Dat is wel zo ja, misschien dat ik hem een beetje onderschatte in mijn vorige reactie...quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
Gevaarlijk mannetje. Vooral ook omdat hij heel luchtig doet over de gevangenis waar hij heen moet als hij zijn buuf vermoordt.
Hij is roekeloos en het lijkt alsof hij zwaar aan de drugs zit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:33 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, misschien dat ik hem een beetje onderschatte in mijn vorige reactie...
Dat idee van de drugs had ik ook, geen fijn buurmannetje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is roekeloos en het lijkt alsof hij zwaar aan de drugs zit.
Vooral omdat hij zomaar een misdaad zou kunnen begaan. Hij heeft geen enkel moreel besef lijkt wel. Of het boeit hem niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:51 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat idee van de drugs had ik ook, geen fijn buurmannetje.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:34 schreef wizzer het volgende:
Rammstein 😁 Geweldige tekst ook uitgekozen voor deze happening😂.
Zwaar aan de speed zo te zien.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
Hij is roekeloos en het lijkt alsof hij zwaar aan de drugs zit.
Om doodsbang van te wordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:59 schreef E.T. het volgende:
Kan me wel voorstellen dat die alleenstaande griet bang voor hem is..
Ik zit de reacties bij de Facebook-bericht te lezen.. Hij is dus al heel wat jaren berucht
https://www.facebook.com/(...)sts/1102015639941223 MyGod wat een kansloze...
quote:
Volgens mij is zijn huidige vriendin ook bang voor hem.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:59 schreef E.T. het volgende:
Kan me wel voorstellen dat die alleenstaande griet bang voor hem is..
Ik zit de reacties bij de Facebook-bericht te lezen.. Hij is dus al heel wat jaren berucht
https://www.facebook.com/(...)sts/1102015639941223 MyGod wat een kansloze...
Kan ik me levendig voorstellenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 19:49 schreef Ole het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is zijn huidige vriendin ook bang voor hem.
Nee de woningbouw wilde niet optreden tegen dit zwembad. en ze hadden toevallig ook geen tijd voor dit programma.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:10 schreef JanGroen het volgende:
De woningbouw / verhuurder was helemaal niet in beeld. De eiseres had hier ook simpelweg naartoe kunnen gaan om het zwembad aan te kaarten, aangezien er letterlijk in de huurovereenkomst staat dat je de gezamelijke binnentuin niet mag gebruiken voor een eigen zwembad.
Maar omdat er meerdere zaken speelden (poging tot aanrijden, beschuldiging van beschadigen auto, gluren, intimideren, geluidsoverlast) besloot de eiseres om naar Mr. Frank Visser doet uitspraak te gaan. Slim van haar.
Dat Matthew niet heel snugger was bleek al wel toen hij Mr. Bart Beuving gelijk een hand wilde geven... Man dan heb je het echt niet begrepen in deze tijd. De rechter wist gelijk met wat voor figuur hij te doen had volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |