Altijd maar weer die teringjodenquote:Op donderdag 9 september 2021 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Joden hebben een feestje waardoor uiteindelijk deze wedstrijd verplaatst moet worden
Ik vind dat Feyenoord wel de excuses mag eisen van die Israelbond die altijd over onze supporters lopen te janken.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd maar weer die teringjoden
@:cidi geintje man
Op werk de eerste helft kijken genotquote:Op donderdag 9 september 2021 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat Feyenoord wel de excuses mag eisen van die Israelbond die altijd over onze supporters lopen te janken.
Spelen op dinsdagmiddag, gadverdamme.
Ik werk thuis.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Op werk de eerste helft kijken genot
Die kunnen roken onder de douche.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah, de Isralische vrouwen zijn al uitgenodigd in het hotel dus
Daar gaan meer joden in de kont genomen worden dan op 27 januari twee jaar terugquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah, de Isralische vrouwen zijn al uitgenodigd in het hotel dus
Heeft Martin die laatste dag even de honneurs waargenomen?quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Er is mogelijk weer een Afrikaantje op komst
wie moet het dan doen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toornstra captain. Ik ben het niet eens met deze keuze.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon iemand die wel een nek heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |