Nou, dat was nog slechter dan ik dacht dat het zou worden. Echt heel veel slechter.
Ik dacht, okay het verhaal gaat verkracht worden door die woke feminist Judkins, maar het gaat er in ieder geval nog fantastisch goed uitzien met dat gigantische budget van ze. Niet dus.
-Hele slechte conversaties. Totaal geen verdieping en alles ontzettend gehaast. De vrienden met wie ik het gezien heb en die niets van WoT weten snappen er geen ruk van en dat snap ik goed.
-De intro is echt heel slecht, alsof WoT alleen om vrouwen draait.
-De eerste scene (het Moiraine stuk sla ik gewoon maar helemaal over) met weer het aloude, ik ren sneller dan een paard cliché.
-De CGI is met al die miljoenen die ze gekregen hebben om dit te maken om te huilen.
-Moiraine die de Winespring Inn vernietigt want fuck de mensen die daar schuilen.
-Mat is blijkbaar een dief.
-Blijkbaar weet de hele wereld dat er drie ta'veren in Emond's Field rondlopen. Oh nee, we're woke, vier ta'veren!
-Vrouwelijke Dragon Reborn, fuck alle lore.
-Shadar Logoth
-Thom Merillin
-Perrin z'n vrouw.
-Geen Elyas Machera en geen fatsoenlijke wolven, maar piepkleine wolfshondjes.
-Ergens in the middle of fucking nowhere een groep Whitecloaks MET Questioners tegenkomen die als de EF groep over Trollocs begint en beweert op weg te zijn naar Whitebridge de EF groep gewoon laat lopen. WHAT THE FUCK?!
-Nog steeds; Whitecloak kostuums
-Verhaal over Manetheren als fanservice denk ik, maar het sloeg nu helemaal nergens op.
-Navy Seal Nynaeve.
-Hoi, jullie kennen mij niet, maar iemand van jullie is de Dragon Reborn *BOOM* dus jullie moeten nu meegaan. Oh, oké, dan laten we maar gaan nu. WHAT THE FUCK?!
Helaas kan ik nog wel even doorgaan, want de lijst is gigantisch lang. Karaktermoord, geen immersie, clichés en idioterie. Dit is wat ik op dat vreselijke kanaal SyFy verwacht en niet als multimiljoen show op Prime. Dit is echt heel, heel erg slecht. Misschien dat ze het bij Amazon met die Tolkien serie waar kunnen maken, maar na dit houd ik mijn hart vast