Of uit mensen die vooral tegen alle leuke dingen zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:25 schreef Hamzoef het volgende:
Terechte klacht.
Op zo’n moment wordt pijnlijk duidelijk hoe groot deel van de bevolking uit ordinaire tokkies bestaat.
Klimaat vervuilen om het vervuilen is niet leuk.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:26 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Of uit mensen die vooral tegen alle leuke dingen zijn.
Miemiemiemie.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Klimaat vervuilen om het vervuilen is niet leuk.
Zeker niet in 2021
lekker weer he hamzaquote:Op donderdag 2 september 2021 16:29 schreef Hamzoef het volgende:
Zeker niet in 2021
Dit argument slaat natuurlijk nergens op, dat weet je zelf ook best.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Miemiemiemie.
Jouw aanwezigheid op internet kost ook co2 in de vorm van energieverbruik van de servers en jouw mobieltje/computer.
Ga eens heel snel consequent zijn en zet je computer uit. Nu ben je namelijk nogal hypocriet.
Laat ik nou net dit pareltje van je tegenkomen:quote:Op donderdag 2 september 2021 16:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zeker niet in 2021
Weet je niet hoeveel co2 een vliegreis kost? Dat is pas vervuilen om het vervuilen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:00 schreef Hamzoef het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een vakantie naar Canada.
Ik heb echter geen idee hoe dat werkt qua vliegen. Ik heb pas een keer in mijn leven gevlogen (lang geleden,naar Istanbul), ik pak liever de auto. Dat is echter lastig naar Canada.
Ik heb me nog echt in vliegtickets verdiept. Ik dacht ik kom er met Google wel uit, maar na een paar uur zie ik door de bomen het bos niet meer. Zeker voor enkele reis is het lastig wat te vinden, maar retour is ook erg onduidelijk. Dan staat er een prijs , klik je er op, en is het opeens bijna de helft duurder.
Wie kan me op weg helpen?Welke sites? Tips?
Het geeft vooral aan dat jij Roomser dan de paus probeert te zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dit argument slaat natuurlijk nergens op, dat weet je zelf ook best.
Dat kunnen we alleen maar hopen. Als Verstappen wint, en daarmee weer de leiding in het WK pakt zou het allemaal nog wel eens een tijdje aan kunnen houden.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:22 schreef VarkensHart het volgende:
antiklacht de hype zal na dit weekend snel afnemen
Haha, dat is op zich een goed voorbeeld, want dat is iets wat ik echt overweeg.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het geeft vooral aan dat jij Roomser dan de paus probeert te zijn.
Anno 2021 een vliegreis naar Canada maken, man man man, wat een vervuiling.
Laat het eens gaan hamzuurquote:Op donderdag 2 september 2021 16:25 schreef Hamzoef het volgende:
Terechte klacht.
Op zo’n moment wordt pijnlijk duidelijk hoe groot deel van de bevolking uit ordinaire tokkies bestaat.
De F1 is al CO2 neutraal bezig en ze proberen om compleet geen CO2 meer uit te stoten vanaf 2030 https://corp.formula1.com(...)nd-net-zero-by-2030/quote:Op donderdag 2 september 2021 16:49 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Haha, dat is op zich een goed voorbeeld, want dat is iets wat ik echt overweeg.
Maar goed, daarvoor heb ik al 20 jaar niet gevlogen.
Ik probeer mijn ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden, maar ja ik rijd ook wel eens in mijn auto. Dan is het echter om van A naar B te komen, ik ga niet doelloos rondjes rijden.
Van formule 1 is het bekend dat het zorgt voor een enorme uitstoot. Anno 2021, een paar weken nadat er een zeer alarmerend rapport m.b.t klimaat gepubliceerd is, dit toestaan geeft een heel verkeerd signaal aan de bevolking af.
Dát signaal vind ik veel erger dan het evenement zelf, en is tekenend voor hoe de beleidsmakers hier in staan.
Nog jaren, Verstappen gaat nog een paar jaar beter worden en bij Sir Lulu zal er toch wel eens wat sleet op komen.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen maar hopen. Als Verstappen wint, en daarmee weer de leiding in het WK pakt zou het allemaal nog wel eens een tijdje aan kunnen houden.
Sowieso is 'sport' een term om spelletjes waar volwassen mensen met een bal spelen of elkaar slaan te legitimeren.quote:
Waarom rijd je dan zelf nog gewoon in een SUV en eet je vlees?quote:Op donderdag 2 september 2021 16:49 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Haha, dat is op zich een goed voorbeeld, want dat is iets wat ik echt overweeg.
Maar goed, daarvoor heb ik al 20 jaar niet gevlogen.
Ik probeer mijn ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden, maar ja ik rijd ook wel eens in mijn auto. Dan is het echter om van A naar B te komen, ik ga niet doelloos rondjes rijden.
Van formule 1 is het bekend dat het zorgt voor een enorme uitstoot. Anno 2021, een paar weken nadat er een zeer alarmerend rapport m.b.t klimaat gepubliceerd is, dit toestaan geeft een heel verkeerd signaal aan de bevolking af.
Dát signaal vind ik veel erger dan het evenement zelf, en is tekenend voor hoe de beleidsmakers hier in staan.
quote:Op donderdag 2 september 2021 16:33 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Laat ik nou net dit pareltje van je tegenkomen:
[..]
Weet je niet hoeveel co2 een vliegreis kost? Dat is pas vervuilen om het vervuilen.
Leuk??? Wat is daar in hemelsnaam nu leuk aan? Als je op het gaspedaal drukt, gaat de wagen vooruit en als je aan het stuur draait, maakt hij een bocht. Mijn zoontje van 6 vindt dat leuk, maar volwassenen (bij hun volle verstand) hebben toch wel intelligentere belangstellingen?quote:Op donderdag 2 september 2021 16:26 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Of uit mensen die vooral tegen alle leuke dingen zijn.
Ik zou het zo donker houden, dan zie je niet hoe kut het isquote:Op donderdag 2 september 2021 17:00 schreef very het volgende:
Ik heb er ook niet veel mee, ondanks dat ik wel wat met auto's heb.
Maar...voor de gelegenheid toch even een 3d projectje gestart waar dit de eerste render van is (erg donker nog, maar het is vooralsnog maar een eerste testrender):
opklik voor XXL
[ afbeelding ]
Ok, zuurtje.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:30 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Leuk??? Wat is daar in hemelsnaam nu leuk aan? Als je op het gaspedaal drukt, gaat de wagen vooruit en als je aan het stuur draait, maakt hij een bocht. Mijn zoontje van 6 vindt dat leuk, maar volwassenen (bij hun volle verstand) hebben toch wel intelligentere belangstellingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |