abonnement Unibet Coolblue
pi_201671586
Hallo, kan in deze TT vogelgriep worden vervangen door Mexicaanse griep?

BNW / Ab Osterhaus blij met eerste virus-besmetting vogelgriep in NL
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201671806
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hallo, kan in deze TT vogelgriep worden vervangen door Mexicaanse griep?

BNW / Ab Osterhaus blij met eerste virus-besmetting vogelgriep in NL
Als TS kan je toch zelf TT vervangen dacht ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Admin donderdag 7 oktober 2021 @ 17:42:08 #253
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201672397
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:35 schreef Tingo het volgende:

[..]
Als TS kan je toch zelf TT vervangen dacht ik.
Nee, dat kan niet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 7 oktober 2021 @ 17:44:04 #254
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201672410
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hallo, kan in deze TT vogelgriep worden vervangen door Mexicaanse griep?

BNW / Ab Osterhaus blij met eerste Mexicaanse griep besmetting in NL
Zo in orde?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201674122
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 17:42 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nee, dat kan niet.
Oh ok thanks, de inhoud van de topic binnen 48 uurtjes kan je wel veranderen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Admin donderdag 7 oktober 2021 @ 19:58:31 #256
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201674140
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:57 schreef Tingo het volgende:

[..]
Oh ok thanks, de inhoud van de topic binnen 48 uurtjes kan je wel veranderen.
Dat wel ja ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201677195
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:58 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dat wel ja ^O^
Alleen mod en FA's mogen de TT veranderen dan. Goed.
En wat als 'n mod maakt (mis)gebruik van deze functie om 'n beetje lollig/grappig/expres irritant te doen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Admin donderdag 7 oktober 2021 @ 23:41:53 #258
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201677310
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 23:27 schreef Tingo het volgende:

[..]
Alleen mod en FA's mogen de TT veranderen dan. Goed.
En wat als 'n mod maakt (mis)gebruik van deze functie om 'n beetje lollig/grappig/expres irritant te doen?
Ja jongens toch, het enige lolletje dat we hebben.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201683676
Mag ik vragen waarom het topic "Mark of the beast" zonder waarschuwing of iets is verwijderd?

Ik heb aardig wat tijd en energie in dat topic gestoken en wilde er net een vervolg voor schrijven.

???

edit Ah ik zie het al, verplaatst naar BNW. Misschien volgende keer even een berichtje sturen naar TS?
  Admin zaterdag 9 oktober 2021 @ 00:19:31 #260
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201689880
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Mag ik vragen waarom het topic "Mark of the beast" zonder waarschuwing of iets is verwijderd?

Ik heb aardig wat tijd en energie in dat topic gestoken en wilde er net een vervolg voor schrijven.

???

edit Ah ik zie het al, verplaatst naar BNW. Misschien volgende keer even een berichtje sturen naar TS?
Ik begrijp je klacht niet.
Het topic staat in F&L.
Wil je het topic hier hebben, of ergens anders?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201689975
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 00:19 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik begrijp je klacht niet.
Het topic staat in F&L.
Wil je het topic hier hebben, of ergens anders?
Ik bedoelde verplaatst naar F&L.

Dat wist ik in eerste instantie niet. Dacht dat het verwijderd was.

Maakt niet zoveel uit waar het staat.
pi_201693351
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 00:19 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik begrijp je klacht niet.
Het topic staat in F&L.
Wil je het topic hier hebben, of ergens anders?
Hoe voel je je op deze mooie zonnige zaterdag middag ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Admin zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:01:07 #263
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201693576
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 13:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Hoe voel je je op deze mooie zonnige zaterdag middag ?
Best oké, maar zwaar onder de pijnstillers _O- ik ben echt een beetje stoned :B
Geen goede dag voor een topic.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:02:07 #264
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201693585
Ik moet wel zeggen dat het erg goed gaat, blijf TR's zetten ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201694670
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 14:01 schreef yvonne het volgende:

[..]
Best oké, maar zwaar onder de pijnstillers _O- ik ben echt een beetje stoned :B
Geen goede dag voor een topic.
Doe het rustig aan en easy of the pills o|O
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201731112
Dit soort kansloze reacties voegen volgens mij niks toe in BNW.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Alle gekkies verzamelen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 00:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Hahaha, je moet toch echt wel flink paranoia zijn om dit soort dingen te schrijven.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:44:05 #267
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201731209
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:36 schreef PSVCL het volgende:
Dit soort kansloze reacties voegen volgens mij niks toe in BNW.
[..]
[..]

Mag ik niet zeggen dat iemand paranoia is? Laat zien.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_201731286
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mag ik niet zeggen dat iemand paranoia is? Laat zien.
Ik krijg ook een waarschuwing wanneer ik leden als jou overheidstrollen noem.. of hersenloze schapen.
Meld normaal gesproken nooit iemand. Maar als je met kansloze oneliners blijft strooien om de boel te verzieken in BNW moet het wel.

In BWN bespreken we "complotten", moet onderhand wel duidelijk zijn volgens mij.
pi_201731316
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mag ik niet zeggen dat iemand paranoia is? Laat zien.
Wat is de reden dat jij in BNW komt?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:56:25 #270
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201731403
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:51 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Wat is de reden dat jij in BNW komt?
Ik houd wel van leuke verhalen en als iemand ergens over twijfelt of een vraag heeft, dan laat ik hem graag de waarheid zien. Of soms vraag ik om een uitleg, zodat ik daar eens naar kan kijken, maar dat is niet de bedoeling. Verder mag ik gewoon in BNW reageren natuurlijk.

Als er iets over Covid wordt gesuggereerd, bijvoorbeeld dat mensen doodgaan door het vaccin en na vragen blijkt dat er een site is die dat soort dingen rapporteert, maar niet rapporteert dat het door het vaccin komt (heel de wereld neemt een vaccin in een korte tijd en dagelijks gaan veel mensen dood, dus dikke kans dat er mensen doodgaan in de dagen nadat ze het vaccin hebben gekregen) dan heb je met misinformatie te maken. Dan mag ik dat best aandragen of er het mijne van vinden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:01:25 #271
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201731495
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:49 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Ik krijg ook een waarschuwing wanneer ik leden als jou overheidstrollen noem.. of hersenloze schapen.
Meld normaal gesproken nooit iemand. Maar als je met kansloze oneliners blijft strooien om de boel te verzieken in BNW moet het wel.

In BWN bespreken we "complotten", moet onderhand wel duidelijk zijn volgens mij.
Dat zijn dan ook allemaal scheldwoorden, terwijl paranoia echt een verschijnsel is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_201731723
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat zijn dan ook allemaal scheldwoorden, terwijl paranoia echt een verschijnsel is.
Oke
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:31:29 #273
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201739323
Jongens, dit is feedback. Voor richting de modjes. In dit geval yvonne. Het topic is niet bedoeld om elkaar aan te vallen of om onderling de discussie aan te gaan.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Admin woensdag 13 oktober 2021 @ 12:04:13 #274
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201739803
Schei eens uit }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 13 oktober 2021 @ 12:08:06 #275
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201739843
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mag ik niet zeggen dat iemand paranoia is? Laat zien.
Heb het ook weggehaald, je gaat maar eens leren op normale, of enigszins! normale wijze met elkaar om te gaan.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 13 oktober 2021 @ 12:11:38 #276
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201739879
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Sorry, nee, laten we vooral de discussie inhoudelijk en met argumenten voeren zoals gebruikelijk in BNW, waarbij we zakelijk en inhoudelijk op elkaar ingaan.
quote:
Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Hier in BNW zouden we het fijn vinden als iedereen een beetje rekening met elkaar houdt.
Ook vinden wij het fijn dat users niet alleen hier komen om random conspiracies te bashen.

Zoals het hoort, staat de vrijheid van meningsuiting voor ons hoog in het vaandel. Maar dat betekent niet dat er geen grenzen zijn. Ondanks de serieuze aard van bepaalde onderwerpen willen wij benadrukken dat wij hier gesteld zijn op een prettige sfeer. We zouden het fijn vinden als jullie willen letten op de toonzetting, wij willen iedereens input waarderen. Inhoudelijke bijdrages en humor verwelkomen wij met open armen. Dit om het samen interessant, maar ook gezellig te houden.

Behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden ;)

Ook is iedere user welkom in onze slowchat. Ook al heb je een andere mening, een andere beleving of andere interpretatie dan anderen, voel je vrij en welkom om mee te doen. De nadruk ligt hier op wederzijds respect, gezelligheid en humor.

Verder dienen we te vermelden dat het ontkennen en/of bagatelliseren van de holocaust is wettelijk verboden en dus ook op FOK! niet is toegestaan. Wij zullen dan ook posts met een dergelijke strekking verwijderen en de FA's zullen indien nodig een ban geven.

Uiteraard geldt bovenstaande ook voor topics en posts over andere zaken die in ons land illegaal zijn. Ben je het niet eens met de moderatie op BNW, of heb je tips hoe wij het beter kunnen doen? Laat het ons dan weten in het feedback topic.
In BNW heb je je hier aan te houden.
Simpel zat

En ter opfrissing:
quote:
De voorgaande policy blijft volledig van kracht en vind je op MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Aanvullend geldt per direct het volgende (een hernieuwde uitleg van de bestaande policy en aankondiging van een wat striktere handhaving)

Gedragspolicy
Per direct veranderen er niet echt een aantal dingen, maar zullen we strakker gaan toezien op een aantal zaken die eigenlijk al nooit mochten en die er helaas toch hier en daar zijn ingeslopen. Dat heeft vooral te maken met zaken als racistisch en discriminerend taalgebruik en persoonlijke aanvallen, maar strekt zich tevens uit naar getroll, lollig doen in serieuze topics, het aanvallen van topicstarters, 'pseudomodden' en ander sfeerverpestend gedrag.

Racisme, discriminatie en persoonlijke aanvallen
Het is gebleken dat onder zowel users als crewleden het gevoel heerst dat er niet of nauwelijks tegen wordt opgetreden, ondanks het feit dat er dagelijks honderden posts verwijderd worden. Racistisch en discriminerend taalgebruik zijn gewoonweg niet toegestaan in een haatdragende context, en het op persoonlijk vlak aanvallen van medeusers is dat óók niet. Dat is ook nooit toegestaan geweest, maar we zullen hier de komende tijd de teugels strakker op gaan trekken.

Daaronder valt tevens het schofferen van groepen mensen in welke vorm dan ook, om iets waar ze niet zelf voor gekozen hebben. Denk aan land van herkomst, etniciteit, huidskleur, seksuele voorkeur etc. We vallen dus niemand aan om wat die persoon of groep is en waar die persoon of groep niets aan kan doen.

Daaronder valt dus NIET het zelfgekozen -of veroorzaakte, zoals dik/dun, roken, drinken, geloof, welke baan je hebt enz. tenzij dit geldt als persoonlijke aanval richting de gesprekspartners op FOK! zelf. Je mag dus prima het katholieke geloof onzinnig of slecht vinden, om maar iets te noemen, maar niet een katholieke medeuser aanvallen op het feit dat hij katholiek is. Of vvd-er. Of een dikke, rokende kaalkop. Of een uitkeringstrekker. Of wat dan ook. Op het moment dat dat als manier wordt gebruikt om iemand aan te vallen of beledigen kan hierop gewoon worden ingegrepen, en kun je tegen bans aan lopen. We behandelen elkaar hier op respectvolle wijze en discussiëren op argumenten. Ook het direct uitschelden van medeusers voor nazi, fascist, racist, linkse wegkijker, wappie, tokkie, landverrader, bruinhemd, pedofiel etc is vanzelfsprekend niet toegestaan.

Verspreiden persoonsgegevens
Het verspreiden van persoonsgegevens is niet toegestaan. Dat houdt in; geen echte namen, woonplaatsen, genoten opleidingen, medische informatie, religieuze voorkeur, etniciteit etc van medeFOK!kers of - indien dit niet publiekelijk bekend is - derden. Geen (verkapte) oproepen tot het lastigvallen van personen, bedrijven, instanties etc.

Trollen, 'pseudomodden', lollig/offtopic/vervelend doen in serieuze topics
Het lollig, offtopic of vervelend doen in serieuze topics en forums is niet toegestaan. Ja, een klein grapje tussendoor moet kunnen, maar dat kan prima in een reactie waarin je tevens een serieus antwoord of serieuze reactie geeft. Roepen dat een topicstarter kut is, een openingspost kut is, je denkt dat het verhaal verzonnen is, je vermoed dat iemand een kloon is van die-of-gene enz enz zijn allemaal zaken die niet nodig, storend en ongewenst zijn en de discussie verstoren voor anderen en die dus aangepakt zullen worden.

Doelbewust beledigende, denigrerende termen gebruiken in hatelijke context
• De 'grote blonde leider' heet gewoon Geert Wilders
• BLM staat voor Black Lives Matter, niet voor BurnLootMurder of wat dan ook
• Geitenneukers / zandbakvolk / haatbaarden etc zijn allemaal termen die wij niet nodig achten en niet wenselijk vinden, net als kuthollanders bijvoorbeeld
• Hoewel het nogal een achterhaald iets is mag je natuurlijk vinden dat iets als homoseksualiteit onnatuurlijk is. Toch kun je dat dat op respectvolle wijze uiten. Pedo's en homo's met elkaar vergelijken doen we niet. Homo's 'vies' noemen of homoseksualiteit een psychische afwijking noemen ook niet, om maar een paar voorbeelden te noemen.

Je mening mag je hebben en tot op zekere hoogte bij ons uiten, maar wel altijd op een fatsoenlijke en respectvolle manier.

Belangrijk is dus waarom iemand iets zegt. De intentie is vanzelfsprekend belangrijker dan de volgorde van een paar letters. Het doel is om de boel weer wat gezelligheid en gemoedelijkheid te geven, zonder meningen die gewoon normaal zijn geformuleerd te weren. Dat laatste zou een discussie onmogelijk maken, en dat is voor een forum een beetje alsof je het water uit een zwembad laat lopen en dan zegt tegen mensen die binnen komen 'zwem ze!'.

Bedenk bij alles wat je post vooraf
- kan ik dit vriendelijker verwoorden?
- is wat ik schrijf legaal?
En vergeet niet; jouw vrijheid om je mening op zeer grove wijze te uiten is niet onze verplichting die mening te publiceren. Wil je perse doelbewust schoffere, doe dat dan onder je eigen persoonlijke naam én draag zelf de verantwoordelijkheid door het op je eigen site of social te zetten.

FOK! is altijd een plek geweest waar we er trots op zijn dat IEDEREEN welkom is. Laten we dat vooral zo houden en laten we de boel wat gezelliger houden. De wereld is al somber genoeg.
En Let's make FOK! great again!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 13 oktober 2021 @ 12:23:04 #277
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201740003
Afgehandeld en opgeruimd.

Je bent in BNW om normaal mee te posten omdat het je interesseert, heb je een tussenuur, ja ook volwassenen hebben die, en je verveelt je, ga dan ergens anders posten.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201741104
Yvonne _O_
  Admin woensdag 13 oktober 2021 @ 18:04:44 #279
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201743870
Ik ben nog niet aan het topic toegekomen.

Maar wat vinden jullie ervan?
Hoe gaat het de laatste tijd?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201746869
quote:
17s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 18:04 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nog niet aan het topic toegekomen.

Maar wat vinden jullie ervan?
Hoe gaat het de laatste tijd?
Je inzet is alleszins bewonderenswaardig en wordt meer dan geapprecieerd.
Je vakkundig gebruik van de grove borstel scheidt het kaf van het koren, en BNW heeft dat duidelijk wel nodig af en toe.
Dus als het schelden, denigrerend behandelen van de complotdenkers wat meer aan banden gelegd kan gehouden worden, zal het hier al een volledige andere sfeer worden.
De vaste huistrollen zijn ondertussen al een deel van het meubilair geworden dus daar knijpen we wel een oogje voor toe ;)
Nogmaals bedankt voor je persoonlijke inzet in dit kleine hoekje van jouw groot huis, zeker in deze voor jou . moeilijke periode. Veel beterschap gewenst :*
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201755461
quote:
17s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 18:04 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nog niet aan het topic toegekomen.

Maar wat vinden jullie ervan?
Hoe gaat het de laatste tijd?
Ik zie genoeg positieve veranderingen . De regels worden eerlijk op iedereen toegepast , wat vroeger wel anders was . Merk ook dat de TR's weer serieus worden genomen , wat ook motiveert om zelf actief mee te doen als je iets ziet wat niet door de beugel kan, zodat het hier ook leuk blijft . De sfeer is iets beter geworden , wat uitnodigt om meer te posten

Maar ik ben ook pessimistisch, want wat gebeurt er als je besluit dat het tijd is om op te stappen? Ondanks korte positieve oplevingen binnen bnw , is het mijn ervaring dat het niet lang leuk blijft . Zonder een sterk team die het in goede banen weet te leiden zal men vroeg of laat vervallen in dezelfde oude patronen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Admin donderdag 14 oktober 2021 @ 23:59:53 #282
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201759439
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik zie genoeg positieve veranderingen . De regels worden eerlijk op iedereen toegepast , wat vroeger wel anders was . Merk ook dat de TR's weer serieus worden genomen , wat ook motiveert om zelf actief mee te doen als je iets ziet wat niet door de beugel kan, zodat het hier ook leuk blijft . De sfeer is iets beter geworden , wat uitnodigt om meer te posten

Maar ik ben ook pessimistisch, want wat gebeurt er als je besluit dat het tijd is om op te stappen? Ondanks korte positieve oplevingen binnen bnw , is het mijn ervaring dat het niet lang leuk blijft . Zonder een sterk team die het in goede banen weet te leiden zal men vroeg of laat vervallen in dezelfde oude patronen
Dat begrijp ik, maar ik blijf net zolang hier kijken tot iedereen weer een klein beetje normaal kan doen tegen elkaar.
En ik heb geen vriendjes hier, dus iedereen kan tegen een ban aanlopen, of zijn of haar posts verwijderd zien.

Nee, zonder flauwekul, het gaat me aan m'n hart om BNW zo te zien afglijden, en dat is nergens voor nodig.
Felle discussies? Meer dan prima,en elkaar eens een keer goed de waarheid zeggen, ook alle begrip voor, maar constant door blijven gaan tegen elkaar is dodelijk voor dit forum.
En dat moetlangzaam aan gaan stoppen.

En ik beloof plechtig dat als ik weer verder 'reis' hier een mod op komt die jullie ook een beetje in toom kan houden.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:15:36 #283
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201765049
De sc is weer hartstikke gezellig, kom eens langs.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:17:11 #284
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201779843
quote:
17s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 22:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je inzet is alleszins bewonderenswaardig en wordt meer dan geapprecieerd.
Je vakkundig gebruik van de grove borstel scheidt het kaf van het koren, en BNW heeft dat duidelijk wel nodig af en toe.
Dus als het schelden, denigrerend behandelen van de complotdenkers wat meer aan banden gelegd kan gehouden worden, zal het hier al een volledige andere sfeer worden.
De vaste huistrollen zijn ondertussen al een deel van het meubilair geworden dus daar knijpen we wel een oogje voor toe ;)
Nogmaals bedankt voor je persoonlijke inzet in dit kleine hoekje van jouw groot huis, zeker in deze voor jou . moeilijke periode. Veel beterschap gewenst :*
Behoorlijk eenzijdig, eerst claim je dat er denigrerend gedaan wordt tegen complotdenkers, een zin later doe jij precies hetzelfde met 'de vaste huistrollen'.

Ik vind prima als men in toom gehouden wordt, maar dan lijkt mij dat bij iedereen nodig.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 15:16:02 #285
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_201780728
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 14:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Behoorlijk eenzijdig, eerst claim je dat er denigrerend gedaan wordt tegen complotdenkers, een zin later doe jij precies hetzelfde met 'de vaste huistrollen'.

Ik vind prima als men in toom gehouden wordt, maar dan lijkt mij dat bij iedereen nodig.
Ik kijk het wel even aan waar dit schip gaat stranden.Wmb heb je gelijk hier maar dat is denk ik/ben ik bang vechten tegen de bierkaai.
Graag verwijderen.
  Admin zaterdag 16 oktober 2021 @ 15:31:34 #286
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201780953
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 14:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Behoorlijk eenzijdig, eerst claim je dat er denigrerend gedaan wordt tegen complotdenkers, een zin later doe jij precies hetzelfde met 'de vaste huistrollen'.

Ik vind prima als men in toom gehouden wordt, maar dan lijkt mij dat bij iedereen nodig.
Dan vind ik het eerlijker als jíj ook aangeeft waar het as we speak fout gaat. Want dit is feedback, en ik vraag om feedack :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 16 oktober 2021 @ 15:33:18 #287
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201780978
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 15:16 schreef Charged het volgende:

[..]
Ik kijk het wel even aan waar dit schip gaat stranden.Wmb heb je gelijk hier maar dat is denk ik/ben ik bang vechten tegen de bierkaai.
Dat is unfair, Lavje en ik zijn pas een weekje of wat bezig, geef het en ons een kans.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:19:29 #288
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_201782504
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 15:33 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dat is unfair, Lavje en ik zijn pas een weekje of wat bezig, geef het en ons een kans.
Yvonne daarom zeg ik ook dat ik wel kijk waar het schip gaat stranden,ben blij dat Lavv er weer bij betrokken is.
Het tweekamp krijgen jullie echter niet uit elkaar getrokken. Je ziet het hier op fb constant. De sneren en steken blijven aanhouden.
Ben voor open discussies maar er zit naar mijn mening oud kwaad bloed hier en dat zit in de weg.
Graag verwijderen.
pi_201783738
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:19 schreef Charged het volgende:

[..]
Yvonne daarom zeg ik ook dat ik wel kijk waar het schip gaat stranden,ben blij dat Lavv er weer bij betrokken is.
Het tweekamp krijgen jullie echter niet uit elkaar getrokken. Je ziet het hier op fb constant. De sneren en steken blijven aanhouden.
Ben voor open discussies maar er zit naar mijn mening oud kwaad bloed hier en dat zit in de weg.
Helemaal mee eens.
Dat laatste ben ik het zeker mee eens. Zou het al een hele verbetering vinden als lui die alles wat met BNW te maken heeft belachelijk maken en continue sneren uitdelen naar de users die WEL oprecht geïnteresseerd zijn in dit soort zaken hier weg jagen. Waarom hier komen posten alleen maar om de mensen te bespotten die oprecht geïnteresseerd zijn. Het is zoals jij al zegt waarschijnlijk kwaad bloed dat maakt dat men niet normaal met elkaar kan posten maar blijft hangen in een nodeloze en zinloze strijd.
Voor deze lui zou het het beste zijn om van dit stukje FOK! Weg te blijven en accepteren dat er mensen zijn die heel graag over deze onderwerpen met andere oprecht belangstellende users willen praten. Op een beschaafde manier. Als men dat niet kan of wil, blijf dan in vredesnaam weg hier en verpest het niet voor anderen.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:43:48 #290
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_201784020
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Helemaal mee eens.
Dat laatste ben ik het zeker mee eens. Zou het al een hele verbetering vinden als lui die alles wat met BNW te maken heeft belachelijk maken en continue sneren uitdelen naar de users die WEL oprecht geïnteresseerd zijn in dit soort zaken hier weg jagen. Waarom hier komen posten alleen maar om de mensen te bespotten die oprecht geïnteresseerd zijn. Het is zoals jij al zegt waarschijnlijk kwaad bloed dat maakt dat men niet normaal met elkaar kan posten maar blijft hangen in een nodeloze en zinloze strijd.
Voor deze lui zou het het beste zijn om van dit stukje FOK! Weg te blijven en accepteren dat er mensen zijn die heel graag over deze onderwerpen met andere oprecht belangstellende users willen praten. Op een beschaafde manier. Als men dat niet kan of wil, blijf dan in vredesnaam weg hier en verpest het niet voor anderen.
Wederzijds Lavenderr,ik zie ook genoeg users die niet lopen te klooien en (sorry) kutten en bij genoeg topics uitgebreide en onderbouwde reacties plaatsen. Die users horen er ook bij en mogen hun dingetje ook doen. Alleen gaat het daar vaak ook fout. Ik weet niet goed hoe ik daar op moet reageren dus blijf ik lekker weg en bekijk het van een afstandje. Je weet dat er weer een onderlinge strijd gaat komen. Zonde.
Graag verwijderen.
pi_201784082
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:43 schreef Charged het volgende:

