SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te schattig voor je zekerquote:
nee dat gepluis is verdachtquote:Op woensdag 1 september 2021 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Te schattig voor je zeker
[ afbeelding ]
Je bent zelf verdachtquote:
Je leeft nogquote:
Dat is wel vet.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
“Ghost sculpture in the Castle of Vezio in Lake Como, Italy”
Ja echt hè? Ziet er echt heel vet uit! Staat nu wel op mn lijstje van dingen die ik moet zienquote:
Barcelona. Gewoon even een weekje strand en cocktails.quote:
Dat is wel creepyquote:Op woensdag 1 september 2021 17:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
Dementor.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus het was leukquote:Op woensdag 1 september 2021 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Barcelona. Gewoon even een weekje strand en cocktails.
Werd zo depri van het weer hier.
Voor jezelf of in het algemeen?quote:Op woensdag 1 september 2021 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Ja of nee?
https://www.redbubble.com(...)nPD_BwE&gclsrc=aw.ds
In het algemeenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voor jezelf of in het algemeen?
Ja ik vind het vet, idd dementor vibes zoals datismijnmening zei, of beter nog de Nazgulquote:
Wel leuk op zichquote:
echt?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
Een van de weinige dingen die ik nog niet wist.
Did you know that it takes pineapples a surprisingly long time to grow? The pineapple that you get from the store takes about three years. This means the pineapple has reached maturity at the ripe old age of three.
quote:Op woensdag 1 september 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
ja iddquote:Op woensdag 1 september 2021 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan flikkeren we hem op een pizza of tosti.
Doen we met koeien van drie ook. Dus?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan flikkeren we hem op een pizza of tosti.
ja heb je ook een puntquote:Op woensdag 1 september 2021 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen we met koeien van drie ook. Dus?
ik nietquote:Op woensdag 1 september 2021 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen we met koeien van drie ook. Dus?
Nee omdat jij geen koeien eet ofzoquote:
Ja het was leuk. Wel heel weinig gedaan qua dingen zien dus niet echt toffe foto;s gemaaktquote:Op woensdag 1 september 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus het was leuk![]()
nog leuke fotos die je met ons wilt delen?
[ afbeelding ]
Ook geen fotos van al dat eten voor je instagram?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het was leuk. Wel heel weinig gedaan qua dingen zien dus niet echt toffe foto;s gemaakt
En toch kun je er voor 2 euro één kopen bij de appiequote:Op woensdag 1 september 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
Did you know that it takes pineapples a surprisingly long time to grow? The pineapple that you get from the store takes about three years. This means the pineapple has reached maturity at the ripe old age of three.
Eten is om op te etenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook geen fotos van al dat eten voor je instagram?
ohquote:Op woensdag 1 september 2021 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eten is om op te eten![]()
En ik heb geen insta
Ja, raar toch eigenlijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En toch kun je er voor 2 euro één kopen bij de appie
quote:Op woensdag 1 september 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Geen vakantie fotos van dimmy jongens
Over twee maanden naar Florida dan ga ik leuke foto's voor jullie makenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Een melkkoe kan een paar belangrijke mijlpalen halen in haar leven: een melkproductiemijlpaal en een verworven keuringsstatus.
Melkproductie
Op het gebied van melkproductie zijn er twee mijlpalen:
100.000 liter melk
Dit is normaal gesproken de eerste mijlpaal die een koe haalt, vaak wanneer ze tussen de twaalf en zestien jaar is. Doordat koeien meer melk zijn gaan geven, wordt deze mijlpaal tegenwoordig steeds vaker gehaald. Eerder werd er een feest gegeven, tegenwoordig krijgt men alleen nog maar een certificaat van het stamboek.
10.000 kg vet en eiwit
Deze mijlpaal is veel moeilijker te halen. Wanneer een koe in haar hele leven meer dan 10.000 kg vet en eiwit heeft gegeven, wordt ze gehuldigd, vaak samengaand met een feestje. De koe heeft dan ongeveer tussen de 125.000 en 150.000 liter melk gegeven.
quote:Op woensdag 1 september 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
ohhhquote:Op woensdag 1 september 2021 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over twee maanden naar Florida dan ga ik leuke foto's voor jullie maken
omgquote:Op woensdag 1 september 2021 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoop dat het mag danquote:Op woensdag 1 september 2021 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je er dan heen mag dan ...quote:Op woensdag 1 september 2021 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maga petjes kopenquote:
Banaan?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:18 schreef dud0r het volgende:
Burp. #viesdik snackbarvoer gegeten . En een milkshake.
Everglades is wel tofquote:Op woensdag 1 september 2021 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar de Everglades en de pretparken en Key West en en en
Epcot en Animal Kingdom schijnen wel leuk te zijn. En Universal. En Busch Gardens.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Everglades is wel tofKey West is ver rijden maar misschien wel een weekje.
Disneyworld is voor kinderen en Seaworld (hoewel tof) vind ik tegenwoordig zielig.
Vrijwel alle buitenlandse reizigers naar de Verenigde Staten zullen volledig gevaccineerd moeten zijn tegen het coronavirus. Volgens het persbureau Reuters gaat de regering-Biden dit eisen.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Gelukkig hebben ze in Florida DeSantisgod
Ik lees nergens dat ene desantisgod er iets over te zeggen heeftquote:Op woensdag 1 september 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrijwel alle buitenlandse reizigers naar de Verenigde Staten zullen volledig gevaccineerd moeten zijn tegen het coronavirus. Volgens het persbureau Reuters gaat de regering-Biden dit eisen.
Washington is nog bezig met het plan. De vaccinatieplicht is onderdeel van het streven om uiteindelijk alle reisbeperkingen naar de VS te kunnen opheffen, aldus een regeringsfunctionaris. Door de coronapandemie heeft momenteel een groot deel van de wereld geen toegang tot de VS.
Mango ananasquote:
Slim ook, in Florida is iedereen 900 jaar oud.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat ene desantisgod er iets over te zeggen heeft![]()
Is lekkahquote:
Ja lekker als ik naar kantoor moet.quote:
Hier 2012, NYquote:Op woensdag 1 september 2021 18:24 schreef Koen66 het volgende:
Zou ook wel weer eens naar de USA willen, laatste keer was in 2013 (New York)
Of weggeschud.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:26 schreef Koen66 het volgende:
Westkust moet je opschieten voordat het helemaal is afgefikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |