Teabaggen.quote:
Wat weet jij daar vanquote:Op donderdag 2 september 2021 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je teabaggen bedoelde?
Ze heeft je met Aletta gezien denk ik.quote:
Weet ik veel. Ik heb daar geen ervaring mee en ook niet hoe je het spelt.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je teabaggen bedoelde?
Ik heb ook geen ervaring met rodelen.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb daar geen ervaring mee en ook niet hoe je het spelt.
quote:Op donderdag 2 september 2021 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft je met Aletta gezien denk ik.
Ik kan me niet voorstellen dat het dicht bij mijn erotische fantasieën in de buurt komtquote:Op donderdag 2 september 2021 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kom niet uit een holle boom gekropen.
Ik wel. Moet je zeker een keer proberen.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring met rodelen.
Askimquote:
Is dat head firstquote:Op donderdag 2 september 2021 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wel. Moet je zeker een keer proberen.
hey MCH Hoe is het met jou?quote:
Is idd leuk om eens te doen.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wel. Moet je zeker een keer proberen.
Weekendquote:Op donderdag 2 september 2021 23:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey MCH Hoe is het met jou?
Leuk om ook jou hier te zien!quote:Op donderdag 2 september 2021 23:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey MCH Hoe is het met jou?
lekker ik morgen 1 avonddienst en heb ik vakantieeeequote:
Dat zijn wel de beste dienstenquote:Op donderdag 2 september 2021 23:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lekker ik morgen 1 avonddienst en heb ik vakantieeee
ja ik vind jou ook leukquote:
Neequote:
Nou, wat een complimentjes op deze donderdagavondquote:Op donderdag 2 september 2021 23:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ik vind jou ook leuk
Wanneer vliegen jullie?quote:Op donderdag 2 september 2021 23:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lekker ik morgen 1 avonddienst en heb ik vakantieeee
quote:Op donderdag 2 september 2021 23:46 schreef MCH het volgende:
Mijn beeld van @:mootie @:mazaru en @:shitakidinges is dat ze echt van die gezellige poezevrouwtjes zijn
Daar zal ik de volgende keer over uitweidenquote:Op donderdag 2 september 2021 23:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat je met gezellige poezevrouwtjes bedoelt.
11 september heb eerst nog weekje thuisquote:
Diplomatiek antwoord.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar zal ik de volgende keer over uitweiden
Turkish airlines of gewoon Pegasus?quote:Op donderdag 2 september 2021 23:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
11 september heb eerst nog weekje thuis
harige poesjesquote:Op donderdag 2 september 2021 23:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat je met gezellige poezevrouwtjes bedoelt.
Nou vooruit dan. Gezellig met een kopje Chinese tomatensoep van Unox erbij.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar zal ik de volgende keer over uitweiden
pegasusquote:Op donderdag 2 september 2021 23:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Turkish airlines of gewoon Pegasus?
quote:Op donderdag 2 september 2021 23:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Gezellig met een kopje Chinese tomatensoep van Unox erbij.
chufi toch.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
Wel een soort van gewaagd om op 11 September te gaan vliegen.
quote:Op donderdag 2 september 2021 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
Wel een soort van gewaagd om op 11 September te gaan vliegen.
Ik googelde dit omdat ik de kikkererwten niet geloofde ;')quote:Op donderdag 2 september 2021 23:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee ook die met kikkererwten. Die is ook lekker.
quote:Op donderdag 2 september 2021 23:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik googelde dit omdat ik de kikkererwten niet geloofde ;')
Kan het ter afwisseling wel waarderenquote:
Daarom gaf ik het ook aan natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2021 23:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan het ter afwisseling wel waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |