SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je reageert via de notificatie registreert Whatsapp het niet als online komenquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende: [..] nee met whatsapp kan dat niet uit
dat mag en de trein is idd goedkoper als je er maar 2 keer in de week gebruik van maaktquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mag best klagen over irritante mensen in de trein.
Misschien als je af en toe een stukje moet, maar als je elke dag met het ov naar je werk moet ben je duurder uit dan met een auto.quote:
Ow kutquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee tenzij ze dat recent hebben toegevoegd
Voor mij is dit goedkoper.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien als je af en toe een stukje moet, maar als je elke dag met het ov naar je werk moet ben je duurder uit dan met een auto.
Niet waar.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien als je af en toe een stukje moet, maar als je elke dag met het ov naar je werk moet ben je duurder uit dan met een auto.
hmmm das wel handig om te wetenquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:14 schreef dud0r het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Als je reageert via de notificatie registreert Whatsapp het niet als online komen
Je bent er weerquote:
4x per maandquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat mag en de trein is idd goedkoper als je er maar 2 keer in de week gebruik van maakt
Meeste mensen moeten in de spits naar hun werkquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik had een dalvrij abonnement voor 105 in de maand. Als ik elke dag dat ik naar kantoor moest met de auto zou gaan red ik dat niet op anderhalve tank
Ik betaal 31 voor weekend abonnement daar kan ik niet 480 km voor rijden in een maand + onderhoud auto enz.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik had een dalvrij abonnement voor 105 in de maand. Als ik elke dag dat ik naar kantoor moest met de auto zou gaan red ik dat niet op anderhalve tank
Maar daar geen mensen die ademen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik betaal 31 voor weekend abonnement daar kan ik niet 480 km voor rijden in een maand + onderhoud auto enz.
mensen horen ademen is echt een no goquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar daar geen mensen die ademen.
Ga samen naar de dierentuinquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
hij vraagt of k het hele weekend moet werken
Testen of die van beestjes houdtquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga samen naar de dierentuin
quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Testen of die van beestjes houdt
heb al gezegd dat ik het hele weekend moet werkenquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Weet je gelijk of het wat kan worden.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
hij vraagt of k het hele weekend moet werken
Palingbeestjequote:Op vrijdag 3 september 2021 19:23 schreef Karzai het volgende:
Eerste vraag van bal op tinder, wat is je favoriete beestje
Gemiste kans. Wordt juist lekker weer dit weekend.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb al gezegd dat ik het hele weekend moet werken
Ja hèquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm das wel handig om te weten
Wil je überhaupt wel iemand ontmoeten eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
it's all fun and games totdat ze vragen of je het hele weekend moet werken
Jij vindt van jezelf dat je moet daten, maar eigenlijk wil je helemaal nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
it's all fun and games totdat ze vragen of je het hele weekend moet werken
jawel maar vind het wel engquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je überhaupt wel iemand ontmoeten eigenlijk?
ja het ongemakkelijke ontmoeten zou ik graag overslaan jaquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij vindt van jezelf dat je moet daten, maar eigenlijk wil je helemaal niet
quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het ongemakkelijke ontmoeten zou ik graag overslaan ja
mja kom je niemand op je werk tegen ? tinder is toch een beetje voor korte contacten en sex belustquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Spotten met iemands gewicht is geen grapje.
Dat is kut voor de meeste mensen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meeste mensen moeten in de spits naar hun werk
Dat is correct.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik betaal 31 voor weekend abonnement daar kan ik niet 480 km voor rijden in een maand + onderhoud auto enz.
ga dan gewoon grmbl daten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik moet maandag m'n QR code hebben voor kantoorquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:33 schreef Haags het volgende:
Even mijn QR code uitprinten voor de zekerheid.
Dat vind ik raar.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet maandag m'n QR code hebben voor kantoor
Koekoekquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet maandag m'n QR code hebben voor kantoor
We hebben een evenement. Niet nodig als ik gewoon voor werk op kantoor moet zijn.quote:
Gelijk heb je je, dan snap ik dat we je de hele dag niet gezien hebbenquote:
Bij jou daar ook zoveel Duitsers op de weg?quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar daar geen mensen die ademen.
Ga je op reis?quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:33 schreef Haags het volgende:
Even mijn QR code uitprinten voor de zekerheid.
Ga naar dat ene restaurant in Amsterdam waar je in het pikkedonker dineert en de bediening allemaal blind is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
We hebben een evenement. Niet nodig als ik gewoon voor werk op kantoor moet zijn.
[..]
Gelijk heb je je, dan snap ik dat we je de hele dag niet gezien hebben
weet ze ook hoe het is om tomatensoep in haar schoot te krijgenquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga naar dat ene restaurant in Amsterdam waar je in het pikkedonker dineert en de bediening allemaal blind is.
O, dat is wel liefquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja concertje met mijn dochter samen. Leuk toch
Ja, waarom niet?quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag je nou al weer in een restaurant gaan eten eigenlijk of niet?
Ja als volwassen vent in je eentje naar K3 gaan kijken is wel twijfelachtigquote:
Er was laatst ergens een item over, volwassen mannen die van jongs af aan fan zijn/waren van K3 en nu ook nog graag concerten bezoeken... tsja.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als volwassen vent in je eentje naar K3 gaan kijken is wel twijfelachtig
Al maanden toch weerquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja met reserveren en 1,5 'm zie ik net. Okee.quote:
niet eens?quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:42 schreef Haags het volgende:
Overigens was ik vroeger geen fan van K3. Even voor de duidelijkheid.
reserveren heb ik pas 1x hoeven doen, de overige 3x niet, gewoon binnengelopen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met reserveren en 1,5 'm zie ik net. Okee.
Nou ja, dat reserveren betekent gewoon dat je aan de deur om een plekkie vraagt hoorquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tot middernacht toch? of is het ondertussen 02.00?quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:45 schreef Karzai het volgende:
kroegen en restaurants zijn gewoon open
ik lig om elf uur in bed zal wel allemaalquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
tot middernacht toch? of is het ondertussen 02.00?
Gelijk door naar bed.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Reserveren dacht ik niet verplicht?quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij heeft ook geen social mediaquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga naar dat ene restaurant in Amsterdam waar je in het pikkedonker dineert en de bediening allemaal blind is.
maar wel tussen de tafels tochquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:51 schreef bitterbal het volgende:
bij mij op werk kan je gewoon zonder reservering komen eten en je hoeft aan je tafel ook geen 1.5 meter afstand te houden
nee, en die 1.5 meter tussen de tafels geldt ook niet zolang er maar een scherm oid tuseen staat.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:51 schreef bitterbal het volgende:
bij mij op werk kan je gewoon zonder reservering komen eten en je hoeft aan je tafel ook geen 1.5 meter afstand te houden
ja maar doen we ook niet. Moet eerlijk zeggen dat ik niet meer weet wat nou wel en niet mag. Ja dat we om 2400 dicht moetenquote:
hebben wij oo knietquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:53 schreef Haags het volgende:
[..]
nee, en die 1.5 meter tussen de tafels geldt ook niet zolang er maar een scherm oid tuseen staat.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uiteraard. Anders kan Bitterbal haar werk niet doen.
*duikt*
Dat vind ik zo lekker aan de nazomer. De zon overdags loopt niet meer zo achterlijk heet te schroeien als in juli en augustus, het is toch al gauw zeer aangenaam met 20-25 graden en de avonden koelen echt heeeel snel afquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:53 schreef dud0r het volgende:
ik ga maar weer eens een shirt aan trekken, het begint wat fris te worden bij de tuindeuren
Volgens rijksoverheid wel. Maar dat stelt in de praktijk dus niks voor.quote:Op vrijdag 3 september 2021 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Reserveren dacht ik niet verplicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |