En ik sliep heavely medicated van 09.00 tot 15.00quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:34 schreef vencodark het volgende:
Jongens, ik sliep als een blok op de bank.
Topic waardig.
Ik kwam uit de nachtdienst, even kort geslapen, opgestaan en dingen gedaan. Om 13:30 gaf ik het op en de tv aangeslingerd voor de kinderen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:37 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
En ik sliep heavely medicated van 09.00 tot 15.00Nu kan ik het weekend ook functioneren.
Nee!quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:46 schreef Leandra het volgende:
Ik was vanmiddag aan het schoffelen, de buurman ging de hond uitlaten, ik dacht "even met de hond praten" want ik ben niet bang voor honden, dus misschien is dat een goede stap naar een beter contact met de hond.
Enfin; net een tetanusprik gehad en gehecht...
Nou ja, beter dat het mijn arm is dan een van de buurkindertjes van 3 ofzo.
Yep....quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:47 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Nee!Zelfde hond die S aanviel??
Dat is wel een belletje Dierenbescherming waard dacht ik..quote:
Christus, dat is geen kattenpis!quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:46 schreef Leandra het volgende:
Ik was vanmiddag aan het schoffelen, de buurman ging de hond uitlaten, ik dacht "even met de hond praten" want ik ben niet bang voor honden, dus misschien is dat een goede stap naar een beter contact met de hond.
Enfin; net een tetanusprik gehad en gehecht...
Nou ja, beter dat het mijn arm is dan een van de buurkindertjes van 3 ofzo.
Edit: voor de opsom: de hechting was zonder verdoving
Nah, 1 hechting maar en de naald voor de verdoving was dikker dan de naald van het hechtdraad.
Ik weet niet wat de dierenbescherming daarmee moet, het beest wordt echt niet zo opgevoed of verwaarloosd.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:48 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dat is wel een belletje Dierenbescherming waard dacht ik..
Wel agressief.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de dierenbescherming daarmee moet, het beest wordt echt niet zo opgevoed of verwaarloosd.
Nee, ik hield mijn hand bij zijn kop, de buurman had hem vast....quote:
Deste gevaarlijker en onberekenbaar hij is..quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de dierenbescherming daarmee moet, het beest wordt echt niet zo opgevoed of verwaarloosd.
Tsja....quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:56 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Deste gevaarlijker en onberekenbaar hij is..
In ieder geval beterschap!quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja....
Nou ja, de buren zijn intelligente mensen en zullen vast een verstandige beslissing nemen.
Ik weet wel wat ik zou beslissen als het mijn hond was, helemaal in een buurt met zoveel kleine kinderen.
Ja, het is vervelend.... voor iedereen eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:15 schreef Phaidra het volgende:
Jemig Leandra. Dat lijkt me echt een nare karaktertrek dan bij die hond… Echt niet te vertrouwen. Ik zou zeggen, niet zonder muilkorf naar buiten of, hoe sneu ook, een spuitje. Je wil als eigenaar toch ook niet steeds met angst voor een aanval rondlopen?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |