Ja!!quote:Op maandag 6 september 2021 10:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker Sjeng City onveilig maken
Laat je de binnenstad wel nog een beetje heel?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 6 september 2021 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat je de binnenstad wel nog een beetje heel?
quote:Op maandag 6 september 2021 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat je de binnenstad wel nog een beetje heel?
Vandaag alleen naar de uni en terugquote:
Nee morgenquote:Op maandag 6 september 2021 15:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat vandaag al was
Jaaaa! wel vroeg weg het is 2 uur rijdenquote:Op maandag 6 september 2021 16:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan kun je er nog naar uitkijken
Oh behoorlijke afstand! Rij je zelf of kun je nog een beetje dutten onderweg?quote:Op maandag 6 september 2021 16:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jaaaa! wel vroeg weg het is 2 uur rijden
Een vriendin rijd, maar in de auto dutten kan ik nietquote:Op maandag 6 september 2021 16:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh behoorlijke afstand! Rij je zelf of kun je nog een beetje dutten onderweg?
Ik ook nooit ha haquote:Op maandag 6 september 2021 16:37 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Een vriendin rijd, maar in de auto dutten kan ik niet
Jij veel plezier in Limburg, geniet van je kinderen en kleinkindquote:Op maandag 6 september 2021 19:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel veel plezier Moon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aww lief!! Dankjewelquote:Op maandag 6 september 2021 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij veel plezier in Limburg, geniet van je kinderen en kleinkind
hoe laat ga je morgen weg?quote:Op maandag 6 september 2021 19:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aww lief!! Dankjewel![]()
Ik ga er zeker van genieten![]()
![]()
Ik word om 9 uur opgehaald en dan rijden we eerst ff naar Cuijk , op de koffie bij ons mam, en daarna door naar Maastrichtquote:
gezelligquote:Op maandag 6 september 2021 19:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik word om 9 uur opgehaald en dan rijden we eerst ff naar Cuijk , op de koffie bij ons mam, en daarna door naar Maastricht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |