SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te schattig voor je zekerquote:
nee dat gepluis is verdachtquote:Op woensdag 1 september 2021 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Te schattig voor je zeker
[ afbeelding ]
Je bent zelf verdachtquote:
Je leeft nogquote:
Dat is wel vet.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
“Ghost sculpture in the Castle of Vezio in Lake Como, Italy”
Ja echt hè? Ziet er echt heel vet uit! Staat nu wel op mn lijstje van dingen die ik moet zienquote:
Barcelona. Gewoon even een weekje strand en cocktails.quote:
Dat is wel creepyquote:Op woensdag 1 september 2021 17:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
Dementor.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus het was leukquote:Op woensdag 1 september 2021 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Barcelona. Gewoon even een weekje strand en cocktails.
Werd zo depri van het weer hier.
Voor jezelf of in het algemeen?quote:Op woensdag 1 september 2021 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
https://www.redbubble.com(...)nPD_BwE&gclsrc=aw.ds
In het algemeenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voor jezelf of in het algemeen?
Ja ik vind het vet, idd dementor vibes zoals datismijnmening zei, of beter nog de Nazgulquote:
Wel leuk op zichquote:
echt?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
Een van de weinige dingen die ik nog niet wist.
Did you know that it takes pineapples a surprisingly long time to grow? The pineapple that you get from the store takes about three years. This means the pineapple has reached maturity at the ripe old age of three.
quote:Op woensdag 1 september 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
ja iddquote:Op woensdag 1 september 2021 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan flikkeren we hem op een pizza of tosti.
Doen we met koeien van drie ook. Dus?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan flikkeren we hem op een pizza of tosti.
ja heb je ook een puntquote:Op woensdag 1 september 2021 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen we met koeien van drie ook. Dus?
ik nietquote:Op woensdag 1 september 2021 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen we met koeien van drie ook. Dus?
Nee omdat jij geen koeien eet ofzoquote:
Ja het was leuk. Wel heel weinig gedaan qua dingen zien dus niet echt toffe foto;s gemaaktquote:Op woensdag 1 september 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus het was leuk![]()
nog leuke fotos die je met ons wilt delen?
[ afbeelding ]
Ook geen fotos van al dat eten voor je instagram?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het was leuk. Wel heel weinig gedaan qua dingen zien dus niet echt toffe foto;s gemaakt
En toch kun je er voor 2 euro één kopen bij de appiequote:Op woensdag 1 september 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
Did you know that it takes pineapples a surprisingly long time to grow? The pineapple that you get from the store takes about three years. This means the pineapple has reached maturity at the ripe old age of three.
Eten is om op te etenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook geen fotos van al dat eten voor je instagram?
ohquote:Op woensdag 1 september 2021 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eten is om op te eten![]()
En ik heb geen insta
Ja, raar toch eigenlijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En toch kun je er voor 2 euro één kopen bij de appie
quote:Op woensdag 1 september 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Geen vakantie fotos van dimmy jongens
Over twee maanden naar Florida dan ga ik leuke foto's voor jullie makenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Een melkkoe kan een paar belangrijke mijlpalen halen in haar leven: een melkproductiemijlpaal en een verworven keuringsstatus.
Melkproductie
Op het gebied van melkproductie zijn er twee mijlpalen:
100.000 liter melk
Dit is normaal gesproken de eerste mijlpaal die een koe haalt, vaak wanneer ze tussen de twaalf en zestien jaar is. Doordat koeien meer melk zijn gaan geven, wordt deze mijlpaal tegenwoordig steeds vaker gehaald. Eerder werd er een feest gegeven, tegenwoordig krijgt men alleen nog maar een certificaat van het stamboek.
10.000 kg vet en eiwit
Deze mijlpaal is veel moeilijker te halen. Wanneer een koe in haar hele leven meer dan 10.000 kg vet en eiwit heeft gegeven, wordt ze gehuldigd, vaak samengaand met een feestje. De koe heeft dan ongeveer tussen de 125.000 en 150.000 liter melk gegeven.
quote:Op woensdag 1 september 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
ohhhquote:Op woensdag 1 september 2021 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over twee maanden naar Florida dan ga ik leuke foto's voor jullie maken
omgquote:Op woensdag 1 september 2021 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoop dat het mag danquote:Op woensdag 1 september 2021 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je er dan heen mag dan ...quote:Op woensdag 1 september 2021 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maga petjes kopenquote:
Banaan?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:18 schreef dud0r het volgende:
Burp. #viesdik snackbarvoer gegeten . En een milkshake.
Everglades is wel tofquote:Op woensdag 1 september 2021 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar de Everglades en de pretparken en Key West en en en
Epcot en Animal Kingdom schijnen wel leuk te zijn. En Universal. En Busch Gardens.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Everglades is wel tofKey West is ver rijden maar misschien wel een weekje.
Disneyworld is voor kinderen en Seaworld (hoewel tof) vind ik tegenwoordig zielig.
Vrijwel alle buitenlandse reizigers naar de Verenigde Staten zullen volledig gevaccineerd moeten zijn tegen het coronavirus. Volgens het persbureau Reuters gaat de regering-Biden dit eisen.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Gelukkig hebben ze in Florida DeSantisgod
Ik lees nergens dat ene desantisgod er iets over te zeggen heeftquote:Op woensdag 1 september 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrijwel alle buitenlandse reizigers naar de Verenigde Staten zullen volledig gevaccineerd moeten zijn tegen het coronavirus. Volgens het persbureau Reuters gaat de regering-Biden dit eisen.
Washington is nog bezig met het plan. De vaccinatieplicht is onderdeel van het streven om uiteindelijk alle reisbeperkingen naar de VS te kunnen opheffen, aldus een regeringsfunctionaris. Door de coronapandemie heeft momenteel een groot deel van de wereld geen toegang tot de VS.
Mango ananasquote:
Slim ook, in Florida is iedereen 900 jaar oud.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat ene desantisgod er iets over te zeggen heeft![]()
Is lekkahquote:
Ja lekker als ik naar kantoor moet.quote:
Hier 2012, NYquote:Op woensdag 1 september 2021 18:24 schreef Koen66 het volgende:
Zou ook wel weer eens naar de USA willen, laatste keer was in 2013 (New York)
Of weggeschud.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:26 schreef Koen66 het volgende:
Westkust moet je opschieten voordat het helemaal is afgefikt
Eerst afbranden daarna weg schudden dan is er minder weg te schuddenquote:
Mwa dat zien we dan wel weer. Florida zelf heeft iig geen vaccinatieplicht en geen mondkapjesplicht.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrijwel alle buitenlandse reizigers naar de Verenigde Staten zullen volledig gevaccineerd moeten zijn tegen het coronavirus. Volgens het persbureau Reuters gaat de regering-Biden dit eisen.
Washington is nog bezig met het plan. De vaccinatieplicht is onderdeel van het streven om uiteindelijk alle reisbeperkingen naar de VS te kunnen opheffen, aldus een regeringsfunctionaris. Door de coronapandemie heeft momenteel een groot deel van de wereld geen toegang tot de VS.
Maar momenteel kom je als EU-er sowieso de VS niet inquote:Op woensdag 1 september 2021 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa dat zien we dan wel weer. Florida zelf heeft iig geen vaccinatieplicht en geen mondkapjesplicht.
Ik zou zeggen succes met het land binnenkomenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa dat zien we dan wel weer. Florida zelf heeft iig geen vaccinatieplicht en geen mondkapjesplicht.
Maar dat maakt even niks uit.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar momenteel kom je als EU-er sowieso de VS niet in
Heb je niet uitgezocht of je mag?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu niet, dan weet nog niemandquote:Op woensdag 1 september 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je niet uitgezocht of je mag?
Vond het nogal een bestemming voor gepensioneerden. Had het wat levendiger verwacht daar.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:29 schreef Karzai het volgende:
Florida, the keys. Lekker hoor. maar een maand op het strand liggen is zelfs voor mij te veel van het goede
Emmen.quote:
BOOOOOOOOTquote:Op woensdag 1 september 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://imgur.com/a/tzDYlld
[ afbeelding ]
2010 in New Orleans, ligt er nu ook weer lekker bij.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2011 naar Florida en Curaçao geweest
Key West vond ik wel tof. Verder was het me allemaal veel te warm en veel te veel vleesetende muggen.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond het nogal een bestemming voor gepensioneerden. Had het wat levendiger verwacht daar.
Was wel lekker warm. Dat dan weer wel.
Trump zit er toch ook? beetje golfenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond het nogal een bestemming voor gepensioneerden. Had het wat levendiger verwacht daar.
Was wel lekker warm. Dat dan weer wel.
Met visums en gehannes geloof ik wel.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar momenteel kom je als EU-er sowieso de VS niet in
Taliban Navy?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://imgur.com/a/tzDYlld
[ afbeelding ]
ja drama onder water,quote:Op woensdag 1 september 2021 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2010 in New Orleans, ligt er nu ook weer lekker bij.
quote:. De natuurlijke (of meest voorkomende) bestuiver van de ananas is de kolibrie. Door bestuiving ontstaan zaden, maar omdat de aanwezigheid van zaden een negatief effect heeft op de kwaliteit van het fruit, is op Hawaï, waar ananas op grote schaal wordt gekweekt, de invoer van kolibries verboden. Zoals bij alle bromelia's kan de bloei van de ananas kunstmatig worden opgewekt door middel van etheen. Een tijdens het schoonmaken van de ananas verwijderde bovenkant kan opnieuw in de bodem worden geplant. Op dezelfde wijze waarop een aardappel of ui uit een uitsnede groeit, zal dan een nieuwe plant groeien. Het duurt tussen de 14 en 16 maanden voordat een ananas oogstrijp is. Het vroeg oogsten van de hoofdvrucht zorgt voor een tweede oogst van kleinere vruchten. Na de oogst rijpt de ananas niet meer. Daarom wordt het vruchtvlees vaak ingeblikt.
Ik ga er vanuit dat het dan wel weer mag.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je niet uitgezocht of je mag?
nog geen tickets?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het dan wel weer mag.
En anders weer opschuiven
Ja je kunt naar Kroatië reizen en vanaf daar vliegen geloof ikquote:Op woensdag 1 september 2021 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met visums en gehannes geloof ik wel.
Net als Afghanistan, een reisverbod (advies) maar toch zijn er 1000en vakantiegangers daar.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met visums en gehannes geloof ik wel.
leuk spel vond ik datquote:Op woensdag 1 september 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
komt een nieuwe age of empires
https://www.4gamers.be/ni(...)mBQHzT20MNenmH7bshHE
You got a point.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net als Afghanistan, een reisverbod (advies) maar toch zijn er 1000en vakantiegangers daar.
Sowieso mensen die hun land ontvluchten om er daarna op vakantie te gaan.
weet niet of het een multiplayer heeft? Of dat deze pc het nog gaat reddenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
kunnen we een keertje tegen elkaar spelen
Biden kan me wat. Die 100.000 Afghanen zijn ook niet gevaccineerd.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Biden wil alleen inreisbeperkingen vanuit de EU opheffen in ruil voor volledige vaccinatie.
ja zal wel multiplayer hebbenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet of het een multiplayer heeft? Of dat deze pc het nog gaat redden
Je kan jezelf als afghaan vermommenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Biden kan me wat. Die 100.000 Afghanen zijn ook niet gevaccineerd.
Kijk je nou ook naar de onderzeeërs?quote:
De honden zijn achtergelatenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan jezelf als afghaan vermommen
[ afbeelding ]
KOmen die ook voorbij denk jequote:Op woensdag 1 september 2021 18:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kijk je nou ook naar de onderzeeërs?
in afghanistan? Ja die mochten denk i kniet meequote:Op woensdag 1 september 2021 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De honden zijn achtergelaten
ja familiebezoek, maar ik snap dat ook nietquote:Op woensdag 1 september 2021 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net als Afghanistan, een reisverbod (advies) maar toch zijn er 1000en vakantiegangers daar.
Sowieso mensen die hun land ontvluchten om er daarna op vakantie te gaan.
Achja vroeger was het nog gekker, werden homo's uit vliegtuigen gezet uit angst voor aids.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Biden kan me wat. Die 100.000 Afghanen zijn ook niet gevaccineerd.
Denk het wel. Ga maar zoeken.quote:
hoe hou je een bitterbal bezigquote:Op woensdag 1 september 2021 18:44 schreef dud0r het volgende:
Zo. Die is de komende uren zoet voor het raam
Sinds maart 2020 al niet maar goed.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:45 schreef Karzai het volgende:
Denk niet dat je het land in komt dimmy
misschien dan ook niet meer zo warm?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:46 schreef Karzai het volgende:
Ibiza heeft ook strand den zon en kan je nog een beetje feesten ipv dat bejaarden oord
Dat of een stok met snacks er aan vastbinden aan je rugquote:Op woensdag 1 september 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe hou je een bitterbal bezig
Ja 200 service honden. Gewoon achtergelaten op het vliegveld.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in afghanistan? Ja die mochten denk i kniet mee
Ibizaquote:Op woensdag 1 september 2021 18:46 schreef Karzai het volgende:
Ibiza heeft ook strand en zon en kan je nog een beetje feesten ipv dat bejaarden oord
Ja vast wel. Thailand ofzo.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Geen andere leuke plekken voor vakantie Dimmy?