[..]
Wederzijds Lavenderr,ik zie ook genoeg users die niet lopen te klooien en (sorry) kutten en bij genoeg topics uitgebreide en onderbouwde reacties plaatsen. Die users horen er ook bij en mogen hun dingetje ook doen. Alleen gaat het daar vaak ook fout. Ik weet niet goed hoe ik daar op moet reageren dus blijf ik lekker weg en bekijk het van een afstandje. Je weet dat er weer een onderlinge strijd gaat komen. Zonde.
Ja, oprecht jammer. Ook jammer dat jij wegblijft. Je bent een zeer gewaardeerde user en oprecht begaan met FOK! en in dit geval BNW. ^O^ .
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:02:09 #292
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_201784423
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Ja, oprecht jammer. Ook jammer dat jij wegblijft. Je bent een zeer gewaardeerde user en oprecht begaan met FOK! en in dit geval BNW. ^O^ .
Het gezeik is(en dat weet jij als geen ander hier) je kunt het gewoon niet goed doen.Op BNW mod zijn is zo'n beetje de meest ondankbare shit die je kunt hebben. Ik ben al een aantal jaartjes hier er kijk her en der mee maar dit is gewoon een moeilijk iets hier. Niks mis mee maar wel moeilijk Afijn,ik zeg niks nieuws. Het liep best goed toen jij er nog was. Zou in mijn optiek dus goed zijn als je weer als vaste mod terug zou komen.
Graag verwijderen.
pi_201786761
Wat is het probleem precies Yvonne?

BNW / Israel geeft zwarte Joden stiekem een contraceptie vaccinatie

Lekker boeiend dat de artikelen 10 jaar oud zijn. Zullen we dan ook maar stoppen met praten over bijv. 9/11 of de Irak oorlog omdat die ver in het verleden liggen?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  woensdag 20 oktober 2021 @ 11:29:51 #294
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201829483
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 15:31 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dan vind ik het eerlijker als jíj ook aangeeft waar het as we speak fout gaat. Want dit is feedback, en ik vraag om feedack :)
Waar het precies fout gaat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat er een hoop misinformatie is ten tijde van corona en het letterlijk schade toebrengt aan de maatschappij als dit steeds erger wordt. Er lezen vast mensen mee die zonder tegengeluid geheid meegaan in de stroming met hele nare gevolgen van dien.

Zelf houd ik wel va n spannende verhalen over complotten en wil ik er graag in geloven, mits het goed wordt onderbouwd. Als iemand stelt dat 70% van de mensen doodgegaan is, terwijl ze twee keer gevaccineerd zijn dan is dat een statistiek waar je niet omheen kunt. Uiteraard is dat een gegeven waar je over kan discussiëren.

De conclusie die getrokken wordt is dat vaccins je dood maken, terwijl dat niet het geval is, omdat er dagelijks vele mensen sterven aan allerlei dingen en nu er zoveel mensen zich laten inenten de kans bij overlijden erg groot is dat zij dus een vaccin hebben gehad. Er zit wel degelijk gevaar in stellen dat het vaccin mensen dood maakt (en dagelijks allerlei bangmaakberichten posten over het hoe evil die vaccins zijn), maar als je dan netjes stelt dat de conclusie vreemd is, dan blijkt dat niet de bedoeling te zijn in BNW. Het gevaar is echter dat mensen meelezen en die rare conclusies ook gaan geloven en dan is het dus fijn dat mensen feiten overleggen.

Het is prima als je geen vaccin wil, maar anderen bang maken met informatie die niet klopt mag lijkt mij gewoon gewenst dat er ook mensen zijn die laten zien dat het niet zo is. Het vervelende is dat die mensen met daadwerkelijk bewijs komen en de anderen niet verder komen dan deze mensen als schapen neer te zetten. Op die manier gaan mensen ook fel terug reageren.

Het zou ook fijn zijn als er hier en daar iets toegegeven wordt. Wat ik hiermee bedoel is bijvoorbeeld het hele gedoe rondom de verkiezingen in de USA. Er wordt zo stellig beweert dat Trump het weer over zou nemen op 6 januari dat andersdenkenden maandenlang zijn neergezet als schapen e.d. Ja dan gaan bepaalde mensen die datum vastpinnen en komen dan terug in het topic als blijkt dat het niet gebeurd is. Maar diegenen die het beweerde hebben nog steeds niet toegegeven, dat mogen ze vast zelf weten, maar het zorgt ervoor dat deze mensen of niet meer serieus genomen worden bij andere stellingen of men gaat gewoon door met schapen uitdelen.

Bij bovenstaand verhaal zal je vast denken: 'so what?' En dat mag, maar waar mensen fel dingen beweren en niet leveren komt wrijving. Vooral als het al lang duidelijk was dat die mensen fout zaten, andere users vergeten dat niet. In het geval van corona zijn er figuren die dingen blijven posten, terwijl die inmiddels al lang onderuit zijn gehaald. Het is zo jammer als men 'nieuwe' mensen daarin meeneemt, het levert een gevaar voor de volksgezondheid op.

Ik zie ook verbeteringen, zoals je nu niet meer zomaar mag zeggen dat iemand een pedofiel is, maar ook dat is een lange tijd gewoon prima geweest. Rutte was een pedofiel, Bill Gates ook en ga zo maar door. Nogmaals ik vind het goed dat dat niet meer mag, maar waarom zou je dan wel gewoon hetzelfde kunnen doen mbt corona? Stellen dat Rutte je dood wil hebben is eigenlijk niet veel anders.

In andere woorden: BNW zit heel vaak op de rand van laster, maar omdat de figuren uit het onderwerp geen user zijn op Fok wordt het vaak toegestaan, maar als het dan over een user gaat, dan mag het niet. Ik weet zeker dat als ik een topic start in BNW over misstanden bij Fok en allerlei verhalen verzin of vreemde conclusies trek het topic gesloten wordt. En terecht. Nu hoeven van mij echt geen BNW-topics gesloten te worden, maar ik zie niet in waarom je niet anders mag denken dan de topicstarten.

Dat laatste moet natuurlijk wel op een fatsoenlijke manier gebeuren en ook ik overschrijd die grens vaker dan ik zou willen. Als mijn bericht dan verwijderd wordt of ik een ban ontvang dan is dat prima. Let er wel op dat in tijd van corona mensen best fel zijn tegen misinformatie en er op z'n minst wordt verwacht dat iemand het een en ander gecheckt heeft. Als iemand dan stelt dat vaccins je doodmaken, omdat 70% van de overleden mensen twee vaccins hebben gehad, dan roept dat bij sommige mensen nogal wat emoties op en ik zie er genoeg in zo'n topic die wel gewoon fatsoenlijk blijven, maar ook worden aangewezen als 'vaste huistrollen'.

Als men een topic start in games over Call of Duty, dan mag ik toch ook gewoon aangeven dat ik de nieuwe call of duty maar niets vind mits ik dat netjes onderbouw? Dat zou ook moeten kunnen in BNW, want het kan natuurlijk niet zo zijn dat mensen van alles mogen beweren en niemand daar inhoudelijk op in mag gaan (mits inhoudelijk en fatsoenlijk).

Veel tekst, je mag het uiteraard niet met mij eens zijn. BNW kan erg leuk en spannend zijn en als men een vraag stelt dan mag daar best op antwoorden, ook als men het niet met topicstarter eens is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Admin woensdag 20 oktober 2021 @ 12:11:01 #295
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201829952
^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201830707
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:29 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Mooi en uitgebreid verwoord
Maar ik voel toch een ondertoon waarin BNW'ers eigenlijk altijd ongelijk hebben en het aan de niet-BNW'ers is om dit even aan hen duidelijk te maken ...

Ik ga niet elk punt van deze post weerleggen maar weer wordt er gestuurd naar "verbieden" van corona topics, want het is allemaal misinformatie, bangmakerij en een gevaar voor de volksgezondheid ??
Nou wij vinden van in het begin de informatie van de overheid misinformatie, bangmakerij en een gevaar voor de volksgezondheid.
En geen van de partijen kan zijn gelijk bewijzen tov de andere, want uiteindelijk geloven we elkaars bronnen toch niet. En het is niet omdat jouw bron het algemeen narratief is, dat je daarmee dan ook direct gelijk hebt.

Wederom ... het blijkt onaanvaardbaar om in deze tijden een andere mening te hebben dan de massa en niet mee te gaan in de vaccinatie obsessie ...
Het is de bedoeling ons uit te sluiten uit de maatschappij, dus forums zullen daar ook onder vallen zeker ?

En het gevaar dat andere, naiëve mensen meelezen in de "gevaarlijke" BNW-topics ?
Besef dat hoe meer niet-BNW'ers continu elke post in corona topics willen weerleggen, hoe meer deze topics bovenaan in de Actieve Topics lijst komen te staan, en hoe meer mensen geneigd zullen zijn dit te lezen.
Dus uiteindelijk werken jullie mee aan het verspreiden van de door jullie bestempelde misinformatie ...

Sorry als dit niet onder feedback valt ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201831161
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:29 schreef Vis1980 het volgende:
Waar het precies fout gaat weet ik niet.
Dit spreekt boekdelen.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:29 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wat ik wel weet is dat er een hoop misinformatie is ten tijde van corona en het letterlijk schade toebrengt aan de maatschappij als dit steeds erger wordt.
Dit is een inhoudsloze claim. Welke schade?
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:29 schreef Vis1980 het volgende:
Er lezen vast mensen mee die zonder tegengeluid geheid meegaan in de stroming met hele nare gevolgen van dien.
Dit betreft een aanname.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:29 schreef Vis1980 het volgende:
De conclusie die getrokken wordt is dat vaccins je dood maken, terwijl dat niet het geval is, omdat er dagelijks vele mensen sterven aan allerlei dingen en nu er zoveel mensen zich laten inenten de kans bij overlijden erg groot is dat zij dus een vaccin hebben gehad. Er zit wel degelijk gevaar in stellen dat het vaccin mensen dood maakt (en dagelijks allerlei bangmaakberichten posten over het hoe evil die vaccins zijn), maar als je dan netjes stelt dat de conclusie vreemd is, dan blijkt dat niet de bedoeling te zijn in BNW. Het gevaar is echter dat mensen meelezen en die rare conclusies ook gaan geloven en dan is het dus fijn dat mensen feiten overleggen..
Wat we nu zien is dat een bepaalde groep mensen met angst en beven artikelen deelt over vermeend gezonde mensen die ernstig ziek worden of zelfs overlijden van Covid. Dit is schijnbaar acceptabel, maar als er artikelen komen over mensen die heftig reageren op bijwerkingen van het vaccin is dit zogenaamde misinformatie. Zo creëer je dus een dubbele standaard. Het ene mag wel, het ander niet.

Jouw post bevestigt precies waar het probleem ligt: een groep users die een afwijkende mening van hun eigen wereldbeeld als "gevaarlijk" en "misinformatie" ziet en daardoor zou willen dat dit soort visies in sterke mate gecensureerd worden. En om vervolgens te bewijzen dat deze meningen "minformatie" zou bevatten wordt er verwezen naar bronnen uit de MSM. En om te bewijzen dat mensen hun mening "gevaarlijk" is worden users soms op gelijke voet gezet met criminelen, massamoordenaars of andere discutabele figuren. In deze Covid reeks was er recent iemand die Breivik opgooide als bewijs waar alternatieve bronnen toe kunnen leiden. Dit is bizar, huiveringwekkend en beschamend.

Als mensen dit oprecht denken dan zou heel BNW dus simpelweg een gevaar voor de samenleving zijn en moeten we het subforum gewoon maar sluiten. Ik opteer liever voor iets anders: de bange mensen die zo daadwerkelijk naar BNW kijken, laten BNW lekker links liggen en zoeken hulp om met hun irreële angsten beter te leren dealen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 20 oktober 2021 @ 13:54:06 #298
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201831287
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mooi en uitgebreid verwoord
Maar ik voel toch een ondertoon waarin BNW'ers eigenlijk altijd ongelijk hebben en het aan de niet-BNW'ers is om dit even aan hen duidelijk te maken ...

Ik ga niet elk punt van deze post weerleggen maar weer wordt er gestuurd naar "verbieden" van corona topics, want het is allemaal misinformatie, bangmakerij en een gevaar voor de volksgezondheid ??
Nou wij vinden van in het begin de informatie van de overheid misinformatie, bangmakerij en een gevaar voor de volksgezondheid.
En geen van de partijen kan zijn gelijk bewijzen tov de andere, want uiteindelijk geloven we elkaars bronnen toch niet. En het is niet omdat jouw bron het algemeen narratief is, dat je daarmee dan ook direct gelijk hebt.

Wederom ... het blijkt onaanvaardbaar om in deze tijden een andere mening te hebben dan de massa en niet mee te gaan in de vaccinatie obsessie ...
Het is de bedoeling ons uit te sluiten uit de maatschappij, dus forums zullen daar ook onder vallen zeker ?

En het gevaar dat andere, naiëve mensen meelezen in de "gevaarlijke" BNW-topics ?
Besef dat hoe meer niet-BNW'ers continu elke post in corona topics willen weerleggen, hoe meer deze topics bovenaan in de Actieve Topics lijst komen te staan, en hoe meer mensen geneigd zullen zijn dit te lezen.
Dus uiteindelijk werken jullie mee aan het verspreiden van de door jullie bestempelde misinformatie ...

Sorry als dit niet onder feedback valt ...
Als er wordt gepost dat 70% van de overleden mensen twee keer gevaccineerd zijn en dat dat dan wordt uitgelegd als 'zie je wel vaccins zijn slecht' dan kan het zijn dat mensen daar dieper op ingaan. Er wordt namelijk helemaal geen verband gelegd tussen het overlijden en vaccins. Als je daarop wijst (mensen gaan nu eenmaal dood en veel mensen laten zich inenten dus nogal logisch dat er mensen overleden zijn na twee vaccins, maar niet dóór die vaccins), dan kan je aankomen met 'we vertrouwen elkaars bronnen niet', maar dat is wat kort door de bocht. Dat iemand op YouTube het zegt, terwijl ook hij niet kan aantonen dat er een verband ligt kun je alleen maar constateren dat het geen volledige informatie is.

Is toch niet verkeerd om daar wat scherper op te zijn? Ik zie niet in waarom men daar niet gewoon op gewezen mag worden, BNW of niet. Wie is die 'jullie' eigenlijk? Je helpt niet mee met verspreiden van misinformatie als je het weerlegd met bronnen. Integendeel.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 20 oktober 2021 @ 14:04:41 #299
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201831395
Er worden genoeg bronnen aangeleverd, dat dit een aantal mensen niet overtuigend genoeg vinden, is hun probleem. Ik kom verder genoeg goede en waardevolle info tegen van users.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 14:09:15 #300
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201831454
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Er worden genoeg bronnen aangeleverd, dat dit een aantal mensen niet overtuigend genoeg vinden, is hun probleem. Ik kom verder genoeg goede en waardevolle info tegen van users.
Maar als in die bron blijkt dat ook daar geen verband kan worden gelegd die anders is dan 'het is zo' dan is zo'n bron discutabel. Waar kan het verband tussen de doden en het vaccins worden gelegd?

Voorbeeld:

YouTube filmpje stelt dat 5g slecht is voor de gezondheid, maar geeft niet aan hoe dat kan.

Iemand werkt 'in de 5g' en vraagt waaruit dat blijkt dan.

User geeft aan 'ik heb al een bron aangeleverd'

Andere user geeft aan dat zoiets niet mogelijk is en dat de bron dat ook niet uitlegt.

Dan is er een misverstand als het aankomt wat een bron nu eigenlijk is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')