om je niet te laten vaccineren.
Nou ik vind dat best fucked up,. Maar het is niet waar dus..,quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
Nou wow, wat errug zeg.
"Those in home-based quarantine will need to download an app, developed by the South Australian Government, to prove they are staying home while required to"
Ausweis is toch amper nodig, ze kunnen gewoon via je ip meelezen en je mobieltje live uitlezen.quote:
Wie zegt dat het nu erger is dan?quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou dan, hoe kan het dan nu erger zijn
Nou en, hoop van dat anti-abortus volk is wel pro-doodstrafquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Dat wou ik even checken![]()
Een hoop mensen op de socials gezien die "my body, my choice" roepen als het over abortus gaat, maar wel voor een vaccinatieplicht waren.
ja dat klopt ook niet iddquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Dat wou ik even checken![]()
Een hoop mensen op de socials gezien die "my body, my choice" roepen als het over abortus gaat, maar wel voor een vaccinatieplicht waren.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ausweis is toch amper nodig, ze kunnen gewoon via je ip meelezen en je mobieltje live uitlezen.
Van de week was er toch iemand die ze opgejaagd hebben omdat hij niet thuis wilde blijven in quarantaine?quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik vind dat best fucked up,. Maar het is niet waar dus..,
Onschuldig leven of meervoudig moordenaar? Hmmm? Wel precies hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou en, hoop van dat anti-abortus volk is wel pro-doodstraf
Ze "geven " alleen maar om het zgn ongeboren kind, zo gauw het geboren is kan het de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou en, hoop van dat anti-abortus volk is wel pro-doodstraf
Ze krijgen alleen de tyfus als ze ook antivax zijnquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze "geven " alleen maar om het zgn ongeboren kind, zo gauw het geboren is kan het de tyfus krijgen
Jij gaat niet over andermans vagina en baarmoeder en ook een stel bejaarde Texanen niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onschuldig leven of meervoudig moordenaar? Hmmm? Wel precies hetzelfde ja.
Als ze zich op die Bijbel willen beroepen moet dat idd niet uitmaken, zie Johannes hoofdstuk 8.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onschuldig leven of meervoudig moordenaar? Hmmm? Wel precies hetzelfde ja.
Als je op dag twee nadat je geboren bent en niet mee kunt komen, of onverzekerd bent of een tintje hebt kun je de tering krijgen in de VS, moet je maar sterk genoeg zijn om The Americain dream waar te kunnen maken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze "geven " alleen maar om het zgn ongeboren kind, zo gauw het geboren is kan het de tyfus krijgen
Klopt. Iedere vrouw gaat over haar eigen vagina en haar eigen baarmoeder.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij gaat niet over andermans vagina en baarmoeder en ook een stel bejaarde Texanen niet.
Nee totaal niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dimm in actie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, adopteer jij maar al die kinderen die geboren worden uit verkrachtingen, opgelost.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Iedere vrouw gaat over haar eigen vagina en haar eigen baarmoeder.
Echter gaat abortus over het kind in de baarmoeder. En dan mag je daar degelijk een limiet aan stellen.
Persoonlijk vindt ik 6 weken (of hartslag) te vroeg, maar ik vind third trimester and up to birth zoals sommigen democraten willen ziek en belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |