Waarom is het blauw wit rood?quote:
Het wordt zo knotsgek dat men er al ondersteboven van isquote:Op donderdag 2 september 2021 12:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom is het blauw wit rood?
Verder mooie OP
Zandvoort zit zeker niet in de oudere games? Dat is wel jammer.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:17 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl/p/f1-2021-ps4/9300000035258905/
Ook in F1 2020.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:25 schreef DX11 het volgende:
[..]
Zandvoort zit zeker niet in de oudere games? Dat is wel jammer.
Ik vind het een goede grap. Maar vraag het mij af als je alle Motorsport pakt.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Mercedes al aan het trollen
Ah kijk, Red Bull is er al bijquote:Op donderdag 2 september 2021 14:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Mercedes al aan het trollen
Kan me nog #ophef herinneren van de manier waarop ze dan naar het circuit zouden reizen.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
Begrijp dat (in elk geval Verstappen) de coureurs in Huis ter duin zitten.
Verbaasd me dat er nog geen foto's van die locatie naar buiten zijn gekomen.
Dat was toch snel van tafel geveegd? #seallivesmatterquote:Op donderdag 2 september 2021 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan me nog #ophef herinneren van de manier waarop ze dan naar het circuit zouden reizen.
Heel slim om dat weg te halen, want ik had net zin om even heel haarfijn uit te leggen hoe gigantisch ver je de plank mis sloegquote:
Motorsport, dus ook motoren spelen mee en daar hebben we al meerdere WK's afgeleverd.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:09 schreef shiz het volgende:
Voor de FE nooit in geen enkele categorie autosport een kampioen gehad dan? Hum. funfact dan.
Ik hoop op zeehonden op de baan.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:42 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Morgen 11:30 ben ik ingelogd om de eerste vrije training te kijken. Als een eckte eckte![]()
Meer zin in dan de eerste trainingen van het seizoen of van welke andere race dan ook
Onder normale omstandigheden kan je lekker rondstruinen, handtekeningen krijgen en de pitstraat bezoeken. Is op heel veel circuits.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
(live)
Wat houdt een preview day in?
Zou ik ook mooi vinden en ik gun jou allesquote:Op donderdag 2 september 2021 16:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop op zeehonden op de baan.
De afdeling damage control bij PR is weer druk geweest zie ik.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:29 schreef ootjekatootje het volgende:
https://twitter.com/martinvdgeer/status/1433359090680487944?s=20
Ik kan dit wel waarderen!
quote:Op donderdag 2 september 2021 18:29 schreef ootjekatootje het volgende:
https://twitter.com/martinvdgeer/status/1433359090680487944?s=20
Ik kan dit wel waarderen!
eckte eckte zitten al om 10:05 achter de F1TVPro voor de eerste vrije training van de F3.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:42 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Morgen 11:30 ben ik ingelogd om de eerste vrije training te kijken. Als een eckte eckte![]()
Meer zin in dan de eerste trainingen van het seizoen of van welke andere race dan ook
Lijkt me niet meer dan normaal om bij de eerste actie op de baan te zijn toch?quote:Op donderdag 2 september 2021 18:41 schreef shiz het volgende:
Als eckte eckte klop ik om 09:00 aan bij de poorten.
Je bent toch Nederlander... betaal je voor een dagvullend Super Friday programma, dan laat je geen minuut schieten.
https://www.f1maximaal.nl(...)tmoet-max-verstappenquote:Donderdag 2 september
17.45 uur | Koning Willem-Alexander bezoekt Zandvoort en ontmoet Max Verstappen
Koning Wilem-Alexander en koningin Máxima gaan zondag een bezoekje brengen aan de Grand Prix van Nederland. Zij zullen niet alleen de race aanschouwen, maar hebben ook een ontmoeting met Max Verstappen gepland staan. Dat meldt de Rijksvoorlichtingsdienst. De koning is een neef van Prins Bernhard, die mede-eigenaar is van Zandvoort.
Ik zou echt geen idee hebben welke beter is dan de ander.quote:
Ik vrees toch dat driekwart het type teletoeter is dat daar volop in meegaat.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:11 schreef Gehrman het volgende:
[ instagram ]
Dat domme boegeroep hoeft van mij niet. Hopelijk worden dat soort tokkies gecorrigeerd.
quote:Op donderdag 2 september 2021 19:14 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe pannenkoek is uit. @:Wereldgozer
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100008762_9be1ce8b
quote:Ik had zo’n mongool bij mij op werk, had dit zo kunnen zijn.
fietsflapdrol|02-09-2021|19:01
Das waarquote:Op donderdag 2 september 2021 18:39 schreef TagForce het volgende:
[..]
eckte eckte zitten al om 10:05 achter de F1TVPro voor de eerste vrije training van de F3.
Ik verwacht dat ook. Een bazige kwalificatie en dan een saaie race.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:39 schreef Marcoss het volgende:
Ik verwacht eigenlijk een oersaaie race
Maar toch zin in
Tokkies corrigeren tokkies doorgaans nietquote:Op donderdag 2 september 2021 19:11 schreef Gehrman het volgende:
[ instagram ]
Dat domme boegeroep hoeft van mij niet. Hopelijk worden dat soort tokkies gecorrigeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |