Niet opgelet toen Hamilton in Hongarije Alonso verweet veel te hard te verdedigen op hoge snelheid?quote:Op woensdag 8 september 2021 15:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin
Die klaagt niet.
Goede Thaise markt achter zich.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik wist niet dat hij een pay driver was
Piastri is Renault junior, maar die lijken liever Zhou in de F1 te zien. Die neemt ook meer (Chinees) geld mee.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:31 schreef 4-elements het volgende:
Wat zijn de opties voor Alfa? Nyck? Gio? Zou er dan geen enkele coureur doorstromen van F2 naar F1? Als Oscar Piastri kampioen wordt in de F2 heeft hij een stoeltje meer dan verdiend. Zou zijn 3e opeenvolgende titel zijn.
We gaan zien er nieuwe stickers op de Williams komen via hem, ik denk eerder iets van Red Bullquote:Op woensdag 8 september 2021 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goede Thaise markt achter zich.
Is ook (deels) Thaisquote:Op woensdag 8 september 2021 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan zien er nieuwe stickers op de Williams komen via hem, ik denk eerder iets van Red Bull
Thaise strip tent.quote:Op woensdag 8 september 2021 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan zien er nieuwe stickers op de Williams komen via hem, ik denk eerder iets van Red Bull
ja ik weet het, ben nog altijd verbaasd hoe die Oostenrijker dat vrachtwagenschauffeursdrankje want dat was het daar, zo heeft kunnen vermarkten, knap hoorquote:
Nyck, Gio, Zhou, Hulk. Pourchaire wordt ook genoemd, maar dat lijkt me veel te vroeg.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:31 schreef 4-elements het volgende:
Wat zijn de opties voor Alfa? Nyck? Gio? Zou er dan geen enkele coureur doorstromen van F2 naar F1? Als Oscar Piastri kampioen wordt in de F2 heeft hij een stoeltje meer dan verdiend. Zou zijn 3e opeenvolgende titel zijn.
Zeer zeker wél. De race erna zelfs.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin
Die klaagt niet.
Is hij ook niet.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik wist niet dat hij een pay driver was
Alle beetjes helpenquote:Op woensdag 8 september 2021 16:13 schreef Nattekat het volgende:
@:signe die euro komt wel rap dichterbij.
Zhou is een Renault rijder, die moet wachten tot Alonso (weer) stopt of dat Ocon daar weg gaat.quote:Op woensdag 8 september 2021 17:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nyck, Gio, Zhou, Hulk. Pourchaire wordt ook genoemd, maar dat lijkt me veel te vroeg.
Zhou zou een doorstromer zijn (en 30 miljoen meenemen)Nyck ook, zij het met een FE-omweg.
Zhou wordt toch écht genoemd voor een Alfa-zitjequote:Op woensdag 8 september 2021 17:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zhou is een Renault rijder, die moet wachten tot Alonso (weer) stopt of dat Ocon daar weg gaat.
Of door Renault ergens gestald wordt om ervaring op te doen zodat hij straks, als Alonso stopt, naar Alpine kan.quote:Op woensdag 8 september 2021 17:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zhou is een Renault rijder, die moet wachten tot Alonso (weer) stopt of dat Ocon daar weg gaat.
Bij een team met klantenmotoren bijvoorbeeldquote:Op woensdag 8 september 2021 17:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of door Renault ergens gestald wordt om ervaring op te doen zodat hij straks, als Alonso stopt, naar Alpine kan.
Zoals Russell bij Williams reed en Albon nu bij Williams.
Kan, maar hoeft niet. Zoals in het verleden ook wel gebeurde. Als er maar betaald wordtquote:Op woensdag 8 september 2021 18:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bij een team met klantenmotoren bijvoorbeeld
Renault heeft geen klantenteamquote:Op woensdag 8 september 2021 18:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bij een team met klantenmotoren bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 8 september 2021 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Renault heeft geen klantenteam
Niemand interesse in de GP2 engine? Hoe kan dat nou.quote:
Volgens Marca zou de sponsor van Zhou 30 miljoen over hebben voor het stoeltje van Gio.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niemand interesse in de GP2 engine? Hoe kan dat nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |