abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201188426

Dit moet wel een topshow worden. De Rijdende Rechter maar dan platter, ordinairder, volkser. Je ziet in de promo al dat ze uitsluitend Zanger Rinus-wijken bezoeken waar mensen leven met 300 kippen in hun achtertuin of witte tuinstoelen in de voortuin. Weg zijn de kakkers met een overhangende tak, maak plaats voor de gewone Nederlander met gewone Nederlander problemen.

Memorabele uitzendingen

17 oktober 2016
Mevrouw Adriana en mevrouw Johanna zijn buren van elkaar. Mevrouw Johanna beleefd plezier aan het voeren van de vogels in haar tuin. Mevrouw Adriana ondervind hier hinder van omdat ze schijtziek wordt van de vogels die in haar tuin poepen en voor nog meer overlast zorgen. Dan komt ook nog het buurmeisje erbij die mevrouw Johanna beschuldigt van het openzetten van het konijnenhok van het buurmeisje. Mr. Visser besluit dat mevrouw Johanna gewoon de vogels mag blijven voeren.

Mevrouw Adriana, ookwel door ons FOK!kers Magere Hein genoemd houdt er nogal van om mevrouw Johanna uit te schelden en te bedreigen. Dit erkent ze ruiterlijk aan Viktor, getuige onderstaand fragment:

Maandag 31 oktober 2016 - Kat in de zak
Mevrouw Jessica koopt bij de cattery van mevrouw Jacqueline een poes. Deze poes blijkt helaas ziek te zijn en mevrouw Jessica eist een schadevergoeding van mevrouw Jacqueline. Tijdens het locatiebezoek ziet Mr. Visser poep aan de muren zitten, wordt mevrouw Jessica bedreigd door de partner van mevrouw Jacqueline en zien we een-dags-kuikens aan de katten gevoerd worden. Mevrouw Jessica wordt in het gelijk gesteld en mevrouw Jacqueline moet een schadevergoeding betalen. Tijdens de uitzending blijkt ook nog dat mevrouw Jacqueline, naast een enorme hoeveelheid beenhaar, ook nog een gastenboek heeft:

20 februari 2020
In Mr. Frank Visser doet uitspraak lost Mr. Frank Visser samen met Viktor Brand hoogoplopende kwesties en conflicten op voor de gewone man en vrouw in Nederland. Mr. Visser reist af naar Lijnden onder de rook van Schiphol. Daar liggen vliegtuigspotter Piet en zijn dochter Ria in de clinch met hun buren Wesley en Manon. Die hebben namelijk een container met bouwpuin voor hun huis geplaatst en volgens Piet wordt zijn uitzicht hierdoor belemmerd. Daarnaast windt hij zich op over twee schuttingen die door de buurman zijn verwijderd en niet goed zijn teruggezet. Inmiddels heeft Piet al tierend met zijn wandelstok staan zwaaien en dreigt de situatie met de buren volledig uit de hand te lopen. Hoogste tijd dus dat mr. Visser hier een stokje voor steekt en deze zaak veilig aan de grond zet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201188453
Nieuwe afleveringen?
pi_201188469
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:16 schreef Nober het volgende:
Nieuwe afleveringen?
Ja

Ik ben ook lesbisch :+ _O-
pi_201188477
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:18 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ja

Ik ben ook lesbisch :+ _O-
Ik val ook op vrouwen. Lekker man.
  donderdag 2 september 2021 @ 22:20:00 #5
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_201188503
Ik blijk ook lesbisch te zijn
pi_201188555
De niet helemaal hetero (?) Zit er ook echt lekker charmant bij.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 2 september 2021 @ 23:03:27 #8
39237 crew  H_T
2733
pi_201189197
Wel een nieuwe dus! Ik kon dit topic niet vinden en dacht toen dat het wel een herhaling zou zijn
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 3 september 2021 @ 16:55:58 #9
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_201197412
Oude mensen die WO3 willen starten over een schutting. Heerlijke uitzending.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_201199779
De buurman heeft achterhaalde denkbeelden over buitenlanders, maar de buurvrouw zegt zelf 'Ik weet hoe Turken zijn'. :') over haar eigen man.

Ja mensen met die nationaliteit zijn een soort hive mind die allemaal hetzelfde denken.
pi_201199795
Straks nog lekker schreeuwen tegen elkaar zag ik al. En het kadaster komt
pi_201199833
Victor heeft echt een scheidsrechters fluitje nodig _O-
pi_201199980
Julij
pi_201200019
Echt de hele buurt ligt in de clinch met elkaar :')

En de huizen van eisers en/of verweerder zijn koop verstond ik
pi_201206077
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 september 2021 19:10 schreef Stepperoller het volgende:
De buurman heeft achterhaalde denkbeelden over buitenlanders, maar de buurvrouw zegt zelf 'Ik weet hoe Turken zijn'. :') over haar eigen man.

Ja mensen met die nationaliteit zijn een soort hive mind die allemaal hetzelfde denken.
En dan roepen "ik kan geen racist zijn, want ik ben zelf een buitenlander" _O-
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_201207409
Ik zag langskomen dat dit een erge uitzending zou zijn, dus ik kijken incl reclames.Met mijn snacks en drinken, ik zat er klaar voor. Het viel tegen. We hebben toch wel ergere gezien? De Bloemstraat werd de Boemstraat, sowieso vielen wat plankjes op een schutting niet op, de meeste voortuintjes waren een mix van een nagebootste Efteling of puur,wilde natuur met gedumpt afval.

[ Bericht 0% gewijzigd door wizzer op 04-09-2021 12:18:44 (Typfout) ]
pi_201213552
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:18 schreef wizzer het volgende:
Ik zag langskomen dat dit een erge uitzending zou zijn, dus ik kijken incl reclames.Met mijn snacks en drinken, ik zat er klaar voor. Het viel tegen. We hebben toch wel ergere gezien? De Bloemstraat werd de Boemstraat, sowieso vielen wat plankjes op een schutting niet op, de meeste voortuintjes waren een mix van een nagebootste Efteling of puur,wilde natuur met gedumpt afval.
Ik kijk nu en vind het best spannend daar tijdens die straatconfrontatie. Nog gern partij kunnen kiezen maar ik neig naar team zeeman. Hoewel dat ook een flinke zeikerd is.
anonieme razernist
pi_201213684
Die Turkse echtgenoot is een jaar of twintig jonger lijkt wel.
anonieme razernist
pi_201284757
Ik schreeuw niet ik praat gewoon hard _O-
Twinning = boring
pi_201284772
Present *O*
  donderdag 9 september 2021 @ 21:34:49 #21
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_201284774
Stank ):O
Haters everywhere but I don't really care.
pi_201284778
Lijken me niet echt tokkies. Jammer.
  donderdag 9 september 2021 @ 21:34:59 #23
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201284781
*O*
  donderdag 9 september 2021 @ 21:35:49 #24
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_201284792
Wat praat ie sip.
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 9 september 2021 @ 21:38:37 #25
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201284836
Die Viktor _O-

100!! :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')