Ik geloof ook oprecht niet dat er veel ondernemers zijn die hierop zitten te wachten.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:28 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ik ben nu toevallig gevaccineerd, maar ik ben er gewoon op tegen om overal dat soort checkpoints voor te zetten. Als het er van komt zal ik de locaties die daar aan meewerken zo veel mogelijk mijden.
Realistisch gezien verwacht ik dan alleen mijn principes aan de kant te zetten voor voor mij essentiele locaties zoals werk, sport en af en toe een festival.
DmJ was echt de grootste clusterfuck van Den Haag in deze hele coronacrisis. Onbegrijpelijk nog steeds. Nog erger dan de niet onderbouwde verlengingen van de avondklok en de mondmaskerfarce.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Bedank de regering maar voor het Dansen met Janssen en TvT fiasco. Gevolgd door het OMT wat nu vrijwel niets meer durft.
Ik woon tegenover een AYCE-restaurant, liep er een kwartier geleden nog langs, en ik zag een lange tafel met een groep van wel twintig man. Zeker allemaal uit hetzelfde huishouden.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit is eerder een verzwaring dan een versoepeling.
Ik kon afgelopen week gewoon naar de all you can eat, daar waren echt wel meer dan 75 mensen en het enige dat anders was, was dat de tafeltjes iets verder uit elkaar stonden.
En vanaf 20 25 september mogen de tafeltjes weer iets dichter op elkaar maar moet je een bewijs laten zien?
Meh
Vergeet ook niet het wegbezuinigen van IC-bedden en de bijbehorende verpleegkundigen om vervolgens de burger de schuld in de schoenen te schuiven van een mogelijke "code zwart".quote:Op donderdag 2 september 2021 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
DmJ was echt de grootste clusterfuck van Den Haag in deze hele coronacrisis. Onbegrijpelijk nog steeds. Nog erger dan de niet onderbouwde verlengingen van de avondklok en de mondmaskerfarce.
De lange tafel kan wel, zolang iedereen maar op 1,5 meter zit maar dat zal ook wel niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon tegenover een AYCE-restaurant, liep er een kwartier geleden nog langs, en ik zag een lange tafel met een groep van wel twintig man. Zeker allemaal uit hetzelfde huishouden.
Gaat dat maximum van 750 nu nog veranderen na 25 september?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel treurig dat je in NL zelfs met een coronabewijs maar max. 750 mensen op een 'festivalterrein' mag toelaten.
Tuurlijk niet, die 1,5 meter is echt passe hoor. Wie daar nu nog in gelooft leeft in een andere wereld.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De lange tafel kan wel, zolang iedereen maar op 1,5 meter zit maar dat zal ook wel niet.
Misschien moet Mark weer eens in de camera kijken en zeggen dat hij een afspraak wil maken.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die 1,5 meter is echt passe hoor. Wie daar nu nog in gelooft leeft in een andere wereld.
Haha nee.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De lange tafel kan wel, zolang iedereen maar op 1,5 meter zit maar dat zal ook wel niet.
Het punt is natuurlijk dat er ook totaal geen handhaving meer is.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien moet Mark weer eens in de camera kijken en zeggen dat hij een afspraak wil maken.
Wat zegt ie? Erwin Kompanje is ook een held. Gelukkig zijn er hier en daar nog wel voices of reason. Jaap Goudsmit heb ik al een tijdje niet gehoord helaas.quote:
Zolang je blijft testen elke keer als een kind een snotneus heeft zul je corona blijven aantreffen, ook na vaccinaties.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20210902_20002419
Met een stortvloed aan dit soort berichten zie ik het eigenlijk maar uitmonden in ofwel wederom een weggegooid schooljaar, ofwel straks ook vaccineren voor 12-. Of beiden.
Daarom moeten we straks absoluut eens kappen met dat varen op besmettingen zoals Israël nu doet. Dan gaan we echt BNW en hebben we het er helemaal zelf naar gemaakt omdat we zo vanuit angst ofzo reageren.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:25 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Onderzoek naar breaktrough infections. Mensen die na vaccinatie als nog besmet raken hebben veel minder klachten veel minder kans om in het ziekenhuis te komen en veel minder kans op long covid.
Hihihi.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:37 schreef capricia het volgende:
[modbreak]nee. We gaan user names expres verbasteren. [/modbreak]
Gewoon stoppen met pavlov reacties op basisscholen, en geen hele klassen naar huis sturen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Met een stortvloed aan dit soort berichten zie ik het eigenlijk maar uitmonden in ofwel wederom een weggegooid schooljaar, ofwel straks ook vaccineren voor 12-. Of beiden.
Zeker aangezien de meeste van die kinderen niet gevaccineerd zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zolang je blijft testen elke keer als een kind een snotneus heeft zul je corona blijven aantreffen, ook na vaccinaties.
Hoezo, we hebben toch online onderwijs?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dat laatste is de opmaat om 3G naar Duits model in te voeren, of eigenlijk 2G als testen niet meer gratis zijn. In de praktijk gewoon vaccinatieplicht om je in de openbare ruimte te mogen begeven. En dat moet dan wel een volledige vaccinatie zijn, dus straks 3e, 4e en 5e booster.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)0-september-te-vroeg
Duurt lang hè, zo'n wet aanpassen.
Ook leuk:
[..]
TvT als je gaat klaverjassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |