Nederlands-Formosa.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elke reactie: Taiwan*
ERG MOOI
Ik luister alleen maar naar Ronald DeeBee.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
als we weer een hele week hans en ria over qatar krijgen ben ik er alweer klaar mee
qatar is kut maar dat hoef ik niet te horen van gelegenheidsmensenrechtenexperts (geen kringeltje dus dit is een woord) te horen.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar naar Ronald DeeBee.
Die zelfoverschatting van de altijd nutteloze KNVB.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Je moet dat Kwatar gewoon even kort houden met een t shirtje.
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar naar Ronald DeeBee.
'Onze man dichtbij de Taliban', zo kan ik mijzelf wel omdopen nu, a la Thomas Erdbrink.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
qatar is kut maar dat hoef ik niet te horen van gelegenheidsmensenrechtenexperts (geen kringeltje dus dit is een woord) te horen.
dus, we volgen inderdaad @:deebee .
11.15u ben ik al wakker hoor.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:49 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Hebben jullie je wekker al gezet?
Kevin is geboren met twee klompvoeten, de arme drommel.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie nu dat Le Cunff mee deed met de Paralympische spelen![]()
Is dartsen ook paralympisch?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kevin is geboren met twee klompvoeten, de arme drommel.
Ik heb van Johan Derksen vernomen dat alle darters het syndroom van Down hebben, dus dat lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dartsen ook paralympisch?
Was het maar paralympisch, dan keek er nog eens iemand.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb van Johan Derksen vernomen dat alle darters het syndroom van Down hebben, dus dat lijkt me wel ja.
Turkije speelt gelijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weer een stap dichter bij de boycot van Qatar.
Kunnen we Barshim een paspoort geven?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weer een stap dichter bij de boycot van Qatar.
Als we meer bieden dan Qatar wellicht.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kunnen we Barshim een paspoort geven?
Kimmann met goud op de Olympische Spelen is een belediging voor mensen met dwergroei.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dartsen ook paralympisch?
Kinderfietsje rijden is geen sportquote:Op donderdag 2 september 2021 00:31 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Kimmann met goud op de Olympische Spelen is een belediging voor mensen met dwergroei.
Er valt geen pijl meer te trekken op de categorisering.
Die heeft echt slappe analyses deze formatie zeg, mijn hemel. Alsof ie betaald wordt door de VVD/CDA om maar de hele tijd over andere dingen te beginnen.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
Ach, Ron Fresen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)geen-inhoud-a4056828
Je kan toch ook niet verwachten dat ze na 24 uur Louis opeens wel kunnen voetballen met zijn allen?quote:Op donderdag 2 september 2021 10:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die heeft echt slappe analyses deze formatie zeg, mijn hemel. Alsof ie betaald wordt door de VVD/CDA om maar de hele tijd over andere dingen te beginnen.
Overigens, over Louis van Gaal: Frank had ook 1-1 kunnen halen tegen Noorwegen. Bedankt voor niets, KNVB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |