Normaal zou ik zeggen nee, maar er wordt nu al gelekt dat 20e niet realistisch is. Dan weet je al bijna hoe het afloopt.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:42 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat laatste is de opmaat om 3G naar Duits model in te voeren, of eigenlijk 2G als testen niet meer gratis zijn. In de praktijk gewoon vaccinatieplicht om je in de openbare ruimte te mogen begeven. En dat moet dan wel een volledige vaccinatie zijn, dus straks 3e, 4e en 5e booster.
In Frankrijk en Duitsland wordt dat met veel bombarie aangekondigd. In Nederland worden we er voorzichtig en behoedzaam in gerommeld. Gewoon lekker 2 maanden van tevoren vast laten uitlekken dat 1 november waarschijnlijk ook niet gehaald gaat worden. En dat die 75-man grens toch maar wat lager moet, want we moeten het wel veilig en verantwoord en behoedzaam doen...
Behalve als je een onuitspreekbare naam hebt.quote:
Ik heb het opgezocht, correctie: DonDruiper.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:37 schreef capricia het volgende:
[modbreak]nee. We gaan user names expres verbasteren. [/modbreak]
Bedankt paprikaquote:Op donderdag 2 september 2021 22:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Behalve als je een onuitspreekbare naam hebt.![]()
Zelfs als dat wel zo zou zijn, we weten dat een vaccin je niet onaantastbaar maakt om het virus op te lopen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zeker aangezien de meeste van die kinderen niet gevaccineerd zijn.
Ik heb de hoop (ietwat naïef) dat dat dan niet zo zou zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zelfs als dat wel zo zou zijn, we weten dat een vaccin je niet onaantastbaar maakt om het virus op te lopen. Wedden dat ze zelfs als de hele school gevaccineerd zou zijn nog mensen naar huis sturen zodra ze een besmetting vinden.
Dat we moeten stoppen met angst aanpraten door de politiek en mensen in de tv programma's.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat zegt ie? Erwin Kompanje is ook een held. Gelukkig zijn er hier en daar nog wel voices of reason. Jaap Goudsmit heb ik al een tijdje niet gehoord helaas.
En wie gaat dat allemaal handhaven in Nederland?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:42 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat laatste is de opmaat om 3G naar Duits model in te voeren, of eigenlijk 2G als testen niet meer gratis zijn. In de praktijk gewoon vaccinatieplicht om je in de openbare ruimte te mogen begeven. En dat moet dan wel een volledige vaccinatie zijn, dus straks 3e, 4e en 5e booster.
In Frankrijk en Duitsland wordt dat met veel bombarie aangekondigd. In Nederland worden we er voorzichtig en behoedzaam in gerommeld. Gewoon lekker 2 maanden van tevoren vast laten uitlekken dat 1 november waarschijnlijk ook niet gehaald gaat worden. En dat die 75-man grens toch maar wat lager moet, want we moeten het wel veilig en verantwoord en behoedzaam doen...
Waarom mag je wel juichen voor gezondheidspaspooorten maar geen grapjes maken over de mogelijke gevolgen?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:47 schreef capricia het volgende:
[modbreak]en kappen met die holocaust vergelijkingen[/modbreak]
Nou ja 20e wordt 25e, dat is nog wel te overzien. Maar de 'versoepeling' is in feite een verzwaring met al het andere wat om de hoek komt kijken.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen nee, maar er wordt nu al gelekt dat 20e niet realistisch is. Dan weet je al bijna hoe het afloopt.
De achterliggende gedachte is dat Don Draper alles neukte wat los en vast zat, dus hij ook wel een druipertje heeft opgelopen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:44 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht, correctie: DonDruiper.
Daar heeft die user toch zelf voor gekozen?
Blijkbaar heeft hij daar last van, of loopt er graag mee te koop, who cares. Het is maar een username.
We moeten gewoon het beste hopen, maar op zoveel plekken nemen de aantallen enorm toe, VS op dit moment op 165.000 en dat loopt nog door tot 2 am.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
We zitten nu qua ziekenhuisbezetting op hetzelfde niveau als eind september 2020. Dus als deze de komende weken niet toeneemt, is er dus geen verschil met vorig jaar mbt ernstige ziekteverschijnselen.
Overigens heb ik het vermoeden dat de meeste maatregelen qua werk nog weleens tot het einde van het jaar kunnen gaan gelden. Noem het een gokje.
Dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:50 schreef Za het volgende:
[..]
We moeten gewoon het beste hopen, maar op zoveel plekken nemen de aantallen enorm toe, VS op dit moment op 165.000 en dat loopt nog door tot 2 am.
Ik verwacht nieuwe maatregelen per 1 oktober.
Geen idee, wie hebben de avondklok en mondkapjes gehandhaafd? Het werd in ieder geval allemaal vrij dociel opgevolgd tot het moment dat de afschaffing al officieus onderweg was.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En wie gaat dat allemaal handhaven in Nederland?
En dan hebben we straks in oktober wat uitbraken die zijn te herleiden naar een kroeg of een voetbalkantine en dan ligt het natuurlijk niet aan het QR-systeem van Mark en Hugo dat vol gaten zit, maar hebben wij ons met z'n allen niet aan de regeltjes gehouden. Je ziet het alweer van mijlenver aankomen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:52 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Geen idee, wie hebben de avondklok en mondkapjes gehandhaafd? Het werd in ieder geval allemaal vrij dociel opgevolgd tot het moment dat de afschaffing al officieus onderweg was.
Waar zei ie dat?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:47 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat we moeten stoppen met angst aanpraten door de politiek en mensen in de tv programma's.
Elk positief nieuws wordt gelijk neergehaald door hel en verdoemenis.
Hij zegt ook dat er niets is uitgekomen uit alle hel en verdoemenis praters.
Hij heeft het dan voornamelijk over code zwart roepers.
helemaal 0 tot de ziekenhuizen weer (te) vol rakenquote:Op donderdag 2 september 2021 22:56 schreef Discombobulate het volgende:
En wat de fok is trouwens het probleem voor een gevaccineerde als een ander niet gevaccineerd is?
Die zijn volgens de Kuipers - Gommers N.V. nu al te vol.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
helemaal 0 tot de ziekenhuizen weer (te) vol raken
Dat zou wel echt het failliet zijn van dit land.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:49 schreef aTypisch het volgende:
Ik kijk er wel echt naar uit, zonder pasje niet in winkels kunnen
Is het zwalkbeleid niet al het failliet van dit land?quote:Op donderdag 2 september 2021 23:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zou wel echt het failliet zijn van dit land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |