ik denk dat sini nog eerder weg is dan kokcuquote:Op zondag 5 september 2021 13:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Senesi en Kokcu weg voor 30+, de rest vasthouden, dan kun je zowaar eens aan een leuk team bouwen.
Wat dat betreft heel jammer dat je nu niet vast een talent a la vd Ven hebt kunnen vastleggen als toekomstig vervanger.
(Geloof er zelf ook weinig van)
Oh tuurlijk anders had ik Marciano ook nog mee moeten tellen.quote:Op zondag 5 september 2021 13:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt. Maar Aursnes nog niet meegeteld als 1 van onze basisspelers.
Als ie zo blijft spelen zekerquote:Op zondag 5 september 2021 13:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk dat sini nog eerder weg is dan kokcu
Wie is Rutger ?quote:Op zondag 5 september 2021 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rutger laat overigens weten dat je bij negativiteit geblokkeerd wordt.
Even een waarschuwing voor ons allemaal.
quote:Op zondag 5 september 2021 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan je gewoon zolderkamerautist zeggen?quote:Op zondag 5 september 2021 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat vind ik wel een erg negatieve term.quote:Op maandag 6 september 2021 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je gewoon zolderkamerautist zeggen?
Ik denk dat dit je laatste waarschuwing is.quote:Op maandag 6 september 2021 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je gewoon zolderkamerautist zeggen?
quote:Op maandag 6 september 2021 11:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een erg negatieve term.
quote:Op maandag 6 september 2021 11:14 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik denk dat dit je laatste waarschuwing is.
Ik zou uitkijken Scrummie, voor je het weet heeft Zolderkamerautist je nummer te pakken en gaat ie je midden in de nacht in een dronken bui giechelend bellen.quote:
Gewoon pushmeldingen aanstaanquote:Op maandag 6 september 2021 11:19 schreef aTypisch het volgende:
zo over die gozer doen maar dan wel elke dag f5'en of hij nog een tweetje heeft geplaatst
stelletje wijven
misschien een willekeurige optie voor achterin geloof ikquote:Op maandag 6 september 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaat er nog wat gebeuren dan, alleen uitgaand kan nog maar toch?
wat probeer je?quote:Op maandag 6 september 2021 11:19 schreef aTypisch het volgende:
zo over die gozer doen maar dan wel elke dag f5'en of hij nog een tweetje heeft geplaatst
stelletje wijven
GE(R)NOTquote:Op maandag 6 september 2021 16:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Jo hij is ff bijgewerkt.
Enne, de vorige staat al tijdje online maar niemand heeft verstopte Dick nog gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 6 september 2021 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
GE(R)NOT
Alleen Heracles klopt niet meer, verder lekker gewerkt pik.Dick kijkt van bovenaf mee. Hij heeft zijn bonus nog steeds niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Heb er even weer een JPG van gemaakt:quote:Op maandag 6 september 2021 16:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Jo hij is ff bijgewerkt.
Enne, de vorige staat al tijdje online maar niemand heeft verstopte Dick nog gevonden.
Woensdag (9 uur in de ochtend).quote:Op maandag 6 september 2021 19:17 schreef Caland het volgende:
Op welke dag komt eigenlijk elke week die nieuwe aflevering van dat disneygebeuren uit?
Staat erin ouwe dibbes.quote:Op maandag 6 september 2021 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb er even weer een JPG van gemaakt: [ afbeelding ]
@:onlogisch doe eens wat moderator werk en pas de OP even aan met dit plaatje.
Woensdagquote:Op maandag 6 september 2021 19:17 schreef Caland het volgende:
Op welke dag komt eigenlijk elke week die nieuwe aflevering van dat disneygebeuren uit?
quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:36 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Zeker. Al denk ik niet dat oma er dit keer veel tweets aan zal spenderen.
Dat ze uberhaupt nu nog met Covid bubbels werken.quote:
Nee hoor, gewoon volgens de regels.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Konterman komt uit Rouveen geloviger krijg je ze niet natuurlijk wel onterecht dat die andere drie weggestuurd zijn.
Zoals ik het las kwamen ze af op de muziek toen ze zagen dat er een vrouw was gingen ze gelijk weer weg en juist op dat moment stond die team manager achter ze die ook op het geluid was afgekomen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon volgens de regels.
Gewoon oliedom.
Het is vooral een beetje lullig (voor die drie jongens, die andere twee zijn gewoon oliedom). De regels zijn vrij duidelijk, die kan je te streng vinden of wat dan ook, maar ze zijn er wel. Zodra je in contact komt met iemand buiten de bubbel, of er nou geneukt is of dat ze alleen in dezelfde ruimte aanwezig waren, dan moet je naar huis.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoals ik het las kwamen ze af op de muziek toen ze zagen dat er een vrouw was gingen ze gelijk weer weg en juist op dat moment stond die team manager achter ze die ook op het geluid was afgekomen.
De drie die op het geluid af kwamen dan ook naar huis sturen lijkt mij een beetje te streng.
Ze gingen vast niet die kant op om te vragen of het wat zachter kon....quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoals ik het las kwamen ze af op de muziek toen ze zagen dat er een vrouw was gingen ze gelijk weer weg en juist op dat moment stond die team manager achter ze die ook op het geluid was afgekomen.
De drie die op het geluid af kwamen dan ook naar huis sturen lijkt mij een beetje te streng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |