De vorige keer was het een stuk opmerkelijker dan nu wel. Met de vrij en indi achterinquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:55 schreef De_Pel het volgende:
Gaalgod transferwaardegenot.
2 spelers van Feyenoord (en 2 spelers uit de Feyenoordjeugd) in de basis.
De Vrij beste verdediger van het toernooi 😎quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De vorige keer was het een stuk opmerkelijker dan nu wel. Met de vrij en indi achterin
Gernot heeft pas 1 interland gespeeld dus die kan ook nog wisselenquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De Vrij beste verdediger van het toernooi 😎
Maar hij begint pas net en Geertgod is nog geblesseerd.
Milambo is natuurlijk ook een kwestie van tijd…
Bijlow, Malacia, Til, Pedersen, Aursnes, Sinisterra en Jahanbakhsh?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:05 schreef De_Pel het volgende:
Wel bizar eigenlijk, als alles een beetje meezit en teams en spelers ontwikkelen zich goed, dan sta je zo weer met 8-9 internationals in de basis.
Deze periode sowieso al 7(?) man bij de nationale teams?
Senesi zit er volgens mij ook nog wel redelijk dicht tegenaan. Dessers is Nigeriaans international dacht ik?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijlow, Malacia, Til, Pedersen, Aursnes, Sinisterra en Jahanbakhsh?
Kökcü ook nog trouwens dus dat zijn er al 8
Niet echt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Senesi zit er volgens mij ook nog wel redelijk dicht tegenaan. Dessers is Nigeriaans international dacht ik?
Vorig jaar voorselectie = redelijk dichtbij.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt.
Dessers heeft 1 interland gespeeld voor Nigeria ja.
Hij heeft vorig jaar oktober inderdaad 1x in een voorselectie van 37 spelers gezeten.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vorig jaar voorselectie = redelijk dichtbij.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar oktober inderdaad 1x in een voorselectie van 37 spelers gezeten.
zo'n type zal het wel worden ja als er nog wat bijkomt achterinquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:58 schreef hhh38 het volgende:
Is het een idee om die oud-PSVer Jörgensen op te pikken voor de breedte in de verdediging? 1 jarig contractje en dan kan je er niet veel aan verliezen.
Moet ie wel even Til opstellen in plaats van de vrij waardeloze Klaassen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
vooral zelf verdiend toch? eerst hapsie definitief voorbij gestreefd en er zijn weinig alternatieven die beter in het profiel van Van Gaal passenquote:
uit een artikel van de correspondentquote:Van Gaals concentratie op het proces in plaats van op de uitkomst maakt dat hij een voorliefde heeft voor spelers die willen leren. Zoals Bart Vlietstra in The Guardian memoreerde,
Het stuk in The Guardian.had verdediger Bruno Martins Indi in zijn kennismakingsgesprek met Van Gaal eerbiedwaardig gezegd dat hij ‘echt heel graag beter wilde worden. Ik ga heel veel aan u vragen.’
Van Gaal: ‘Dat is mooi, want ik kan je daarbij helpen.’
Martins Indi: ‘Echt?’
Van Gaal, stralend: ‘Ik hou nu al van je, Bruno.’
Ja, dat klinkt wel als Louis.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vooral zelf verdiend toch? eerst hapsie definitief voorbij gestreefd en er zijn weinig alternatieven die beter in het profiel van Van Gaal passen
kan meedoen in de aanval (nog zonder goede voorzet, dat wel), al heel zijn leven back en is jong
types als Van Aanholt kan hij denk ik niet veel mee![]()
een beetje dit:
[..]
uit een artikel van de correspondent
Van de huidige basisspelers zijn enkel Toornstra, Trauner, Linssen en Senesi geen deel van de nationale ploeg inderdaad. Toorn en Linssen lijkt mij vrij kansloos maar bij Senesi en zeker Trauner zou dit toch wel moeten veranderen binnenkort.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijlow, Malacia, Til, Pedersen, Aursnes, Sinisterra en Jahanbakhsh?
Kökcü ook nog trouwens dus dat zijn er al 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |