Geen idee, het ging er om wie de sukkel hier is.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Is die rechtsgeleerde ook niet gevaccineerd dan? Ik val er net in.
Dat is Roland Pierik, al jaren de grote boeman van de ani-vax-sekte en lid van de Gezondheidsraad.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Is die rechtsgeleerde ook niet gevaccineerd dan? Ik val er net in.
Hierbij - als kwetsbare belanghebbende - bewust de nuance vergeten dat er een verschil is tusen iets te doen (200km/u rijden) of iets niet te doen (door geen vaccinatie te nemen).quote:Op woensdag 8 september 2021 22:54 schreef Martinello het volgende:
Van Rossem spreekt weer eens wijze woorden.
Dan lijkt me de kans vrij redelijk dat hij is gevaccineerd.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat is Roland Pierik, al jaren de grote boeman van de ani-vax-sekte en lid van de Gezondheidsraad.
In beide gevallen doe je iets niet: je aan de maximum-snelheid houden versus je laten vaccineren. Prima vergelijking dus.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hierbij - als kwetsbare belanghebbende - bewust de nuance vergeten dat er een verschil is tusen iets te doen (200km/u rijden) of iets niet te doen (door geen vaccinatie te nemen).
Jij zegt het, en ik weet het niet.Vooral de genoegzame aanname maakt mij vrolijk, dat alles draait om veronderstelde beeldvorming.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:57 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dan lijkt me de kans vrij redelijk dat hij is gevaccineerd.
Ja, zelfs een foto van gezien aangezien ik hem elders volg.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:57 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dan lijkt me de kans vrij redelijk dat hij is gevaccineerd.
Goed…quote:Op woensdag 8 september 2021 22:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Jij zegt het, en ik weet het niet.Vooral de genoegzame aanname maakt mij vrolijk, dat alles draait om veronderstelde beeldvorming.
Ja en zo kan je alles naar jezelf toe redeneren.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:59 schreef Martinello het volgende:
[..]
In beide gevallen doe je iets niet: je aan de maximum-snelheid houden versus je laten vaccineren. Prima vergelijking dus.
Ik laat mij ook prikken, wat verder niets zegt aangaande een gezondsheidsstatus.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, zelfs een foto van gezien aangezien ik hem elders volg.
Rot voor je.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:04 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik laat mij ook prikken, wat verder niets zegt aangaande een gezondsheidsstatus.
Je gaat bij het koor voor de connecties, maar ik kon zo de connecties van De Familie gebruiken, easy game.quote:
Fijn voor jou. Het maakt het ook zo vaag dat iemands prikstatus, iets zou betekenen... helemaal als men dat en-publique doet om daarmee een beeld op te roepen.quote:
Het corps is zoiets als een sekte... eenmaal meegedaan moet je volhouden dat het nut heeft.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:19 schreef svann het volgende:
Haha, Minerva Leiden.
FOK-filmer Stefan betrapte eerste jaars die met luiers door een steeg moesten kruipen.
Goed voor de groepsvorming blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |