Kouwe kantquote:Op maandag 6 september 2021 22:40 schreef superniger het volgende:
Lol. Hij heeft schijt aan zijn schoonzus.
Putingod zwemt elke winter in de oost-sibirische zee waardoor hij langer leeftquote:Op maandag 6 september 2021 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Als Putin het loodje legt, gaat hier de vlag uit
quote:Op maandag 6 september 2021 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Vastgoed mensen zijn interessant van bedenkelijk allooi
Rutte was zijn swag vandaag een beetje kwijt, zag wat pips.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Allemaal nobuddies die Rutte's swag niet aankunnen
Dat mis ik eigenlijk niet zo.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:45 schreef Jason22 het volgende:
Komt er straks weer publiek in de studio, als de 1.5 meter eraf gaat?
Broer van Bartquote:
DBZ Kakarot?quote:
ik zat ook al op fok maar kon geen account maken met hotmailquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:11 schreef svann het volgende:
[..]
Op Fok, live nieuws topic.
Onvoorstelbaar nieuws.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:21 schreef svann het volgende:
Gejuich in Rotterdam herinner ik me ook.
De low lives.
Ik heb driekwart van mijn reuk terug.quote:
Bah.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Ik heb driekwart van mijn reuk terug.
Wat vervelend is, is dat ik de meeste wasmiddelen naar schimmel vind ruiken.
Alsof de was te lang in de machine bleef liggen. Geregeld de complete machine opnieuw gewassen. Tevergeefs dus.
Niet alles, ben ik bang.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:28 schreef monkyyy het volgende:
Bah.maar komt wel weer langzaamaan terug dus?
Kende die naam niet, dus even gegooglet.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:20 schreef dvdfreak het volgende:
het instorten van tower 7 blijft een mysterie
quote:Op 11 september 2001 werd 7 WTC beschadigd door puin van het instorten van de North Tower van het World Trade Center.
Vreemd. Misschien waren vanwege geklooi met kloons na een ban alleen provider-mailadressen toegestaan.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:15 schreef dvdfreak het volgende:
ik zat ook al op fok maar kon geen account maken met hotmail
Liever dat dan met PvdA+GL.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:28 schreef superniger het volgende:
Opdonderen met je minderheidskabinet .
Bekende discussie. Ook maar doen voor te veel eten/roken etc.etc. of extreem (gevaarlijke) sporten ?quote:Op woensdag 8 september 2021 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Gewoon corona IC-zorg voor ongevaccineerden uit het basispakket halen. Dan is het probleem snel opgelost.
Maar dan ook geen zorg voor rokers en dikke mensen.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Gewoon corona IC-zorg voor ongevaccineerden uit het basispakket halen. Dan is het probleem snel opgelost.
De zorg kan deze patiënten i.t.t. de coronapatiënten wel handelen. Bovendien is vaccinatie geregistreerd; er staat (gelukkig) nergens geregistreerd wie te veel roken, eten en drinken.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:45 schreef Vallon het volgende:
[..]
Bekende disucssie. ook maar doen voor te vele eten/roken etc.etc. of extreem sporten ?
Iemand die overtuigd van zijn argumenten, niet zal buigen voor de rechten die individuen hebben.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:48 schreef Caland het volgende:
Wat is brilmeneer ontzettend vervelend zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |