Goedemorgen Dotquote:
Morguh Engine. Heb je alweer een nieuwe klus in het vooruitzicht?quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engine. Heb je alweer een nieuwe klus in het vooruitzicht?
Je bent weg voor je met je ogen kan knipperenquote:Op vrijdag 3 september 2021 07:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zit alweer in Duitsland maar wat dichter bij huis deze keer. Weekend wel naar huis
Goedemorgenquote:
Nee twee uurtjes maarquote:Op vrijdag 3 september 2021 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent weg voor je met je ogen kan knipperen
Wel fijn dat je het weekend naar huis mag/gaat
Moet je lang reizen om thuis te komen?
Morguh Pullupquote:
Wauw, er zijn echt zoveel dieren die ik nog nooit gezien hebt. De natuur is prachtigquote:
O dat is nog wel te doenquote:
Hey cafca een goede morgenquote:
Deze was ook nieuw voor me, heel vreemd uitziend beestjequote:Op vrijdag 3 september 2021 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, er zijn echt zoveel dieren die ik nog nooit gezien hebt. De natuur is prachtig
Dat is wel een hele aparte. Het zijn net mensen lippen en kikkerogen. Het beestje is mooi van lelijkheidquote:Op vrijdag 3 september 2021 07:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze was ook nieuw voor me, heel vreemd uitziend beestje
Roodlip vleermuisvis ( ik kan zelf die namen ook verzinnen denk ik)
[ afbeelding ]
Het lijkt inderdaad wel lipstickquote:
Morguh aloa c-/ Het laatste dagje en dan alweer weekendquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh aloa c-/ Het laatste dagje en dan alweer weekend
De tijd gaat echt zo supersnel. Het vliegt echt voorbij.quote:
Morguh Chanelquote:
Valt wel mee toch, zijn meest goede morgen zeggersquote:
11:30 beginnen de grote jongensquote:Op vrijdag 3 september 2021 07:58 schreef pullup het volgende:
Doen ze vandaag al trainingsrondjes op Zandvoort?
Hoorde gisteren dat ze niet alleen op die treinlijn het hele schema hadden aangepast dit weekeinde maar op veel meer
Hoorde vanmorgen dat de boeren daar gaan protesteren morgen. Ik hoorde het niet goed maar dacht te horen in Zandvoortquote:
Hoeveel stikstof produceren ze daar nu weer mee?quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde vanmorgen dat de boeren daar gaan protesteren morgen. Ik hoorde het niet goed maar dacht te horen in Zandvoort
Boerenquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde vanmorgen dat de boeren daar gaan protesteren morgen. Ik hoorde het niet goed maar dacht te horen in Zandvoort
quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel stikstof produceren ze daar nu weer mee?
Ik snap ze ergens wel. Die race heeft geen enkel nut en mag, terwijl de boeren veel moeten laten.quote:
Ja dat is natuurlijk geen argumentquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik snap ze ergens wel. Die race heeft geen enkel nut en mag, terwijl de boeren veel moeten laten.
Ik baal wel. Kan de race net zien op TV>quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:03 schreef chufi het volgende:
voor de liefhebbers hier het schema :
[ afbeelding ]
Voor mij is het ook geen argument maar voor de boeren welquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk geen argument![]()
Kan je wel overal gaan opduiken als er iemand wat mag
Naja de keuze is niet moeilijk lijkt me. Max rijd ook nog wel op een ander momentquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik baal wel. Kan de race net zien op TV>
Mijn max ( kleinzoon ) heeft ook om drie uur wedstrijd karten en ik had hem beloofd dat de eerste race die hij in Eefde moet doen ik kom kijken ( als ik er bij mag zijn mogen twee mensen mee. En zijn papa en mama gaan ook mee)
Er wordt al jaren geraced door allerlei meer vervuilendere klasses op Zandvoort, maar dat mag gewoon zonder bezwaar ...quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mij is het ook geen argument maar voor de boeren wel
Er wordt tegenwoordig overal voor geprotesteerd en ik vraag mij altijd af wat het nut er van is.
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mij is het ook geen argument maar voor de boeren wel
Er wordt tegenwoordig overal voor geprotesteerd en ik vraag mij altijd af wat het nut er van is.
De keuze is zeker heel makkelijk. Ik hoop echt dat ze niet moeilijk doen en dat ze mij binnen laten. Ik ga het gewoon proberen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja de keuze is niet moeilijk lijkt me. Max rijd ook nog wel op een ander moment
Gaat te snel iddquote:Op vrijdag 3 september 2021 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd gaat echt zo supersnel. Het vliegt echt voorbij.
Van mij mag iedereen daar rijden hoor. Ik heb met niemand die daar rijd problemen. ZIjn ook zat zondagsrijders die door de natuur gaan rijden in het weekend.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Er wordt al jaren geraced door allerlei meer vervuilendere klasses op Zandvoort, maar dat mag gewoon zonder bezwaar ...
Dat weten we inmiddels van je ... Boeoeoe.. Lewisquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De keuze is zeker heel makkelijk. Ik hoop echt dat ze niet moeilijk doen en dat ze mij binnen laten. Ik ga het gewoon proberen.
ik ben trouwens geen fan van Max Verstappen
Het is dus nu dat protest van die boeren kreeg net een melding binnen
https://www.hartvannederl(...)it-zandvoort-protest
Oh ja jij was al geen fanquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De keuze is zeker heel makkelijk. Ik hoop echt dat ze niet moeilijk doen en dat ze mij binnen laten. Ik ga het gewoon proberen.
ik ben trouwens geen fan van Max Verstappen
Het is dus nu dat protest van die boeren kreeg net een melding binnen
https://www.hartvannederl(...)it-zandvoort-protest
Het lijkt wel of het de laatste tijd heel erg is met alles. Tegen de maatregelen, tegen het vaccinquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dus.
Het is voor mij wat anders als je uit principe ergens achter gaat staan.
Maar dit is gewoon miezerig en ja die boeren hebben daar een handje van
Dat mag toch, iedereen zijn eigen keusquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weten we inmiddels van je ... Boeoeoe.. Lewis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |