SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je reageert via de notificatie registreert Whatsapp het niet als online komenquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende: [..] nee met whatsapp kan dat niet uit
dat mag en de trein is idd goedkoper als je er maar 2 keer in de week gebruik van maaktquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mag best klagen over irritante mensen in de trein.
Misschien als je af en toe een stukje moet, maar als je elke dag met het ov naar je werk moet ben je duurder uit dan met een auto.quote:
Ow kutquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee tenzij ze dat recent hebben toegevoegd
Voor mij is dit goedkoper.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien als je af en toe een stukje moet, maar als je elke dag met het ov naar je werk moet ben je duurder uit dan met een auto.
Niet waar.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien als je af en toe een stukje moet, maar als je elke dag met het ov naar je werk moet ben je duurder uit dan met een auto.
hmmm das wel handig om te wetenquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:14 schreef dud0r het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Als je reageert via de notificatie registreert Whatsapp het niet als online komen
Je bent er weerquote:
4x per maandquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat mag en de trein is idd goedkoper als je er maar 2 keer in de week gebruik van maakt
Meeste mensen moeten in de spits naar hun werkquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik had een dalvrij abonnement voor 105 in de maand. Als ik elke dag dat ik naar kantoor moest met de auto zou gaan red ik dat niet op anderhalve tank
Ik betaal 31 voor weekend abonnement daar kan ik niet 480 km voor rijden in een maand + onderhoud auto enz.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik had een dalvrij abonnement voor 105 in de maand. Als ik elke dag dat ik naar kantoor moest met de auto zou gaan red ik dat niet op anderhalve tank
Maar daar geen mensen die ademen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik betaal 31 voor weekend abonnement daar kan ik niet 480 km voor rijden in een maand + onderhoud auto enz.
mensen horen ademen is echt een no goquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar daar geen mensen die ademen.
Ga samen naar de dierentuinquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
hij vraagt of k het hele weekend moet werken
Testen of die van beestjes houdtquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga samen naar de dierentuin
quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Testen of die van beestjes houdt
heb al gezegd dat ik het hele weekend moet werkenquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Weet je gelijk of het wat kan worden.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
hij vraagt of k het hele weekend moet werken
Palingbeestjequote:Op vrijdag 3 september 2021 19:23 schreef Karzai het volgende:
Eerste vraag van bal op tinder, wat is je favoriete beestje
Gemiste kans. Wordt juist lekker weer dit weekend.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb al gezegd dat ik het hele weekend moet werken
Ja hèquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm das wel handig om te weten
Wil je überhaupt wel iemand ontmoeten eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
it's all fun and games totdat ze vragen of je het hele weekend moet werken
Jij vindt van jezelf dat je moet daten, maar eigenlijk wil je helemaal nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
it's all fun and games totdat ze vragen of je het hele weekend moet werken
jawel maar vind het wel engquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je überhaupt wel iemand ontmoeten eigenlijk?
ja het ongemakkelijke ontmoeten zou ik graag overslaan jaquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij vindt van jezelf dat je moet daten, maar eigenlijk wil je helemaal niet
quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het ongemakkelijke ontmoeten zou ik graag overslaan ja
mja kom je niemand op je werk tegen ? tinder is toch een beetje voor korte contacten en sex belustquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Spotten met iemands gewicht is geen grapje.
Dat is kut voor de meeste mensen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meeste mensen moeten in de spits naar hun werk
Dat is correct.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik betaal 31 voor weekend abonnement daar kan ik niet 480 km voor rijden in een maand + onderhoud auto enz.
ga dan gewoon grmbl daten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik moet maandag m'n QR code hebben voor kantoorquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:33 schreef Haags het volgende:
Even mijn QR code uitprinten voor de zekerheid.
Dat vind ik raar.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet maandag m'n QR code hebben voor kantoor
Koekoekquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet maandag m'n QR code hebben voor kantoor
We hebben een evenement. Niet nodig als ik gewoon voor werk op kantoor moet zijn.quote:
Gelijk heb je je, dan snap ik dat we je de hele dag niet gezien hebbenquote:
Bij jou daar ook zoveel Duitsers op de weg?quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar daar geen mensen die ademen.
Ga je op reis?quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:33 schreef Haags het volgende:
Even mijn QR code uitprinten voor de zekerheid.
Ga naar dat ene restaurant in Amsterdam waar je in het pikkedonker dineert en de bediening allemaal blind is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
We hebben een evenement. Niet nodig als ik gewoon voor werk op kantoor moet zijn.
[..]
Gelijk heb je je, dan snap ik dat we je de hele dag niet gezien hebben
weet ze ook hoe het is om tomatensoep in haar schoot te krijgenquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga naar dat ene restaurant in Amsterdam waar je in het pikkedonker dineert en de bediening allemaal blind is.
O, dat is wel liefquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja concertje met mijn dochter samen. Leuk toch
Ja, waarom niet?quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag je nou al weer in een restaurant gaan eten eigenlijk of niet?
Ja als volwassen vent in je eentje naar K3 gaan kijken is wel twijfelachtigquote:
Er was laatst ergens een item over, volwassen mannen die van jongs af aan fan zijn/waren van K3 en nu ook nog graag concerten bezoeken... tsja.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als volwassen vent in je eentje naar K3 gaan kijken is wel twijfelachtig
Al maanden toch weerquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja met reserveren en 1,5 'm zie ik net. Okee.quote:
niet eens?quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:42 schreef Haags het volgende:
Overigens was ik vroeger geen fan van K3. Even voor de duidelijkheid.
reserveren heb ik pas 1x hoeven doen, de overige 3x niet, gewoon binnengelopen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met reserveren en 1,5 'm zie ik net. Okee.
Nou ja, dat reserveren betekent gewoon dat je aan de deur om een plekkie vraagt hoorquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tot middernacht toch? of is het ondertussen 02.00?quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:45 schreef Karzai het volgende:
kroegen en restaurants zijn gewoon open
ik lig om elf uur in bed zal wel allemaalquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
tot middernacht toch? of is het ondertussen 02.00?
Gelijk door naar bed.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Reserveren dacht ik niet verplicht?quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij heeft ook geen social mediaquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga naar dat ene restaurant in Amsterdam waar je in het pikkedonker dineert en de bediening allemaal blind is.
maar wel tussen de tafels tochquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:51 schreef bitterbal het volgende:
bij mij op werk kan je gewoon zonder reservering komen eten en je hoeft aan je tafel ook geen 1.5 meter afstand te houden
nee, en die 1.5 meter tussen de tafels geldt ook niet zolang er maar een scherm oid tuseen staat.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:51 schreef bitterbal het volgende:
bij mij op werk kan je gewoon zonder reservering komen eten en je hoeft aan je tafel ook geen 1.5 meter afstand te houden
ja maar doen we ook niet. Moet eerlijk zeggen dat ik niet meer weet wat nou wel en niet mag. Ja dat we om 2400 dicht moetenquote:
hebben wij oo knietquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:53 schreef Haags het volgende:
[..]
nee, en die 1.5 meter tussen de tafels geldt ook niet zolang er maar een scherm oid tuseen staat.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uiteraard. Anders kan Bitterbal haar werk niet doen.
*duikt*
Dat vind ik zo lekker aan de nazomer. De zon overdags loopt niet meer zo achterlijk heet te schroeien als in juli en augustus, het is toch al gauw zeer aangenaam met 20-25 graden en de avonden koelen echt heeeel snel afquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:53 schreef dud0r het volgende:
ik ga maar weer eens een shirt aan trekken, het begint wat fris te worden bij de tuindeuren
Volgens rijksoverheid wel. Maar dat stelt in de praktijk dus niks voor.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Reserveren dacht ik niet verplicht?
hmm wist ik niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens rijksoverheid wel. Maar dat stelt in de praktijk dus niks voor.
ja het koelt me net iets te snel af. Had nog wel even iets warmer mogen blijven maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lekker aan de nazomer. De zon overdags loopt niet meer zo achterlijk heet te schroeien als in juli en augustus, het is toch al gauw zeer aangenaam met 20-25 graden en de avonden koelen echt heeeel snel af
quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja het koelt me net iets te snel af. Had nog wel even iets warmer mogen blijven maar het is niet anders.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja het koelt me net iets te snel af. Had nog wel even iets warmer mogen blijven maar het is niet anders.
we gaan naar zon onder rond 20.15quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben veel minder op FOK! dit jaar. Ik krijg lang niet alles meer mee man. Niks met dementie te maken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:56 schreef Karzai het volgende:
je bent echt soms een demente opa Haags
je hoeft het niet 3x te quotenquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:57 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[..]
we gaan naar zon onder rond 20.15![]()
@:dr_flash vindt dit leuk
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
oh sorryquote:
lokaal tentje heeft lak aan die 1,5m afstand..quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:59 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
oh sorry
Oei oei, zeg het eens.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:10 schreef datismijnmening het volgende:
@:ama !!!!!!!!
Ik heb een vraag!
Lekkerquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lekker aan de nazomer. De zon overdags loopt niet meer zo achterlijk heet te schroeien als in juli en augustus, het is toch al gauw zeer aangenaam met 20-25 graden en de avonden koelen echt heeeel snel af
Bijna gratis budaddybobbel, wie wil dat nou nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt @:budapestenaar ineens in t schap
@Ama is een tweeling?quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom sta je twee keer in de topuserlijst?
Amaranta is iemand anders.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aja die bestaat ook, onze had een hquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Amaranta is iemand anders.
Of bedoel je dat niet??
Omdat ze zo top is dat ze 2 keer genoemd moet wordenquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel. Blijft verdacht.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Amaranta is iemand anders.
Of bedoel je dat niet??
Een post met een dubbele lading..quote:
GRMBLquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:21 schreef bitterbal het volgende:
oke baldie en ik nemen ontslag en gaan op een tropisch eiland ztten
Dr. Bitterbal is bezig geweestquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt @:budapestenaar ineens in t schap
quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:21 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:21 schreef bitterbal het volgende:
Doe maar weer onschuldigquote:
Toch aan het chatten?quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:21 schreef bitterbal het volgende:
quote:
je weet wat dat betekentquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt steeds sneller donker
Wordt steeds vroeger laat
Sta ik niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
huh wat?quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:24 schreef Treehut362 het volgende:
Tomorrow:
09:00 15°C 14°C O 2 0% 0,0 mm 13%
10:00 16°C 16°C O 3 0% 0,0 mm 20%
11:00 17°C 17°C O 3 0% 0,0 mm 35%
12:00 18°C 18°C O 3 0% 0,0 mm 50%
13:00 20°C 20°C O 3 0% 0,0 mm 68%
14:00 20°C 20°C NO 3 0% 0,0 mm 85%
15:00 21°C 21°C NO 2 0% 0,0 mm 98%
16:00 22°C 22°C NO 2 0% 0,0 mm 100%
17:00 22°C 22°C NO 2 0% 0,0 mm 98%
Bosmensen als het donker wordt.quote:
niks mis meequote:Op vrijdag 3 september 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt steeds sneller donker
Wordt steeds vroeger laat
Morgen 22 graden Celcius ik dacht lekker weer en meld het even.quote:
da tben ik ook als ik niet vroeg naar bed gaquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en vervolgens op ongoddelijke tijden wakker
Budaddyborrel beste borrelquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Aaaw![]()
Uitgenodigd voor een etentje bij een vriend in Boedapest
rip youquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
da tben ik ook als ik niet vroeg naar bed ga
Halloween? Kerst? Andere collectieve krankzin?quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je weet wat dat betekent [ afbeelding ]
Ah dat ook maar bedoelde de winterquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Halloween? Kerst? Andere collectieve krankzin?
en je hebt het nu al zo koud. hoe ga je dat overlevenquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dat ook maar bedoelde de winter [ afbeelding ]
ja altijd maar weer afwachten of je er levend uit komt hequote:Op vrijdag 3 september 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou op het randjequote:Op vrijdag 3 september 2021 20:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
en je hebt het nu al zo koud. hoe ga je dat overleven
ligt eraan wat jullie met z'n vrouw gaan doenquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon netjes met zijn vrouw, niks wilds hoor
stel je voor dat het ineens -15 wordtquote:
dramaqueenquote:Op vrijdag 3 september 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet naar buitenquote:Op vrijdag 3 september 2021 21:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ligt eraan wat jullie met z'n vrouw gaan doen
[..]
stel je voor dat het ineens -15 wordt
hoe ga je naar werk dan? Ga je vanuit huis serveren?quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet naar buiten![]()
we hadden toch afgelopen winter een paar koude dagen?
Ga maar in Siberië wonen als je winter zo leuk vindt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
dramaqueen
nederlands wintertje stelt geen reet voor
Ijsvrijquote:Op vrijdag 3 september 2021 21:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoe ga je naar werk dan? Ga je vanuit huis serveren?
misschien kunnen ze zon robot kopen die ik hier dan op afstand kan besturenquote:Op vrijdag 3 september 2021 21:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoe ga je naar werk dan? Ga je vanuit huis serveren?
quote:
Dat lijkt waarschijnlijker dan wat dimm zegtquote:Op vrijdag 3 september 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kunnen ze zon robot kopen die ik hier dan op afstand kan besturen
ik ga binnenkort verhuizen, Siberië komt maar hierheenquote:Op vrijdag 3 september 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga maar in Siberië wonen als je winter zo leuk vindt.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga binnenkort verhuizen, Siberië komt maar hierheen
ja lokaal in sweetlakequote:Op vrijdag 3 september 2021 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga binnenkort verhuizen, Siberië komt maar hierheen
oor die persoon welquote:Op vrijdag 3 september 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
Stel je hebt een relatie met iemand die blind is, is elk afspraakje dan een blind date?
wie?quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Dit doet me aan vier mensen hier denken![]()
I wanna know!quote:
Budapest ligt in Hongarijequote:Op vrijdag 3 september 2021 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha Buda
Ondertussen in Bulgarije https://www.dumpert.nl/item/100008700_31ebdfac
quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij en US op de achterbank. Kwiwi en Fles voorin.
Ja maar Buda is ook burgervader.quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Budapest ligt in Hongarije
Ik bedoel de AH reclamequote:Op vrijdag 3 september 2021 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een post met een dubbele lading..
Ilse schijnt wel een meisje te hebben gekregen...
Dit overkomt mij ook regelmatigquote:Op vrijdag 3 september 2021 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar Buda is ook burgervader.
Weet je nog die rondleiding die je in Hamburg gaf?quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit overkomt mij ook regelmatig
Watwatquote:Op vrijdag 3 september 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij en US op de achterbank. Kwiwi en Fles voorin.
Zo doen we dat in Foquevillequote:Op vrijdag 3 september 2021 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je nog die rondleiding die je in Hamburg gaf?
https://www.dumpert.nl/item/6551535_4a01ec5c
Hallo Werner!quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo doen we dat in Foqueville
Het mooie is hij doet dat allang voordat het matje vervelend word. Zeer snel moet je dan zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou dat best willen kunnen hoor. Iemand even zo heel casual een klinkende dreun verkopen
wil dat elke dag welquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou dat best willen kunnen hoor. Iemand even zo heel casual een klinkende dreun verkopen
jij zou helemaal los gaanquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
Jij , jij en jij ....oh jij ookah wacht, jij ook . aaah daar gaat er nog 1 [ afbeelding ]
Die moeten volledig gevaccineerd zijnquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
als ze dat gaan invoeren he, zon verplicht corona bewijs voor horeca. Hoe moet het dan met werknemers die niet zijn getest?
Meer tijd voor dit:quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
als ze dat gaan invoeren he, zon verplicht corona bewijs voor horeca. Hoe moet het dan met werknemers die niet zijn getest?
van wie?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die moeten volledig gevaccineerd zijn
quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meer tijd voor dit:
[ afbeelding ]
Is ook niet verplicht je kunt ook bij S&S gaan werken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat konden ze toch niet verplichten?
quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat konden ze toch niet verplichten?
quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ook niet verplicht je kunt ook bij S&S gaan werken.
Op dit moment kunnen ze je dat niet verplichten. Das niet naief, das gewoon feitelijk zoquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nog steeds naïef. De Nederlandse bevolking heeft de overheid zichzelf stilzwijgend een absolute macht laten toe-eigenen zonder enige vorm van checks and balances.
Dan zeggen ze. Je moet een vaccin in de horeca zo niet zoek maar ander werk.quote:
Laat maar komen hoorquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn jullie al klaar voor je derde prikje?
quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nog steeds naïef. De Nederlandse bevolking heeft de overheid zichzelf stilzwijgend een absolute macht laten toe-eigenen zonder enige vorm van checks and balances.