Kaapverdië staat nog op mijn lijstjequote:Op woensdag 1 september 2021 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Spaanse/Portugese eilanden doen het wel goed om naartoe te gaan.
quote:Op woensdag 1 september 2021 18:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat of een stok met snacks er aan vastbinden aan je rug
oh echt? Dacht juist fotos gezien te hebben van honden die mee zijn genomen op een vlucht?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja 200 service honden. Gewoon achtergelaten op het vliegveld.
Nou die worden dus doodgemarteld door dat Talibantuig
je kan naar phuket? Met het thailand plus programma maar moet je denk ik gevaccineerd zijnquote:Op woensdag 1 september 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja vast wel. Thailand ofzo.
Dit moet ik een keer gaan proberen, kijken hoe lang het duurtquote:Op woensdag 1 september 2021 18:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat of een stok met snacks er aan vastbinden aan je rug
Dat gaat een mooi land worden, de meeste corona-ontkenners zijn ook klimaatontkenners en in Thailand zitten al zoveel mensen die niet alles snappen en hun genitaliën wassen met kruidenthee.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Spaanse/Portugese eilanden doen het wel goed om naartoe te gaan.
totdat ik ze te pakken heb natuurlijkquote:Op woensdag 1 september 2021 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit moet ik een keer gaan proberen, kijken hoe lang het duurt
Dan ben je gelukkig te druk bezig met snackenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totdat ik ze te pakken heb natuurlijk
Ook alquote:Op woensdag 1 september 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan naar phuket? Met het thailand plus programma maar moet je denk ik gevaccineerd zijn
Amerikanen zitten een beetje op het niveau van kampers qua dierenliefde, die hebben liever een cheetah dan een labrador in huis.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
Geloof het niet dat de amerikanen ze achter hebben gelaten. Die service honden worden in amerika echt gerespecteerd
nah geloof er niks van dat amerikaanse leger die honden heeft achter gelatenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amerikanen zitten een beetje op het niveau van kampers qua dierenliefde, die hebben liever een cheetah dan een labrador in huis.
quote:Op woensdag 1 september 2021 18:59 schreef bitterbal het volgende:
kom je via zon rotterdam fb groep ineens terecht op een account van iemand ie nu afscheid neemt van het leven
https://thepostmillennial(...)hem-at-kabul-airportquote:Op woensdag 1 september 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
Geloof het niet dat de amerikanen ze achter hebben gelaten. Die service honden worden in amerika echt gerespecteerd
ken ik ja, nastyquote:Op woensdag 1 september 2021 18:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
This zombie snail. A parasitic worm Leucochloridium has taken over its motor functions and eye stalks, making them into caterpillar mimics so birds will eat them. The worm can then reproduce in the bird's GI tract, eventually transmitting via its faeces.
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 1 september 2021 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
die hebben liever een cheetah dan een labrador in huis.
ja maar lees de eerste tweet?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://thepostmillennial(...)hem-at-kabul-airport
Ja echt héél nasty!quote:
Klopt ook niet, waren huisdieren van mensen die ze op het laatst niet mee konden krijgen.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah geloof er niks van dat amerikaanse leger die honden heeft achter gelaten
Dat wordt een freaky iets om te zienquote:Op woensdag 1 september 2021 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker als dat overspringt op mensen ooit.
Wat denk je van Noorwegen tegen Oranje straks??quote:Op woensdag 1 september 2021 19:06 schreef Karzai het volgende:
zeven uur alweer, ik ga maar eens iets te eten maken, biefstukje, sperziebonen en aardappeltjes
Leuk wapen wel, in plaats van bommen gewoon met slakken bombarderen.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat wordt een freaky iets om te zien
Escargots! Let's wipe out the French and Belgiansquote:Op woensdag 1 september 2021 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk wapen wel, in plaats van bommen gewoon met slakken bombarderen.
Gepensioneerde of "contract" honden. Dus ze vallen niet onder het leger, maar werden wel gebruikt.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar lees ik niet dat het amerikaanse service honden zijn?
Ja sowieso. had ik niet achter ze gezochtquote:Op woensdag 1 september 2021 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gepensioneerde of "contract" honden. Dus ze vallen niet onder het leger, maar werden wel gebruikt.
Anyway maakt niet echt welk label je eraan plakt. inhumaan om ze achter te laten.
Ik ga ook maar koken restjes uit de vriezer opwarmen.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:06 schreef Karzai het volgende:
zeven uur alweer, ik ga maar eens iets te eten maken, biefstukje, sperziebonen en aardappeltjes
Dat winnen ze wel, 0-2quote:Op woensdag 1 september 2021 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat denk je van Noorwegen tegen Oranje straks??
Ik hoop toch echt dat je de schil niet gebruikt...quote:Op woensdag 1 september 2021 19:12 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga de cabonara zo met 1 heel ei maken
de spekjes bakken met knoflookquote:Op woensdag 1 september 2021 19:12 schreef bitterbal het volgende:
*noteertquote:Op woensdag 1 september 2021 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat je de schil niet gebruikt...![]()
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
de spekjes bakken met knoflook
pasta koken
daarna met wat kookvocht erbij alles bij elkaar in de pan gooien met het geklutste ei, zwarte peper en kaas
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:12 schreef bitterbal het volgende:
Lekkah ballie!quote:Op woensdag 1 september 2021 19:12 schreef bitterbal het volgende:
Kookvocht vind ik een vies woord.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
de spekjes bakken met knoflook
pasta koken
daarna met wat kookvocht erbij alles bij elkaar in de pan gooien met het geklutste ei, zwarte peper en kaas
Ja hoor, die zitten die honden nu uit te horen.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)2EAQYAiABEgK5QfD_BwEquote:Op woensdag 1 september 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hoor, die zitten die honden nu uit te horen.
Liever wondvocht?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kookvocht vind ik een vies woord.
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hoor, die zitten die honden nu uit te horen.
Voorvocht.quote:
Nee ik ook niet, maar ik ga maar niet kijken ookquote:Op woensdag 1 september 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wist niet wat het was…steekt ogen uit
Als ze haram zijn worden ze niet opgevroten in ieder gevalquote:Op woensdag 1 september 2021 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Als je ziet hoe ze met mensen omgaan die ze niet mogen kun je nagaan op welke gruwelijke wijze vieze haram beesten aan hun einde gaan komen.
Ik dus ook niet, dacht kan toch niet zo erg zijn, maar .quote:Op woensdag 1 september 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wist niet wat het was…steekt ogen uit
Hoezo dan?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vrijdag krijg je het pas echt druk![]()
Niet doen ook!quote:
Je laatste dag voor je vakantie.quote:
Gelukkig zijn heel veel collega’s op vrijdag vrijquote:Op woensdag 1 september 2021 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je laatste dag voor je vakantie.
Zul je altijd zien, dat ze je extra hard nodig hebben...
Alluhawoefbar.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan jezelf als afghaan vermommen
[ afbeelding ]
Doen! Lekker fris naast muis op de bankquote:Op woensdag 1 september 2021 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik twijfel of ik nog zou gaan douchen of niet
Muis ligt ziek en misselijk op de bank, dan ben ik zo weer onfris en onfruitigquote:Op woensdag 1 september 2021 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen! Lekker fris naast muis op de bank
Ah als ze dan vrij zijn komen ze er dus morgen alvast meequote:Op woensdag 1 september 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig zijn heel veel collega’s op vrijdag vrij
Ik moet die dag nog een rapportage maken en een overdracht schrijven. Daarna gooi ik mijn laptop het raam uit
Nee joh, dat is vorig jaar. Dit jaar in dat land met prachtige bergen en altijd zonquote:Op woensdag 1 september 2021 11:34 schreef gianni61 het volgende: [..] waar was je geweest? Monschau is al langer geleden toch?
Ik heb tegenwoordig een hor tegen de muggen. Dat gooit wat lastiger.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig zijn heel veel collega’s op vrijdag vrij
Ik moet die dag nog een rapportage maken en een overdracht schrijven. Daarna gooi ik mijn laptop het raam uit
Doe eens gekquote:Op woensdag 1 september 2021 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik twijfel of ik nog zou gaan douchen of niet
best idioot..quote:Op woensdag 1 september 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon lekker al ruftend op de bank zittenquote:
Goeie keuzequote:Op woensdag 1 september 2021 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon lekker al ruftend op de bank zitten
gewoon geen rtl4 kijken heb je er geen last van net als gordon en al die andere vervelende typesquote:
Is dat die nieuwe wet in Texas?quote:Op woensdag 1 september 2021 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
best idioot..
maar gord ze geven in dat land $10k bonus als je een arts verklikt die een abortus doet..
ja bizarquote:Op woensdag 1 september 2021 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe wet in Texas?
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
best idioot..
maar gord ze geven in dat land $10k bonus als je een arts verklikt die een abortus doet..
er staat nog veel meer bizars in die wet. https://nos.nl/artikel/23(...)00-van-veroordeeldenquote:Op woensdag 1 september 2021 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben voorstander van een beperking op abortussen maar 6 weken is wel heel kort.
Jezusquote:Op woensdag 1 september 2021 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Goed idee wel?
https://www.ad.nl/buitenl(...)type%3A%20Picture%5D
Nog zoiets walgelijks inderdaad. Ik ga gewoon slapen, als dat nog magquote:Op woensdag 1 september 2021 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Goed idee wel?
Voor wat precies?quote:Op woensdag 1 september 2021 20:41 schreef Karzai het volgende:
@:liesje ? @:ama juichen jullie ook weer mee?
Slippery slope.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus![]()
Moet je ze hier horen piepen over een fucking spuitje of een mondkapje
Ja daarom rijd ik iedere dag door rood, belachelijke regel vind ik dat, waar bemoeien ze zich mee.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slippery slope.
Denk twee keer na voor je een vrijheid afstaat aan de overheid.
Tering wat bizar.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Goed idee wel?
Limburg?quote:Op woensdag 1 september 2021 20:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee joh, dat is vorig jaar. Dit jaar in dat land met prachtige bergen en altijd zon
Als dat zo was geweest had ze uitgebreid over het verrukkelijke eten, overheerlijke bier en superieur bourgondische leven verhaalt in geuren in kleuren omdat ze er zo overdonderd door was!quote:
Totaal hetzelfde ja.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom rijd ik iedere dag door rood, belachelijke regel vind ik dat, waar bemoeien ze zich mee.
En de leuke mensen vooralquote:Op woensdag 1 september 2021 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat zo was geweest had ze uitgebreid over het verrukkelijke eten, overheerlijke bier en superieur bourgondische leven verhaalt in geuren in kleuren omdat ze er zo overdonderd door was!
Zo intelligent zijn Hollanders ook weer niet, die kunnen de leukheid van Limburgs moeilijk begrijpen.quote:
Wel de beste pilsjes van het land inderdaad.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat zo was geweest had ze uitgebreid over het verrukkelijke eten, overheerlijke bier en superieur bourgondische leven verhaalt in geuren in kleuren omdat ze er zo overdonderd door was!
Nee want autorijden is geen recht, maar een privilege.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dezelfde rare vergelijking als dat jij maakte.
Vergeet niet de velen speciaal biertjes die uit beide Limburgen komenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel de beste pilsjes van het land inderdaad.
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dimmy is weer terug. Vakantie gehad?
En Jos van Rey en André Rieu.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel de beste pilsjes van het land inderdaad.
Slimme ondernemers.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Jos van Rey en André Rieu.
Gamen is ook een privilege, baas over je eigen kut een recht.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want autorijden is geen recht, maar een privilege.
Nee. De autonomie om zelf je tijdsbesteding in te delen is een recht. Of dat nou gamen, werken, sporten of viool spelen is maakt verder niet uit.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gamen is ook een privilege, baas over je eigen kut een recht.
yupquote:Op woensdag 1 september 2021 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe wet in Texas?
Barcelona. Vooral lekker op het strand gelegen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je nog ergens naartoe geweest?
Binnen de wet lijkt me dat logisch. niet dat je omaatjes in het water gaat duwen of internet gaat gebruiken om terroristen te werven.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. De autonomie om zelf je tijdsbesteding in te delen is een recht. Of dat nou gamen, werken, sporten of viool spelen is maakt verder niet uit.
Gewoon met je eigen wapens de regering controleren en betere wetten maken.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnen de wet lijkt me dat logisch. niet dat je omaatjes in het water gaat duwen of internet gaat gebruiken om terroristen te werven.
Die voorbeelden gaan tegen het schadebeginsel in. Gamen niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnen de wet lijkt me dat logisch. niet dat je omaatjes in het water gaat duwen of internet gaat gebruiken om terroristen te werven.
Strak plan, af en toe gewapend verhaal gaan halen bij de regering.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon met je eigen wapens de regering controleren en betere wetten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |