abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 september 2021 @ 16:22:51 #1
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_201183323
Ik word helemaal gek van al die paupers die opeens helemaal into f1 en racen zijn.
Het is nog nooit zo erg geweest, vooral op twitter waar iedereen over elkaar buitelt hoe fan ze wel niet zijn. En allemaal zijn het hypevolgers :r

Klacht zandvoort verpest mijn week
antiklacht de hype zal na dit weekend snel afnemen
pi_201183335
Ok zure boomer
pi_201183346
Terechte klacht.

Op zo’n moment wordt pijnlijk duidelijk hoe groot deel van de bevolking uit ordinaire tokkies bestaat.
pi_201183362
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:25 schreef Hamzoef het volgende:
Terechte klacht.

Op zo’n moment wordt pijnlijk duidelijk hoe groot deel van de bevolking uit ordinaire tokkies bestaat.
Of uit mensen die vooral tegen alle leuke dingen zijn.
pi_201183409
quote:
83s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:26 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]
Klimaat vervuilen om het vervuilen is niet leuk.
Zeker niet in 2021
pi_201183427
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:29 schreef Hamzoef het volgende:

[..]
Zeker niet in 2021
Miemiemiemie.

Jouw aanwezigheid op internet kost ook co2 in de vorm van energieverbruik van de servers en jouw mobieltje/computer.

Ga eens heel snel consequent zijn en zet je computer uit. Nu ben je namelijk nogal hypocriet.
pi_201183439
quote:
Zeker niet in 2021
lekker weer he hamza
zeker tot volgende week donderdag een graadje of 24 pffffffffff
lol
pi_201183458
quote:
83s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:31 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]
Miemiemiemie.

Jouw aanwezigheid op internet kost ook co2 in de vorm van energieverbruik van de servers en jouw mobieltje/computer.

Ga eens heel snel consequent zijn en zet je computer uit. Nu ben je namelijk nogal hypocriet.
Dit argument slaat natuurlijk nergens op, dat weet je zelf ook best.
pi_201183461
quote:

[..]
Zeker niet in 2021
Laat ik nou net dit pareltje van je tegenkomen:

quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 14:00 schreef Hamzoef het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een vakantie naar Canada.

Ik heb echter geen idee hoe dat werkt qua vliegen. Ik heb pas een keer in mijn leven gevlogen (lang geleden,naar Istanbul), ik pak liever de auto. Dat is echter lastig naar Canada. :)

Ik heb me nog echt in vliegtickets verdiept. Ik dacht ik kom er met Google wel uit, maar na een paar uur zie ik door de bomen het bos niet meer. Zeker voor enkele reis is het lastig wat te vinden, maar retour is ook erg onduidelijk. Dan staat er een prijs , klik je er op, en is het opeens bijna de helft duurder.

Wie kan me op weg helpen?Welke sites? Tips?
Weet je niet hoeveel co2 een vliegreis kost? Dat is pas vervuilen om het vervuilen.
pi_201183472
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:33 schreef Hamzoef het volgende:

[..]
Dit argument slaat natuurlijk nergens op, dat weet je zelf ook best.
Het geeft vooral aan dat jij Roomser dan de paus probeert te zijn.

Anno 2021 een vliegreis naar Canada maken, man man man, wat een vervuiling.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2021 16:34:55 ]
pi_201183528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:22 schreef VarkensHart het volgende:
antiklacht de hype zal na dit weekend snel afnemen
Dat kunnen we alleen maar hopen. Als Verstappen wint, en daarmee weer de leiding in het WK pakt zou het allemaal nog wel eens een tijdje aan kunnen houden.
pi_201183545
Formule 1 is geen sport.
U MAD?
pi_201183623
quote:
83s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:34 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]
Het geeft vooral aan dat jij Roomser dan de paus probeert te zijn.

Anno 2021 een vliegreis naar Canada maken, man man man, wat een vervuiling.
Haha, dat is op zich een goed voorbeeld, want dat is iets wat ik echt overweeg.
Maar goed, daarvoor heb ik al 20 jaar niet gevlogen.
Ik probeer mijn ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden, maar ja ik rijd ook wel eens in mijn auto. Dan is het echter om van A naar B te komen, ik ga niet doelloos rondjes rijden.

Van formule 1 is het bekend dat het zorgt voor een enorme uitstoot. Anno 2021, een paar weken nadat er een zeer alarmerend rapport m.b.t klimaat gepubliceerd is, dit toestaan geeft een heel verkeerd signaal aan de bevolking af.

Dát signaal vind ik veel erger dan het evenement zelf, en is tekenend voor hoe de beleidsmakers hier in staan.
  Moderator donderdag 2 september 2021 @ 16:56:36 #14
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_201183701
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:25 schreef Hamzoef het volgende:
Terechte klacht.

Laat het eens gaan hamzuur
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_201183756
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:49 schreef Hamzoef het volgende:

[..]
Ik probeer mijn ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden, maar ja ik rijd ook wel eens in mijn auto. Dan is het echter om van A naar B te komen, ik ga niet doelloos rondjes rijden.

Van formule 1 is het bekend dat het zorgt voor een enorme uitstoot. Anno 2021, een paar weken nadat er een zeer alarmerend rapport m.b.t klimaat gepubliceerd is, dit toestaan geeft een heel verkeerd signaal aan de bevolking af.

Dát signaal vind ik veel erger dan het evenement zelf, en is tekenend voor hoe de beleidsmakers hier in staan.
De F1 is al CO2 neutraal bezig en ze proberen om compleet geen CO2 meer uit te stoten vanaf 2030 https://corp.formula1.com(...)nd-net-zero-by-2030/
De technologie die hier voor nodig zal zijn, zal automatisch doorsijpelen naar de autoindustrie en olieindustrie (en elke industrie die er nut voor heeft). Dit verbieden is absolute onzin, aangezien dit het signaal afgeeft dat technologische ontwikkeling mbt milieu keihard afgestraft wordt.

Echt, jouw plezierreisje is vele malen erger dan de uitstoot van de F1, aangezien de uitstoot van de F1 er in de toekomst voor zorgt dat de globale uitstoot minder kan worden, terwijl jouw plezierreisje alleen maar stoere fotootjes voor je Facebook oplevert.

Protip: practice what you preach.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2021 17:02:18 ]
pi_201183770
Ik heb er ook niet veel mee, ondanks dat ik wel wat met auto's heb.
Maar...voor de gelegenheid toch even een 3d projectje gestart waar dit de eerste render van is (erg donker nog, maar het is vooralsnog maar een eerste testrender):

opklik voor XXL
People assume too much.
pi_201183933
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:40 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]
Dat kunnen we alleen maar hopen. Als Verstappen wint, en daarmee weer de leiding in het WK pakt zou het allemaal nog wel eens een tijdje aan kunnen houden.
Nog jaren, Verstappen gaat nog een paar jaar beter worden en bij Sir Lulu zal er toch wel eens wat sleet op komen.
En dan gaat Verstappen het het komende decennium uitvechten met de volgende generatie Britten: Lando Norris en George Russell
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  donderdag 2 september 2021 @ 18:52:30 #18
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201185433
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:41 schreef de_boswachter het volgende:
Formule 1 is geen sport.
Sowieso is 'sport' een term om spelletjes waar volwassen mensen met een bal spelen of elkaar slaan te legitimeren.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 2 september 2021 @ 19:07:03 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201185775
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:49 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Waarom rijd je dan zelf nog gewoon in een SUV en eet je vlees?
pi_201185810
quote:
83s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:33 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]
Laat ik nou net dit pareltje van je tegenkomen:
[..]
Weet je niet hoeveel co2 een vliegreis kost? Dat is pas vervuilen om het vervuilen.
_O-
  donderdag 2 september 2021 @ 19:28:47 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201185811
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:56 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
hamzuur
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_201185829
quote:
83s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:26 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]
Leuk??? Wat is daar in hemelsnaam nu leuk aan? Als je op het gaspedaal drukt, gaat de wagen vooruit en als je aan het stuur draait, maakt hij een bocht. Mijn zoontje van 6 vindt dat leuk, maar volwassenen (bij hun volle verstand) hebben toch wel intelligentere belangstellingen?
pi_201185912
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:00 schreef very het volgende:
Ik heb er ook niet veel mee, ondanks dat ik wel wat met auto's heb.
Maar...voor de gelegenheid toch even een 3d projectje gestart waar dit de eerste render van is (erg donker nog, maar het is vooralsnog maar een eerste testrender):

opklik voor XXL
[ afbeelding ]
Ik zou het zo donker houden, dan zie je niet hoe kut het is
pi_201185918
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:30 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Leuk??? Wat is daar in hemelsnaam nu leuk aan? Als je op het gaspedaal drukt, gaat de wagen vooruit en als je aan het stuur draait, maakt hij een bocht. Mijn zoontje van 6 vindt dat leuk, maar volwassenen (bij hun volle verstand) hebben toch wel intelligentere belangstellingen?
Ok, zuurtje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')