Over een maand niet meer.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op dit moment kunnen ze je dat niet verplichten. Das niet naief, das gewoon feitelijk zo
Uhuh.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op dit moment kunnen ze je dat niet verplichten. Das niet naief, das gewoon feitelijk zo
Zoiets heb ik twee keer gedaan met mijn trieste kopquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar heb je deze achtergelaten?
[ afbeelding ]
Als je in quarantaine zit?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhuh.
Wat vindt je van dit idee?
De overheid kan je at random een sms sturen en je moet binnen 15 minuten een selfie terugsturen die aantoont dat je in je huis bent.
Dystopisch ? De regering in Australië heeft het deze week ingevoerd.
Nope. Geldt voor iedereen tijdens lockdown.quote:
Fake news man gek.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhuh.
Wat vindt je van dit idee?
De overheid kan je at random een sms sturen en je moet binnen 15 minuten een selfie terugsturen die aantoont dat je in je huis bent.
Dystopisch ? De regering in Australië heeft het deze week ingevoerd.
heb je een bron?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Geldt voor iedereen tijdens lockdown.
Voor mensen die in quarantaine moeten hebben ze een mooi kamp gebouwd.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
Jij , jij en jij ....oh jij ookah wacht, jij ook . aaah daar gaat er nog 1 [ afbeelding ]
Geef eens een linkje van waar je dit vandaan hebt?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Geldt voor iedereen tijdens lockdown.
Voor mensen die in quarantaine moeten hebben ze een mooi kamp gebouwd.
nou ja ze sluiten het net zo nauw dat je straks geen andere keuze meer hebt als dat vaccinquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hysterisch paniekgedoe allemaal
Ja maar ja, we zullen iets moeten om er vanaf te komen, zolang er 2 miljoen zich niet in laten enten die in de rabbit hole zijn gevallen, persoonlijk zie ik meer in deportatie naar een eiland van die mensen maar goed dan beginnen ze helemaal te piepwauwelen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze sluiten het net zo nauw dat je straks geen andere keuze meer hebt als dat vaccin
Zou wel balen als ze dan naar een tropische eiland worden gestuurdquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ja, we zullen iets moeten om er vanaf te komen, zolang er 2 miljoen zich niet in laten enten die in de rabbit hole zijn gevallen, persoonlijk zie ik meer in deportatie naar een eiland van die mensen maar goed dan beginnen ze helemaal te piepwauwelen.
Zou je die antistoffen nog kunnen uitbraken?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou wel balen als ze dan naar een tropische eiland worden gestuurd
zwaailicht op hun hoofdquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
Ze mogen dadelijk toch alleen nog maar boodschappen doen met een zwaailicht op hun hoofd en drie mondkapjes terwijl de rest het rijke leven aan het vieren is.
denk na 2 weken niet meerquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je die antistoffen nog kunnen uitbraken?
Nou ja vind ik Australiërs nog veel hysterischer.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hysterisch paniekgedoe allemaal
We hebben nog geen grondgebied voor Foqueville aangekocht inderdaadquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger gingen de gekkies vrijwillig bij elkaar wonen, waarom nu niet eigenlijk, in Utah is nog plek genoeg.
Bitterbal met een blik benzine en een luciferquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zwaailicht op hun hoofd![]()
Lees je dit dimmy
quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
@:FranticDJ @:IJsdraakje https://soundcloud.com/lennart-vdkooij/grmbl-schranzin-dirty
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal met een blik benzine en een lucifer [ afbeelding ]
Leuke naam voor onze eigen complot-commune: WAP-bapalooma-a-WAP-bam-BOOM.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben nog geen grondgebied voor Foqueville aangekocht inderdaad
De strategie is om ze net zolang te plagen tot ze het sociale uitgaansleven gaan missen, nou ja waarom niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja vind ik Australiërs nog veel hysterischer.
Maar verplicht dan gewoon vaccinatie, dat is toch de bedoeling.
Ja ik tag jou toch ook niet miepquote:
*pakt popcornquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zou dimmy toch niet in de fik steken
nee maar je weet wel dat ik klikquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik tag jou toch ook niet miep
[ afbeelding ]
Nee ok, dan maar een zwaailicht op het hoofd danquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zou dimmy toch niet in de fik steken
hmmquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
@:FranticDJ @:IJsdraakje https://soundcloud.com/lennart-vdkooij/grmbl-schranzin-dirty
[ afbeelding ]
Zodroog die antivaxxers die met een zwaailicht op moeten lopenquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ok, dan maar een zwaailicht op het hoofd dan
Meh, liever ditquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm
ja.. maybe
https://soundcloud.com/dj(...)ental-theo-elf-refix
toch liever dit dan
Valt tenminste op. ook in het donkerquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zodroog die antivaxxers die met een zwaailicht op moeten lopen
Ja maar dat hoeft nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar je weet wel dat ik klik
denk het wel. Je hebt allerlei oplossingen ook voor dove mensenquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:42 schreef Koen66 het volgende:
zwaailicht aansluiten op een mobiel en dat dat ding afgaat als je gebeld wordt, bestaat dat?
Hoe laat moeten we er zijn?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:45 schreef Ama het volgende:
Toch maar besloten om over drie weken mijn verjaardag te vieren. Lang geleden dat ik met een groep mensen samen heb gezeten.👌🏻
Ben je dan ook echt jarig, of verjaar je ergens in Januari??quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:45 schreef Ama het volgende:
Toch maar besloten om over drie weken mijn verjaardag te vieren. Lang geleden dat ik met een groep mensen samen heb gezeten.👌🏻
zou iets voor m'n moeder zijn, man man man wat is dat mens soms slecht te bereikenquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het wel. Je hebt allerlei oplossingen ook voor dove mensen
Partyquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:45 schreef Ama het volgende:
quote:
quote:
15 minuten:quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef eens een linkje van waar je dit vandaan hebt?
moet wel ergens te koop zijnquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou iets voor m'n moeder zijn, man man man wat is dat mens soms slecht te bereiken
Wel gek toch dat nu 85% van de bevolking gevaccineerd is er nog steeds eenzelfde IC tekort is als 1,5 jaar geleden?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ja, we zullen iets moeten om er vanaf te komen, zolang er 2 miljoen zich niet in laten enten die in de rabbit hole zijn gevallen, persoonlijk zie ik meer in deportatie naar een eiland van die mensen maar goed dan beginnen ze helemaal te piepwauwelen.
Nou ja geloof dat ze hier ook quarantaine wilde verplichten toch. Ja en moet je het checken? Maar ze hebben ook kampen voor asielzoekers waar men niet heel nice wordt behandeldquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
15 minuten:
https://www.abc.net.au/ne(...)trial-work/100398878
Kampen:
https://townhall.com/tips(...)ation-camps-n2594763
Van dezelfde briljante overheid die asielhonden afschoot zodat de verzorgers hun huis niet hoeven te verlaten om die dieren te voeren en te verzorgen![]()
https://www.news.com.au/l(...)746c02134ecf5ec6995e
dat is zeker apart jaquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel gek toch dat nu 85% van de bevolking gevaccineerd is er nog steeds eenzelfde IC tekort is als 1,5 jaar geleden?
Toen ging de planbare zorg toch door?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel gek toch dat nu 85% van de bevolking gevaccineerd is er nog steeds eenzelfde IC tekort is als 1,5 jaar geleden?
Goede bron.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
15 minuten:
Kampen:
Van dezelfde briljante overheid die asielhonden afschoot zodat de verzorgers hun huis niet hoeven te verlaten om die dieren te voeren en te verzorgen![]()
Hoezo er is nu geen IC tekort.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
jawel want de planbare zorg is voor groot deel gestopt omdat er geen ic bedden meer zijn of niet genoegquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo er is nu geen IC tekort.
Ben niet antivaxx. Ik ben harstikke pro-vax voor DKTP etc.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zodroog die antivaxxers die met een zwaailicht op moeten lopen
quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
15 minuten:
Kampen:
Ben dag later jarig.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben je dan ook echt jarig, of verjaar je ergens in Januari??
Daarom vragen ze je ook om thuis en binnen te blijven zonder prikjes.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben niet antivaxx. Ik ben harstikke pro-vax voor DKTP etc.
Maar moet wel een eigen keuze blijven. Een overheid mag nimmer en te nooit dwang uitvoeren over wat jij wel en niet met lichaam doet.
Well, this is what happens when you don’t have a Second Amendment.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goede bron.
Het eerste is een test trouwens, wel knettergek maar goed.
Sinds wanneer is ABC geen nieuwsbron?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Je weet dat dit websites zijn voor mensen die niet zo heel erg slim en vooral heel erg bang en boos zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |